Sopisko tällänen pöytäkone pelaamiseen?

Eli tää pöytä ois sellanen, jolla haluisin pelaa näitä pelejä: Crossfire , COD4 , MW3 , MW2
Haluun siis tietää miten tällä pyöris noi pelit, kun en itse tiedä niin paljoa näistä koneista tässä on tietoja tästä koneesta.

Asus, CM6730 G630
Prosessori: Intel Celeron G630, 2,7 GHz, 3 Mt L3-välimuisti
Piirisarja: Intel H61
Keskusmuisti: 6 Gt DDR3-1333
Keskusmuisti (max): 8 Gt
Kiintolevy: 750 Gt SATA, 7200 rpm
Näytönohjain: Intel HD
Optinen asema: DVD -RW
Käyttöjärjestelmä: Windows 7 Home Premium (64-bit)
Tietoliikenne: Gigabit ethernet

Eli vastatkaapas mahdollisimman ja nopee ja vois ehdottaa jtn muutakin, mutta 500e on MAX raja mitä maksan =)

43

1954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • segehemminen

Miten tuo tietokone pyörittäisi esim crossfireä? Se ei kuitenkaan vaadi mitenkän hirveäst.

• segehemminen
    • Kunhan koneessa on erillinen näytönohjain eikä mikään intel HD -sisäänrakennettu, niin pelaamisen pitäisi toimia ihan hyvin. Mitä halvempaa konepakettia katsoo, sitä todennäköisemmin paketissa on vanhaa ja tehotonta tekniikkaa.

• Ja tiiätsää saisko / onko tässä koneessa langatonta yhteyttä sillee jos pistäis tonne koneen taakse 2 sellasta mustaa antennia saisko siihen sillon langattamon nettiyhteyden?

• segehemminen
    • Ihan hyvin pitäisi käydä. Tuossa tosin ei ole langatonta verkkokorttia

• Kyllä se sitten onnistuu

• segehemminen

Hyvä homma ja tolla koneel pitäiso cod4 pyöriä?

• segehemminen

Huomasin just, että tossa sivulla lukee että " tuotetta ei juuri nyt saatavilla". Joten tarkoittaako se sitä , että sitä ei edes ole kokokaupassa vai mitä hä? En oikeen ymmärrä tuota , mutta jos se tarkoittaa sitä että sitä ei ole saatavilla olisiko tämä hyvä kone http://www.jimms.fi/tuote/DE220-006EU eli pyörittääkö tuo cod4 , cf , css hyvin?

• segehemminen

Joo älä välitä tosta ekasta viestistä , koska toi kone on paska mutta olisiko jtn muuta konetta kun tuo verkkokauppa homma?

• q7ggg

Älä vaan osta valmistakonetta! sulla menee n. 100-200e pelkkään ilmaan! Konekkin vanhenee nopeasti ja sitten rupee myöhemmin vituttaa, tiedän kokemuksesta. COD ei hirveesti vaadi tehoja, niin 500e saat ehkä KOOTTUA itse jonkilaisen koneen codeja varten. Muissa peleissä voi kuitenkin jo ruveta tökkimään. Itse käyttäisin ihan mm. 700e pelitietokoneeseen kasaamiseen

• segehemminen

Ensinnäkin en osaa koota mitää konetta enkä aijokkaan, mutta mulla on aika pieni budjetti 500e , mutta en oikeen tiiä mistä ostaa huuto.net ei käy mutta jimms kävis oisko sulla jtn kone ehdotuksia?

• Jos budjettia olisi ollut enemmän tai tuntunut että ihmisellä enemmän kokemusta koneista, oisin kyllä ehdottanut oman koneen kasaamista. Siinä tosiaan saa parempaa arvoa sille rahalle mitä koneeseen laitaa kiinni. Itselläni on alla kohta 6 vuotta vanha pelikone jonka itse kasasin. 1000e aikoinaan maksanut ja nyt vasta alkaa pikkuhiljaa kaipaamaan uutta konetta.

• No mitä mää teen , koska mulla on kokemusta koneista mutta minä en osaa mitenkään kasata omaa konetta mitä teen tässä minun tilanteessani tarvisin koneen kun oon ollu ilman joku 4kk

• segehemminen

No kerro mitä mun nyt pitäs tehä

• eniten rahoilleen saa vastinetta kun kokoaa koneen itse tai käy pyytämässä tietokoneliikettä tekemässä sinulle paketin. Tärkeimmät pelaamiseen vaikuttavat osat on näytönohjani, prosessori ja muistit.
      Prosessoreissa sekä AMD että Intel on hyviä vaihtoehtoja. AMD on yleensä halvempi, mutta Intelillä on hieman tehokkaammat suorittimet. tällä hetkellä suosittelisin joko intelin I3 tai I5 -prosessoreita. Muistia pitäisi olla 4-8 gb. Ja mielellään muistin pitäisi olla nopeata muistia.
      Näytönohjaimissa kannattaa mieluummin ostaa vaikka vähän vanhempi näytönohjain, jos saa hyvään hintaan keskivertoa paremman näyttiksen, kuin ostaisi uutta sarjaa olevan näyttiksen mahd. halvalla jolloin saa sen karvalakkimallin.

• segehemminen

Jimms sivustolla voit itse päättää ne osat ja sen jälkeen pistää ne ostoskoriin voisitko näyttää jonkun koneen ja ne osat 500e jolla pyöris ne codit ja en aijo alkaa pelaa jtn bf3 joka vaatii enemmän joten en tarvii mtn niin kallista konetta

• Jos pystyt budjettia venyttämään vielä vähän niin saat

http://www.jimms.fi/tuote/JIMMS-GAMER-LUGER

Tuolla toimii jo useampi peli. Ja siinä on hyvä pohja josta voi ruveta tinkaamaan hintaa alaspäin vaihtamalla osia halvemmiksi

• segehemminen

En ehkä tarvitse niin kallista konetta joku 550e pöytäkone , joka pyörittää cf , cod4 , css joku 4 - 6v olis hyvä

• Kuten sanoin, tuo kone on hyvä lähtökohta. Ota yhteyttä jimm'siin ja pyydä heitä rakentamaan sinulle kone sinulle sopivaan hintaan. He tietävät mitä tekevät ja saat varmasti hyvän koneen sillä rahalla mitä pistät kiinni

• segehemminen

Juu selvä pitää ottaa yhteyttä kattoo millo porukat suostuu sitä konetta =D

• aeeaedfe

IARENA CQ-01B MIDITOWER BLACK 500W IARENA CQ-01B MIDITOWER BLACK 500W
      55.80

SONY OPTI 24X DVDRW DL BLACK SATA KAMPANJA SONY OPTI 24X DVDRW DL BLACK SATA KAMPANJA
      19.90

SEAGATE BARRACUDA 1TB 3.5" SATA3 7.2K 64MB KAMPANJA SEAGATE BARRACUDA 1TB 3.5" SATA3 7.2K 64MB KAMPANJA
      89.90

KINGSTON HYPERX 8GB 1600MHZ DDR3 (2x4GB) BLACK SERIES KAMPANJA KINGSTON HYPERX 8GB 1600MHZ DDR3 (2x4GB) BLACK SERIES KAMPANJA
      49.00

CLUB 3D HD 6850 PCIE 1GB DDR5 COOLSTREAM CLUB 3D HD 6850 PCIE 1GB DDR5 COOLSTREAM
      137.00

ASUS AM3 AMD760G DDR3 USB3 GBE ATX ASUS AM3 AMD760G DDR3 USB3 GBE ATX
      72.40

AMD FX-4100 X4 3,6 GHz - AM3 AMD FX-4100 X4 3,6 GHz - AM3
      116.40

• dfsgdgdsfgd

Älä viitti naurattaa mun näyttis makso jo yli 500e..

• pyöriikö tälläsellä koneella pelit? tiedän että on aika vanha mut kun nyt en uuttakaa voi hommata et jonkulaine tulis??? pelejä mitä pelaan esim. league of legends, world of of tanks, slender...

malli : Fujitsu Celsius M4600
      prosessori : Intel core 2 DUO CPU E4600 2.40 Ghz & 2.40 GHz
      näytönohjain : AMD Radeon HD5450 1gb ddr3

jos tarvii vielä muita tietoja koneesta nii sanokaa vaa, apua tarttettas

• 7990

ei pyöri tai huonosti minimi graffoilla

• esim toi league oflegends et nyt ku konees on nvidia Quadro fx 570 ni sillä pyörii iha ok et toivottavasti uus parantaa ees jonku verra
      täs nvidias on 256 mb muistia

• koneessa on Windows 7 Professional 64 bit ja 4GB keskusmuistia

• ldleldkkfkkf

No tolla 500 Eurolla saa just näytönohjaimen koneeseen....Eli aika turhaa edes katella mitään 500 euron koneita

• isi maksaa vissi

Vittu et oot kova jätkä

• ?.???.?.?.?.?.?.!.

Mä taas ettisin pöytäkonetta joka pyöriitäs samaan aikaan ohjelmia: minecraft, minecraft server.exe, hamachi, bandicam skype ja internet. Eikä mullekkaan mitään yli 600 €

• paskanaattori

osta sellanen paskanaattori

• kasparaitis67

Moro käykö tämä pelikoneeksi?
      Käyttöjärjestelmä: Windows 8.1 64
      Prosessori: Intel Core i7-4790S -suoritin ja Intel HD Graphics 4600 -teräväpiirtonäytönohjain (3,2 GHz, 8 Mt:n välimuisti, 4 ydintä)
      Piirisarja: Intel H87
      Muisti: 8 Gt:n DDR3 (1 x 8 Gt); Paikkojen kokonaismäärä: 2 DIMM
      Tallennus:2x SATA-liitäntä (2 Tt, 7 200 k./min); 16 Gt; Flash-välimuistimoduulin tarkoitus on kiihdyttää järjestelmän vasteaikaa. Sitä ei voi käyttää
      lisätallennustilana. Se ei ole irrotettava eikä käyttäjän käytettävissä.
      Kirjoittava SATA-DVD-asema
      Verkkoliittymä: Sisäinen Gigabit-verkkokortti 10/100/1000
      Langaton yhteys: 802.11b/g/n
      Näytönohjain: NVIDIA GeForce GTX 745 (4 Gt:n erillinen DDR3-muisti); DVI-liitäntä; HDMI-liitäntä; DisplayPort-liitäntä
      Ääni: DTS Audio; High Definition Audio 5.1
      Mukana toimitettavat varusteet: USB-näppäimistö; Optinen USB-hiiri
      Portit 2 USB 2.0 -porttia; 4 USB 3.0 -porttia; äänilinjatulo; äänilähtö; mikrofonitulo; 1 PCIe x1 -paikkaa; 1 PCIe x16 -paikkaa; 1 MiniCard; Seitsemää eri
      korttityyppiä tukeva muistikortinlukija; Ulkoiset massamuistipaikat: Yksi käytössä; Sisäiset asemapaikat: Yksi käytössä
      Virta: 180 W:n verkkolaite
      HP:n sovellukset: HP Connected Music; HP Connected Photo; WildTangentin tarjoama HP Games
      Ohjelmistot: AccuWeather; AVerMedia-sovellus; CyberLink Media Suite; CyberLink PowerBackup; DTS Sound -äänentoisto; Foxit PhantomPDF; mysms; Netflix;
      Skype; TripAdvisor; 7-Zip
      Paino: 6,86 kg
      Mitat: 38,5×17,6×36,8 cm

• dflssdöfmolsdöf

Näytönohjain: NVIDIA GeForce GTX 745 (4 Gt:n erillinen DDR3-muisti); DVI-liitäntä; HDMI-liitäntä; DisplayPort-liitäntä

Pelikoneen tärkein yksittäinen komponentti on näytönohjain. Tämä ei ole hyvä.
      Olet ilmeisesti ostamassa "pakettikonetta" etkä kokoa itse. Parhaan vastineen kootulle koneelle saat tietokoneiden erikoisliikkeistä. Suosittuja ovat mm,
      Systema Store, Jimms ja Hardwarium.
      Katso tuolta mikä on sinun lompakollesi sopivin

https://hardwarium.com/products/38/konepaketit

http://www.jimms.fi/fi/Product/List/000-0WH/tietokoneet--jimm-s-pelikoneet

https://www.systemastore.fi/index.php?cPath=56_10

Mitenkään erittelemättä. "Paremmuus" ja raha kulkevat käsikädessä.

• samasamasama

Alle tonnin koneiden sarjassa tämä tarjoaa mielestäni eniten vastinetta näistä esillä olleista.

https://hardwarium.com/product/571/38/hardwarium-vinton-331

Konepaketin osat

Prosessori: Intel Core i5-4460 3,4 GHz (4 ydintä)

Näytönohjain: Zotac GeForce GTX 960 2 GB

Muisti: Kingston HyperX Fury Black 8 GB DDR3 1866 MHz

Kiintolevy: Crucial BX100 250 GB SSD

Emolevy: Gigabyte GA-Z97P-D3 (LGA 1150)

Kotelo: SilentiumPC Gladius M20 Pure Black

DVD-asema: ASUS DVD/RW (kirjoittava ja lukeva)

Äänikortti: Integroitu 7.1-kanavainen

Virtalähde: Seasonic S12II-520W 80Plus Bronze -hyötysuhteella

Käyttöjärjestelmänä on suomenkielinen Windows 10 Home.

899,90 €
      Tuohon voisi lisätä vielä perinteisen kiintolevyn ja/tai WiFi kortin.

https://hardwarium.com/product/9/8/western-digital-blue-1-tb-3-5-sata-3-0
      53,90 €

https://hardwarium.com/product/193/83/tp-link-tl-wn881nd-pcie
      18,90 €

• kasparaitis67

entä tämä
      Asus M32CD pöytäkone vaativaan käyttöön, tehokkaalla Intel Core i5 -neliydinsuorittimella ja pelaamiseen soveltuvalla NVIDIA GeForce GTX 750 -näytönohjaimella.

Käyttöjärjestelmä: Windows 10 (64bit)
      Suorittimen ytimet: Intel Core i5-6400 -neliydinprosessori
      Liitännät: HDMI, RJ45, USB 2.0, USB 3.0, VGA (D-Sub), 6-in-1 Card Reader, Headphone, Microphone, Line-in
      Käyttötarkoitus: Viihde
      Tietokoneen tyyppi: Pöytätietokoneet
      Näytönohjaimen tyyppi: Erillinen
      Käyttöjärjestelmän tyyppi: Windows
      Tallennuskapasiteetti (GB): 1024
      Optinen asema: Kyllä
      Yhteydet: 10/100/1000Base-T(X)

• enpäsanoisi

Hädin tuskin välttävä.

• samasamasama

NVIDIA GeForce GTX 750 ei todellakaan ole pelikoneen näytönohjain.
        Gtx 960 on noin kaksikertaa tehokkaampi. Edelleen, tuo Hardwariumin kone on tasapainoisempi kokonaisuus.
        Itku tulee lapsellesi, jos sen ostat kun pelit ei pyörikkään kivasti.
        Jos laitat koneeseen yli tonnin rahaa niin otat sellaisen paketin jossa on GTX 970.

Muistilista kun valitset:
        *prosessori on i5 tai parempi
        *vähintään 8 gigaa muistia
        *GTX 900-sarjan kortti ( GTX 960 on sujuvaan pelaamiseen ok kortti)
        *perinteiset kiintolevyt alkavat olla historiaa, varsinkin järjestelmälevyinä SSD:t ovat aivan ylivoimaisia. Samoin pelikäytössä. Varastolevyinä perinteiset kiintolevyt toki menevät.

• toimiiko

• wertwerttttt

Saksan hinnoiksi aika kalliita osia. Saksasta voi saada suomea halvemmalla, mutta tuohon hintaan saa kyllä suomestakin ja taitaa saada edullisemminkin.

• samasamasama

Tosi hyvältä näyttää, mulla on sama emo ja prossu.
      SSD:stä isot pojat kehuu Samsungin EVO 850 sarjaa ja Crucialin MX 100 sarjaa. Varmaan tuokin asiansa ajaa, ei siinä mitään mutta.. harkitse kestääkö budjetti vaikka Sampan 500 GB tai edes 250 GB.
      Tosta emosta vielä, siinä on todella hyvä äänipiiri. Jos sulla on vanhassa ollut erillinen kortti niin en usko, että tarvit tähän. Ellet oo aivan mahoton kultakorva..
      Otit sitten läpinäkyvän kopan, jos sellanen karkki kiinnostaa niin emon ledit saa vilkkumaan vaikka ja miten. Itse en moista harrasta =)

• kasparaitis67

OK samasamasama
      hankitaan tuolta aiemmin mainitsemaltasi
      sivustolta!
      Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1566
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1242
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1179
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      972
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe