Mistä löytyy opel vectra a:n torvi?
opel vectra a torven sijainti
7
250
Vastaukset
- IFA romuraudan merkk
Se on siinä ratin ja penkin välissä.
Älä murehdi jos sinulla on Ooppeli.
Kaikista autoista tulee Oopplei kun ne vanhenevat. - amisaapo
Kiitos vastauksesta!
Entä mistä löydän tämän osan autoni äänimerkistä, mistä lähtee kova ääni? Se toinen torvi siis, nokkelimmat varmaan arvaa mistä puhun!- Muijala
No siinähän se istuu vieressäsi hanskalokeron ja penkin välissä.
- jepsjespdsx
se on joko etumaskin takana tai sitten kuskinpuolella etusisälokarin takana
- anonyymisaataja
Ei näkynyt, mitä tarkalleen ottaen pitää purkaa että se löytyy?
En ole threadin aloittaja mutta torvi lakkasi toimimasta viikko pari sitten ja pitäisi alkaa miettimään katsastusta...
MIkään automies en kumminkaan ole joten rautalankaa kehiin. Köyhänä olis hyvä jos sais edes tällaiset korjattua itse niin ei tartteis maksaa moninkertaisesti auton arvon ylittäviä korjaamolaskuja /vuosi. - anonyymisaataja
anonyymisaataja kirjoitti:
En ole threadin aloittaja mutta torvi lakkasi toimimasta viikko pari sitten ja pitäisi alkaa miettimään katsastusta...
MIkään automies en kumminkaan ole joten rautalankaa kehiin. Köyhänä olis hyvä jos sais edes tällaiset korjattua itse niin ei tartteis maksaa moninkertaisesti auton arvon ylittäviä korjaamolaskuja /vuosi.No ei ehkä nyt kumminkaan moninkertaisesti ylittäviä, mutta pointti lienee selvä.
Vm. oli 1991 joten se Vectra A versio oli kyseessä myös täällä. - anonyymisaataja
anonyymisaataja kirjoitti:
MIkään automies en kumminkaan ole joten rautalankaa kehiin. Köyhänä olis hyvä jos sais edes tällaiset korjattua itse niin ei tartteis maksaa moninkertaisesti auton arvon ylittäviä korjaamolaskuja /vuosi.LÖYTYI.
Vasemman etuvalon oikealla puolella puskurin takana.
Pitää siis mennä keulan alle mulkoilemaan että löytyy.
Ne on kiinni raudassa mikä taipuu tarpeeksi kovaa vääntämällä niin että tööttien pikaliittimet saa väännettyä irti (ja laitettua takaisin paikoilleen).
Sitä kautta saa tsekattua yleismittarilla että tuleeko tööteille virtaa.
Itse raudan saa irti 13mm hylsyllä, irroitettava ne kumminkin on jos niissä jotain vikaa on -tai jos halua testata niiden toimintaa irrallaan 12v jännitteellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5015424Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111153