Adolapsi ei saa valittaa

Da silvatar

Vaan täytyy olla tyytyväinen kaikkeen. Onko lapsettomuus tehnyt teistä noin katkeria että mitään negatiivista liittyen adoptiolapsiin, ette kestä?

Olettekohan te kovin hyviä vanhemmiksi? Mitä jos adolapsi huutaa että "sinä et ole minun äiti!" Mitä ajattelet?

3

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adoptioäiti 10

Miksi adolapsi ei saa valittaa?
      Meillä ainakin lapsi saa valittaa ihan vapaasti jos on valittamisen aihetta, ja kyllä se sitä tekeekin, tosi tässä vaiheessa elämää se johtuu enemmänkin siitä että äiti on tyhmä kun ei anna mehua kello 6.00, vaan tarjoaa vettä tai maitoa sen tilalle...

Tosta mitä ajattelisin jos lapsi huutaisi sinä et ole minun äitini, siihen mä en osaa vastata...
      Neuvonnassa aikoinaan mietimme sitä lausetta ja kuultiin että useimmat ado lapset sanovat sen teininä kun on paha mieli ja miettivät että kuka hän oikein on...
      Tässä vaiheessa meillä huudetaan noin vaan kun ollaa vihaisia ja ilmoitetaan ettei rakasta äitiä ja sä oot ihan tymä äiti, etkä ole mun äiti...
      Sitten kun on rauhoittunut niin sitten tullaan syliin ja kerrotaan että rakastetaan...
      Mutta se että mun lapsi huutaa mulle noin, tarkoita että se olisi sitä mieltä... On vaan paha olla ja silloin äiti on se jolle puretaan se olo.

• adoptioäiti 10

siis ei tarkoita että on sitä mieltä...
        aivot toimivat taas nopeammin kuin sormet... =P

• OlipaKerran...

Ajattelen että lapsi joka kasvaa minun kattoni alla on minun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2987
    2. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      128
      1189
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      84
      1183
    4. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      210
      1181
    5. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1144
    6. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1060
    7. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      872
    8. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      25
      775
    9. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      71
      747
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      59
      637
    Aihe