matkahuolto sai kyllä yhden ihmisen repimään pelihousujaan kun etsin pistettä kampissa. saamassani tekstarissa luki että paketin saa klo 19 asti. olin ovella minuuttia vaille kuusi kun nainen veti oven kiinni nenäni edestä.
siinä vaiheessa ajattelin jaaha he on sit muuttanut aukioloaikaa. kun harmittelin asiaa kaverilleni, sain kuulla etten ole ainut kun on etsinyt matkahuollon pakettihakupistettä. Paikka onkin kuulemma ihan erillinen jonne pitää suunistaa ulkokautta ja autotalliin.
mietin vain että olisi nainen joka sulki oven suoraan edestäni voinut kenties kysyä kysyä minulta olitko tulossa NOUTAMAAN pakettia, suuntaa tuonne. jos vain suinkin mahdollista en käytä matkahuollon palveluita enää mihinkään.
seuraavalla kerralakin jouduin etsimään uutta pistettä. itse ohje ovessa voisi tietysti olla vähän isommassa kyltissä. Siis JOS haluaa että asiakkaat on tyytyväisiä..
matkahuoltoa etsimässä
AIVAN pettynyt
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618110- 1334614
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353936- 213258
- 232832
- 292767
- 532487
- 252230
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3972171- 322119