Hei! Osaisiko kukaan suositella hyvää paikkaa Jyväskylässä hääkampaukseen ja -meikkiin? Olen itse ajatellut Napsia, Aki Korpista tai Hiusfriikkiä, kenelläkään kokemuksia kyseisitä paikoista? Hääni ovat elokuun alussa, joten pikkuhiljaa pitäisi alkaa varailemaan aikoja.. Olen todella TODELLA tarkka kampauksesta ja meikistä, joten etsinnässä on siis todella hyvä tekijä.. :)
KIITOS jo etukäteen!
Hääkampaus/ meikki Jyväskylässä??
Elokuun morsmaikku
2
2784
Vastaukset 2
- suosittelen
- hääkampaus
Löysitkö mieleisen hääkampauksen tekijän ap? Itse olen etsimässä kampaajaa Jyväskylästä ensi kesän häitämme ajatellen, ja kovin tuntuu vaikealta. Oma vakikampaajani on toiselta paikkakunnalta, ja sen verran kaukaa, etten hänelle voi mennä hääkampaukseen. Jyväskylän kampaajista ei mitään kokemuksia, joten nyt olisivat hyvät vinkit tarpeen! Nyt siis haussa kampaaja, joka osaa nimenomaan tehdä hyviä kampauksia.
Myös häämeikkiin liittyvät vinkit ovat tervetulleita, sillä Jyväskylän kauneushoitoloista ym. ei myöskään juuri ole kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 821008
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 46547
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505