Jokainenhan nyt taitaa tietää, jotta rakas postilaitoksemme, eli Itella ei kuljeta enää aseita ja tarvikkeita.
Itella on ilmoittanut syyksi jonkinmoisen turvallisuuden.
ASEEN VOI KUITENKIN LÄHETTÄÄ Aahy:lle, kuulema jonkin erityissopimuksen
turvin.
Arpajais/asehallintoyksikkö lähettää aseen takaisin POSTIN ELI ITELLAN KAUTTA!
Mitä pas-kan jauhantaa ja eriarvoisuutta tämä on ? !
Miksi aseen lähettäminen postin kautta viranomaiselle ja päinvastoin olisi jotenkin turvallisempaa, kuin yksityisten väliset lähetykset?
SAAKELINMOISTA KAKSINAAMAISUUTTA VALTION TAHOLTA.
Halutaan estää luvattomien aseiden lähettäminen....sitäkö halutaan estää....eivät pysty !
Suurinta typeryyttä taasen virkamiesten taholta !
Milloin alkaa virkamiesten YT neuvottelut?
ITELLA tiedote
6
274
Vastaukset 6
- sama toi
No eipä ole ennenkään tarvinnut aseita postissa kelleen lähetellä, joten aivan sama mulle ja suurimmalle osalle aseen omistajia.
- errg
Ei se oo ihan sama, ainakaan suurimmalle osalle. Katsos kiellettyä on lähetellä myös aseen osia. Kaupat käyttää postia paljon. Hinnat nousee.
- ei Aahylle
Miksi muuten Aahylle lähetellään aseita?
itse en ole joutunut siihen tilanteeseen vielä ja rupesi kyllä kiinnostamaan! - Ressu.
Löytyisikö linkkiä tuohon tiedotteeseen?
onko tää ihan tosiasia???
- Huhut kertovat että
Itellan lopetus aseiden ja a-tarvikkeiden lähettämiseen on kuulemma se että heidän oma väki varastaa lähetyksiä ja Itella ei pysty riittävästi valvomaan omia työntekijöitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281906
- 50970
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r156836Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50756- 71684
- 67626
- 53617
- 59606
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.132585Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e120552Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 51500
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32498- 55488
- 5488
- 34487
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118476- 4469
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.140441