Madame T

thanks

Menemme poikani kanssa Lontooseen heinäkuun alussa. Onko tietoa kauanko joutuu jonottamaan arkipäivänä madameen lippuja 1h..? enemmän??

6

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liput annakkoon

Osta liput etukäteen niin ei tarvitse jonotella.

• Jack Jones

Eipä tarvinnut jonottaa minuuttiakaan viime torstaina. Tosin sikamainen hinta varmasti karsii tavalliset kaduntallaajat. Mielestäni hinta/laatusuhde ei vastaa toisiaan, mutta turistilta voi kiskoa.

• Liput

Itse olen joskus heinäkuussa jonottanut tunnin, niinpä kannattaa ostaa liput etukäteen jottei tarvitse jonotella. Itse ainakin pidin todella paljon paikasta vaikka aika hintava onkin. Siitäkin huolimatta olen menossa parin viikon päästä ystäväni kanssa uudelleen.

• Siis ennakkoon
    • lontoo kutsuu

Onkohan huhtikuun puolen välin jälkeen pitkiä jonoja? Onkohan eroa, että meneekö pe vai lauantaina?

• Kannatta varata liput etukäteen Madame Tussaudin omilta sivuilta Late Saver -50% off -liput! Tällöin sisäänpääsy on klo 17. jälkeen eikä ole enää hirveää tungosta. Kierroksen lopussa oleva 4D-leffa oli hyvä ( viime vuoden huhtikuussa).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11185
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1675
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1265
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1076
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      105
      1001
    Aihe