Jännä juttu kun olen aina lukenut että kun tuo uuden kissanpennun taloon, niin vanha kissa voi aluksi murista ja sähistä pennulle.
Noh, meillä vanha kissa kulkee varovasti pennun perässä kun pentu touhuaa omiaan. Sitten välillä pentu pysähtyy ja murisee tai sähisee vanhemmalle.
Molemmat ovat poikia, vanhempikin on vain 8 kk vanha ja uusi on 3,5 kk. Ja vanhempi ei siis pidä mitään ääniä. Minusta vähän kummaa.
Onkohan meidän vanhemmalla pojalla kova stressi? Vähän hirvittää kun sillä oli jonkin aikaa sitten pissatulehdus (bakteeriperäinen) ja luin juuri jostain että stressikin voi tulehdusta aiheuttaa, niin nyt pelkään että se tauti uusii. Hui, toivottavasti ei.
Feliwaytä tässä harkitsen, vaikka kyllä nuo jotenkin juttuun tulevat. Ongelma on vain tuo kun pelkään vanhemman kisun terveyden puolesta. :/
Vanha kissa pelkää uutta pentua
Stressikisu
1
206
Vastaukset
mikähän tämänkin jutun pointti nyt on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169