Voiko kylmän kuistin seinät tapetoida, vai repeileekö tapetti suurten lämpötilojen vaihtelun vuoksi? Alla on kai jotkut muoviset valepaneelilevyt.
Tapettia kylmään tilaan?? Apua
6
5191
Vastaukset
- Laura
Ja lisäystä edelliseen. Seinän pintamateriaali on siis tällä hetkellä jonkilaista puupohjaista levyä (ei muovia kuten äskeisessä sanoin).
- tsot
lähinnä kupruilua ja saumojen aukeamista odotettavissa tuosta,kun liisteri antaa periksi lämpötilojen ja ilmankosteuden muuttuessa.
- Sisustusartisokka
joo voi, kiinnitys nastoilla, tai nitojalla.. pahvinaulojakin voisi joku käyttää...
- faktaa__
tsot on oikeassa. artisokka v----lee. tapetti ei pysy seinässä kosteuden vuoksi. lämpötila sinänsä ei vaikuta mutta lämpötilan vaihtelu tuo tilaan kosteutta joka irrottaa tapetin seinistä tai laittaa sen kupruilemaan. tapetti on siis kuivan tilan pinnoite.
- Anonyymi
Eikö nykyajan tapetit kestä kylmätilassa? Ja jos pysyy, mitä materiaalia, nimistä tapettia kandee ostaa?
Mielessä puuseinäisen huussin tapetointi kylmä, ulkotilassa tontin kulmalla mökillä . Kiitos - Anonyymi
Rusta myy kuitukangastapetteja. Onko kokemusta niistä kylmässä olevassa mökissä ? Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1767816
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264298- 503928
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513245- 513006
- 492669
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262406- 402268
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2742076Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552035