Onko kokemusta? Menossa huhtikuun alussa, millaisia säitä mahtaa tuolloin olla yleensä? Eli millaista vaatetusta kannattaa laittaa?
Cesky Krumlov
8
388
Vastaukset
- tuulipuku ja...
Eikö kukaan käynyt syöttiin?
- prague1
Kokeneena matkaajana annan sinulle neuvon jota voit noudattaa vastaisuudessakin. Noin viikko ennen lähtöä löydät netistä paikkakunnan tai kaupungin sääennusteen. Toimi sen mukaan.
- aloittaja....
Prahan reissun suhteen sääennuste ei oikein toiminut eli oli huomattavasti lämpimämpää kuin ennuste antoi ymmärtää. Se onko tuulista merkkaa paljon. Toki sääennusteita tutkailen aina, saa kahden viikon ennusteen eli niitä katselen ollaan sitten menossa minne vaan.Kevät siellä on jo pitkällä pääsiäisen jälkeen joten sen mukaan vaatetusta.
- aloittaja...
aloittaja.... kirjoitti:
Prahan reissun suhteen sääennuste ei oikein toiminut eli oli huomattavasti lämpimämpää kuin ennuste antoi ymmärtää. Se onko tuulista merkkaa paljon. Toki sääennusteita tutkailen aina, saa kahden viikon ennusteen eli niitä katselen ollaan sitten menossa minne vaan.Kevät siellä on jo pitkällä pääsiäisen jälkeen joten sen mukaan vaatetusta.
Sää oli vaihtelevaa alkáen 20asteesta Winissä ja sitten vähemmän Tsekissä. Sadepisaroita myös ja pilvistä, mutta myös poutaa ja aurinkoa. keväällä on vaihteleva sää.
Cesky krumlov oli hieno vanha kaupunki, se vanha keskusta siis. Myös plajon muuta ihanaa nähtiin ja koettiin, hotelli on 10 pisteen arvoinen. Huoneen ikkunasta näkymä suoraan Vltava-joelle. - kovin hyvää
aloittaja... kirjoitti:
Sää oli vaihtelevaa alkáen 20asteesta Winissä ja sitten vähemmän Tsekissä. Sadepisaroita myös ja pilvistä, mutta myös poutaa ja aurinkoa. keväällä on vaihteleva sää.
Cesky krumlov oli hieno vanha kaupunki, se vanha keskusta siis. Myös plajon muuta ihanaa nähtiin ja koettiin, hotelli on 10 pisteen arvoinen. Huoneen ikkunasta näkymä suoraan Vltava-joelle.Kun itse kysyy ja itse vastaa niin hyvähän siitä tulee, menikö se niin?
- kerran ollut
Kevät on ihanteellista aikaa tuolla, ei liian kuumaa, jaksaa liikkua.
- kokenut2
Täällä seikkailevat ovat suurin osa taviksia eli ei mistään harvinaisemmasta paikasta ole kokemuksia. Tämä on varsinainen junttisaitti.
Vinkki omatoimimatkailijoille. Suora huippuluokan bussi vie Prahasta Cesky Krumloviin vajaassa kolmessa tunnissa, liput netin kautta http://bustickets.studentagency.eu/ (noin 8 euroa/suunta). Linja-autoissa mm. ilmaiset kahvit ja WiFi. Ja itse kaupunki ehdottomasti näkemisen arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882