must on tosi ihkuu käyttää nuuskaa! ja vaikka se (Nuuska) haisee vitun pahalle niin onhan se silti paljon terveellisempää kuin tupakka tai energiajuomapaskat! ja tavallaan on eräänlainen aikuistumisriitti käyttää nuuskaa, ainakin siis mun mielestä! :D
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/vaarallinen-muoti-ilmio-tuli-ala-asteille-syy-tupakkakielloissa/art-1288451786888.html?ref=rss
Nuuskan käyttö
16
641
Vastaukset
- urlol
Nuuskassa on vaan paljon enemmän nikotiinia...
- ksdliu
Enemmän nikotiinia = paremmat pärinät!
- :)fh
ksdliu kirjoitti:
Enemmän nikotiinia = paremmat pärinät!
huonommat ikenet
- kriinsmouggi
´´must on tosi ihkuu käyttää nuuskaa!´´
käytä mieluummin sähkötupakkaa! se on vaaratonta, ainakin jos verrataan nuuskaan tai oikeeseen tupakkaan! :) - vihdoinkin777
http://nuuskaorg.foorumi.biz/
tuolla on uudet foorumit aiheeseen liittyen :)
nuuskalla savusta eroon :) - toi tais olla läppä
nuuskas on jotai 20 kertaa enemmä nikotiinii ja se aiheuttaa suusyöpää jne...
- Ei Hyvää
Siitä vaan nuuskaamaan olen nähnyt muutamia kavereita ketkä ovat nuuskanneet.Ikenet ovat syöpyneet reilusti heillä.Ienten syöpyminen tapahtuu varmasti nuuskankäyttäjälle.
- jebjeb1
sinä se tarkkaan wikipediaa luet
- Ei hyvää
jebjeb1 kirjoitti:
sinä se tarkkaan wikipediaa luet
En ole wikistä lukenut ollenkaan nuuskasta. Aivan katsonut nuuskaajien ikeniä heidän mälliä suuhunsa laittaessa keskustellut heidän kanssa.
Tuli puheeksi et hampaat alkaa pikkuhiljaa heillä irtoilla.
- 23v
Voi vittu miten sairasta tekstiäääääääää !!! nuuska ei ole yhtään sen tervellisempää kuin savukkeet, siinä on paljo enemmän nikotiinia ja se aiheuttaa suusyöpää ja sit se ei todellakaan ole mikään "aikuistumisriitti".. pitää vaan esittää niin vitun kovaa äijää et käyttää nuuskaa ja lullaan et nyt ollaan aikuisia
- ddvwv
Sinä pelle siellä ;D sähkörööki on aika sama asia ku normi tupakka... asiasta toiseen, tupakka aiheuttaa keuhko syöpää... jnejne... nuuska aiheuttaa iensyöpää.. niinku muitakin syöpiä ja kaikkee mahollista paskaa, yleensä kaikki wannabesomething ihmiset vaa polttaa/nuuskaa, miten tollaseen voi ees ajautuu? pitääks yrittää olla nii cool et pitää alkaa polttaa toisen takia... itellä ei tulis ikin ees mielee.. koleillu olen siihe jäi WHAT'S THAA POINT?!
- wewa3e42w3
Kattokaa tubesta "Poika ja nuuska". Erittäin viihdyttävä video. :D
Nuuskaan en ota muuta kantaa kuin että ikenet aika ihanan näköset. - snusshit
nuuska on homojen juttuja jarruksi tarkoitettu ruotsalaispojille-sähkörökikin fiksumpaa
- haahhaa
Nuuskaaminen ei todellakaan ole hienoa! mua ainakin oksettaa jos koku tulee vastaa patit huulilla, hyi vittu! Sitäpaitsi, kuten täällä jos sanottu siit tulee syöpää ja siin on miljoona kertaa enemmän nikotiinii ku tupakassa, mut sit siin on viel se, et nuuskaan on voitu sekottaa esim, erilaisia myrkkyjä, kuten rikkaruojomyrkkyjä ym, ja siihen lisätään tehtaalla jonkinlainen määrä lasijauhetta, että sitte ku sitä tunkaa huuleensa, ni ne lasinsirut rikkoo sen herkän limakalvon ja nikotiini pääsee entisä tehokkaammin verenkiertoon tukkimaan teijän kaikkien naurettavien rullahuulien suonistot.oonnea vaan kaikille ''tosiaikuisille'' nuuskat suussa! mumsmums...
- yäääääk!!Dx
ei kukaan haluu pussailla nuuskaajan kanssa! Hyi mikä ajatus ees, että suuhun tarttus sellasta paskaa.....::
- D:D
Siinäpä saat syövän ja kuolet pois joten kandeis vähän miettii aivoilla mitä oikeen teet.. paitsi ei sulla varmaan niitä aivoja ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759