ASFALTIN KORJAUS, NOPEA/HELPPO UUSI AINE SAATAVILLA

Matias

Hommasin uutta Amerikkalaista PERMA-PATCH paikkausmassaa, sillä voi paikata tai tehdä ajoluiskia ym. Sain hommattua kaverin kautta Virosta.
Nyt näyttää olleen Suomessakin edustaja, en tiedä onko rautakaupoissa myynnissä.

Tämä oli tosi helppoa laittaa ja sain erittäin hienon ja kovan jäljen.

Jos sinulla samaa ongelmaa, katso kotisivulta: www.asfalt.ee. siellä tietoja
massasta ja näet videot käytöstä, sekä firman joka Suomessa myy.

Tosi tarpeeseen tälläinen massa, itse korjasin ennen joulua asfalttia, ei haittaa vaikka pakkastakin.


Tätä massa pitäs saada useisiin liikkeisiin myyntiin, Virossa sitä saa monesta eri paikasta.
hinta oli 27,50 Eur/pussi, saa lähes 1 m2

13

8661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotinikkari1

      Kiitos vinkistä. Suomesta sitä ostin www.hiontajalasermittaus.com oli firma tai sen
      kotisivut. Hain sieltä 10 sk, helppoa korjata, laitoin autotallin luiskan sillä.
      riittää jotain 0,5-0,8 m2/säkkii. riippuu kuinka vahvaan laittaa.

      Hyvin on toiminut, säästin paljon verrattuna asfalttifirmaan, joka pyysi maltaita ja siemenperunat mukaan. Ei niillä ollut tarkotustakaan tulla.

      No, jos tarviit niilta Toijalasta hakemalla ja itse tekemällä ongelma ratkeaa

    • Tapz1

      Olen itse ajatellut laittaa Perma-patchia olemassa olevan asfaltin reunoille. Jos laittaa 4-5cm kerroksen, niin kuinka monta neliötä yhdestä säkistä tulee? Kuinka paljon massa tiivistyy eli kuinka paljon lopullista pintaa korkeammalla tiivistämättömän massan pinnan tulee levityksen jälkeen olla?

      • Kotinikkari

        1sk riittää 0,5-0,6 m² jos kerrosvahvuus 3 cm. Pinta pitää olla n. 1 cm korkeammalla ennen tiivistystä.
        Tosi hyvä tulee ja helppo laittaa.


    • gfddd

      Asfalttimiehet vetää reilun kerroksen pohjatöineen 10€/m2

      • bhtt

        10€/m2 jos vedät 1000m2 kentän. Tuskinpa lähtevät tuohon hintaan jotain neliön reikää vääntäämään varta vasten.....


    • Tee se itse mies

      Aina löytyy näitä kommentoija halvoista asfalteista. Totuus on että itse tehtynä pienet korjaukset tulee kaiken halvemmaksi.
      Kaverini kysyi reilu 3 m² korjausta asfalttifirmoilta, halvin oli 780 eur . Laittoi itse ja maksoi alle 200 eur ja tunnin työ.

      Joten siitä vaan, kyllä omalle työlle tulee hyvä palkka.
      Itse aion tehdä autotallin luiskat tällä massalta, helpompi kuin valaa betonista ja kestää.

    • Kuoppa

      itse löysin asfalttimassaa täältä, tuli jopa kotiin toimitettuna:) www.asfalttipalvelu.fi

    • hanss

      Niin eikä se aina niin paljon maksa ulkopuolisella teetettynä. Me korjautettiin https://kodinplaza.fi/ kautta muutama kaivonympärysasfaltti rivitalon piha-alueella viime syksynä. Paljon halvempaa loppupeleissä kuin alkaisi selvittää sopivia ja aineita ja materiaaleja ja vielä kuka osakas tekee mitäkin.

    • Anonyymi

      Olen huomannut asiakkaillani olevan tarvetta pienille asfalttikorjauksille ja -töille. Tähän asti olen paikannut ja korjaillut niitä vaurioita kylmällä asfalttimassalla, joka on toki joihinkin tilanteisiin ja vuodenaikaan nähden hyvä ja laadukas menetelmä.

      Tarve on kuitenkin ollut tehdä myös aidolla asfaltilla näitä korjauksia ja muita pieniä asfalttitöitä. Päätin tarttua asiakkaiden toiveisiin ja tarpeisiin hankkimalla lisäkalustoa, kevytkuorma-auton ja siihen sopivan lämmitettävän kuuma-asfalttipadan. Tällä kalustolla saan kuljetettua oikeaa kuuma- asfalttia asfalttiasemalta asiakkaan kohteeseen oikeassa lämpötilassa ja varmistaa näin laadukas asfalttikorjaus.

      Palveluni sisältää arvioinnin korjaustarpeesta, kirjallisen tarjouksen sekä sovitun aikataulun.

      Teen pien korjauksia ketterästi sopivalla kalustolla ja nopealla aikataululla.

      Kevättä odotellessa😃

      https://youtu.be/AuheQK5Ipgo

      • Anonyymi

        Www.Asfalttipalvelu.fi

        G.page/asfalttipalvelu


    • Anonyymi

      Miten on paikat kestänyt?
      Tarvitaisi muutama neliö korjata pihasta. Kerabittiä vai bilteemaa? Pikkuisen tärytinlätkän vuokraisin ja reunoille kiinnityssuihketta
      T seppo

    • Anonyymi

      Kyl paikka-asfaltti on parempi kuin "oikea"

    • Anonyymi

      Mauttomaksi käynyt jenkkipurkka paikkaa asfalttia pulasuomessa. Pysyy tukassa ja asfaltissa. Huippuosaajille kääpästä hommoo? Kuleksimmaan purkkahuulessa pitkin pikiteitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe