Cesky Krumlov

Böömiin

Onko kokemusta? Menossa huhtikuun alussa, millaisia säitä mahtaa tuolloin olla yleensä? Eli millaista vaatetusta kannattaa laittaa?

8

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuulipuku ja...

Eikö kukaan käynyt syöttiin?

• prague1

Kokeneena matkaajana annan sinulle neuvon jota voit noudattaa vastaisuudessakin. Noin viikko ennen lähtöä löydät netistä paikkakunnan tai kaupungin sääennusteen. Toimi sen mukaan.

• aloittaja....

Prahan reissun suhteen sääennuste ei oikein toiminut eli oli huomattavasti lämpimämpää kuin ennuste antoi ymmärtää. Se onko tuulista merkkaa paljon. Toki sääennusteita tutkailen aina, saa kahden viikon ennusteen eli niitä katselen ollaan sitten menossa minne vaan.Kevät siellä on jo pitkällä pääsiäisen jälkeen joten sen mukaan vaatetusta.

• aloittaja...
        aloittaja.... kirjoitti:

Prahan reissun suhteen sääennuste ei oikein toiminut eli oli huomattavasti lämpimämpää kuin ennuste antoi ymmärtää. Se onko tuulista merkkaa paljon. Toki sääennusteita tutkailen aina, saa kahden viikon ennusteen eli niitä katselen ollaan sitten menossa minne vaan.Kevät siellä on jo pitkällä pääsiäisen jälkeen joten sen mukaan vaatetusta.

Sää oli vaihtelevaa alkáen 20asteesta Winissä ja sitten vähemmän Tsekissä. Sadepisaroita myös ja pilvistä, mutta myös poutaa ja aurinkoa. keväällä on vaihteleva sää.
        Cesky krumlov oli hieno vanha kaupunki, se vanha keskusta siis. Myös plajon muuta ihanaa nähtiin ja koettiin, hotelli on 10 pisteen arvoinen. Huoneen ikkunasta näkymä suoraan Vltava-joelle.

• kovin hyvää
        aloittaja... kirjoitti:

Sää oli vaihtelevaa alkáen 20asteesta Winissä ja sitten vähemmän Tsekissä. Sadepisaroita myös ja pilvistä, mutta myös poutaa ja aurinkoa. keväällä on vaihteleva sää.
        Cesky krumlov oli hieno vanha kaupunki, se vanha keskusta siis. Myös plajon muuta ihanaa nähtiin ja koettiin, hotelli on 10 pisteen arvoinen. Huoneen ikkunasta näkymä suoraan Vltava-joelle.

Kun itse kysyy ja itse vastaa niin hyvähän siitä tulee, menikö se niin?

• kerran ollut

Kevät on ihanteellista aikaa tuolla, ei liian kuumaa, jaksaa liikkua.

• kokenut2

Täällä seikkailevat ovat suurin osa taviksia eli ei mistään harvinaisemmasta paikasta ole kokemuksia. Tämä on varsinainen junttisaitti.

• Vinkki omatoimimatkailijoille. Suora huippuluokan bussi vie Prahasta Cesky Krumloviin vajaassa kolmessa tunnissa, liput netin kautta http://bustickets.studentagency.eu/ (noin 8 euroa/suunta). Linja-autoissa mm. ilmaiset kahvit ja WiFi. Ja itse kaupunki ehdottomasti näkemisen arvoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe