Sasta Mehto - metsästyspuku?

sasta-mies

Kokeemuksia?

10

7038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hongkongia

      Kallis jokusten mielestä mutta on hintansa väärti. Ei isompia eroja muihin saman laatuluokan asuihin. Mielestäni Sasta on köyhän miehen ostos; köyhän kun ei kannata ostaa halpaa.
      Itsellä on ollut Sasta kuusi vuotta niin sorsajahdissa, jänismetällä ja isompaa riistaa kytättäessä. Satoi tai paistoi. Aina on toiminut.
      Puku ei sovi niille jotka ostavat asusteita ainoana kriteerinään hinta mutta kerran se vaan kirpaisee. Ainakin minulla on Sastassani vielä monia vuosia käyttöikää jäljellä - toki koskaan enää uutta pitää ostaa.
      Paa ostaen jos haluat laadukkaan ja monivuotisen asun etkä marise hintaa.
      Hyvää kun ei halvalla saa! Tuo on wanha wiisaus!

      • Erä-Nestori

        Hieman kuivempiin olosuhteisiin parempi vaihtoehto(kahisematon) on Sasta Peura. Mutta ei se Sastakaan ihmisestä supermiestä tee. Itse olen pärjännyt Erä-Tukun puvuilla ja ollut tyytyväinen että kukin tyylillään. Pääasia että on hyvä olla.


    • sasta wolffia

      Sasta wolf, Tuota olen ihaillut. Onkos tuosta kokemuksia.

    • tter32
      • pettynyt metsämies

        Mulla Wolffi ja ihan peestä...Menee hartijoista vesi läpi ja muutenkin on teltta.


    • Omana mielipiteenäni ja kolmea eri pukua kokeilleena;
      Sastapuku vituttaa vain kassalla - paska vituttaa aina kun käyttää pukuaan!

    • versio2

      Itselläni ollut mehto camo 2 vuotta ja paras sastan puku mitä koskaan ollut. Edellinen sastan puku oli n. 8 vuotta vanha. Siitä alkoi mennä olkapäistä vesi läpi. Soitin tehtaalle ja he sanoivat, että lähetttää sinne. Lähettivät uuden puvun tilalle, Olin jo kerennyt ostaa uuden sillä välin. Sastalla takuu toimii, toisin kuin erätukulla.

    • Jonde

      Vähän kokemuksia Sastan Mehdosta:
      Yhden kauden käytössä nyt ollut. Hyvin pitää vettä, mutta niinkuin kaikki kalvoasut, ei hengitä itselläni riittävästi. Märkänä on ja pysyy vaikka on kunnolliset kosteutta siirtävät vaatteet alla. Hiipimiseen asu on myös aika kahiseva.

      Myöskin pitää mainita, että puku on tätä goren performance 3l materiaalia: eli käytännössä pelkkä sarka on mukana. Kylmällä saa olla kunnolla tavaraa alla.

      Taskut on suunniteltu niin, että panosvyö tulee jätettyä kokonaan pois ja paukut vaan taskuun. Jos on vyö paikallaan, niin taskuilla ei tee mitään. Myöskin povitasku takin sisäpuolelta puuttuu. Ulkopuolen povitaskuun ei kannata puhelinta laittaa koska kosteus / hiki kastelee sen taskun aika mukavasti - housun taskuissa ei samanlaista ongelmaa ole kun ne taskut on verkotettu (tai ei hikoile siitä kohdasta niin paljoa).

      Yhteenvetona vois sanoa, että jos et hikoile kauheasti aktiivisessa metsästyksessä, niin asu on varmasti parasta kalvoa mitä kaupasta saat. Passiin suosittelen jotain lämpimämpää. Takuu ja asiakaspalvelu toimii Sastalla aivan loistavasti. Hajonnut lahkeen remmi saatiin heti korjattua.

      Toivottavasti joku saa tästä jotain irti!

      • Ukkkometto

        Joo. En tiiä, mutta mulla goretexin takit ainakin pitää vettä ja hengittää tosi hyvin ilman mitään kosteutta siirtäviä turhuuksia. Ne tarpeen vasta pakkasilla tai passimetsästyksessä. Puhtaanakin pysyy kun pyhkäisee märkänä. Suosin Haglofsia.

        Mikä vitt. siinä on, kun jahtipuvut ei muka hengitä?


      • Anonyymi
        Ukkkometto kirjoitti:

        Joo. En tiiä, mutta mulla goretexin takit ainakin pitää vettä ja hengittää tosi hyvin ilman mitään kosteutta siirtäviä turhuuksia. Ne tarpeen vasta pakkasilla tai passimetsästyksessä. Puhtaanakin pysyy kun pyhkäisee märkänä. Suosin Haglofsia.

        Mikä vitt. siinä on, kun jahtipuvut ei muka hengitä?

        Ostin 2000v satan puvun joka oli erittäin kovassa käytössä siinä oli ruskeat olkapäät en muiststa nimeä , lahkeet oli tarra kiinityksellä lahkeet saappaanvarren pälle tarrat sopivan kireälle ei muutako jojen ylitykseen ei mennyt vettä saappaaseen kun ei jäännyt asummaan jokeen, kalassa ja hirvimetsällä käytin ,saisppa vielä saman veroiset niin ostaisi heti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe