Eli tää pöytä ois sellanen, jolla haluisin pelaa näitä pelejä: Crossfire , COD4 , MW3 , MW2
Haluun siis tietää miten tällä pyöris noi pelit, kun en itse tiedä niin paljoa näistä koneista tässä on tietoja tästä koneesta.
Asus, CM6730 G630
Prosessori: Intel Celeron G630, 2,7 GHz, 3 Mt L3-välimuisti
Piirisarja: Intel H61
Keskusmuisti: 6 Gt DDR3-1333
Keskusmuisti (max): 8 Gt
Kiintolevy: 750 Gt SATA, 7200 rpm
Näytönohjain: Intel HD
Optinen asema: DVD -RW
Käyttöjärjestelmä: Windows 7 Home Premium (64-bit)
Tietoliikenne: Gigabit ethernet
Eli vastatkaapas mahdollisimman ja nopee ja vois ehdottaa jtn muutakin, mutta 500e on MAX raja mitä maksan =)
Sopisko tällänen pöytäkone pelaamiseen?
43
1954
Vastaukset
Budjettis on vähän turhan tiukka kunnon koneeseen. Ensinnäkin prosessori on vanhaa tekniikkaa, intergroitu näytönohjain ei ole pelaamiseen kovinkaan soveltuva.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/7824/dcvbc/Acer-eMachines-ET1852-Intel-Pentium-E6700-4-GB-1-TB-GT520-1
tuossa on budjettiisi sopiva kone jolla pitäisi pelienkin pyöriä- segehemminen
Miten tuo tietokone pyörittäisi esim crossfireä? Se ei kuitenkaan vaadi mitenkän hirveäst.
- segehemminen
Ja mietin kun mun yhellä tutulla on tämä kone ja näyttö http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=770004&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19651&compartmentId=20152&categoryId=20183 tässä pyörii crossfire täysil graffoil todella hyvin, mutta osaatko sanoa miten pyörisi cod4 ?
Kunhan koneessa on erillinen näytönohjain eikä mikään intel HD -sisäänrakennettu, niin pelaamisen pitäisi toimia ihan hyvin. Mitä halvempaa konepakettia katsoo, sitä todennäköisemmin paketissa on vanhaa ja tehotonta tekniikkaa.
Ja tiiätsää saisko / onko tässä koneessa langatonta yhteyttä sillee jos pistäis tonne koneen taakse 2 sellasta mustaa antennia saisko siihen sillon langattamon nettiyhteyden?
- segehemminen
Olen eninmäkseen ajatellut pelata crossfire ja ehkä joskus css ja cod4 miten tämä kone kävisi siihen http://www.verkkokauppa.com/fi/product/7824/dcvbc
Ihan hyvin pitäisi käydä. Tuossa tosin ei ole langatonta verkkokorttia
En jos isken tämän koneen uspipaikkaan http://www.verkkokauppa.com/fi/product/7824/dcvbc tämän http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/reitittimet-ja-verkkolaitteet/DWA140/d-link-langaton-usb-minisovitin ja asennan sen siihen koneeseen sellasella levyllä ja yhdistän sen langattomaan verkkoon onnistuuko se? tiedätkö
Kyllä se sitten onnistuu
- segehemminen
Hyvä homma ja tolla koneel pitäiso cod4 pyöriä?
- segehemminen
Huomasin just, että tossa sivulla lukee että " tuotetta ei juuri nyt saatavilla". Joten tarkoittaako se sitä , että sitä ei edes ole kokokaupassa vai mitä hä? En oikeen ymmärrä tuota , mutta jos se tarkoittaa sitä että sitä ei ole saatavilla olisiko tämä hyvä kone http://www.jimms.fi/tuote/DE220-006EU eli pyörittääkö tuo cod4 , cf , css hyvin?
- segehemminen
Joo älä välitä tosta ekasta viestistä , koska toi kone on paska mutta olisiko jtn muuta konetta kun tuo verkkokauppa homma?
- q7ggg
Älä vaan osta valmistakonetta! sulla menee n. 100-200e pelkkään ilmaan! Konekkin vanhenee nopeasti ja sitten rupee myöhemmin vituttaa, tiedän kokemuksesta. COD ei hirveesti vaadi tehoja, niin 500e saat ehkä KOOTTUA itse jonkilaisen koneen codeja varten. Muissa peleissä voi kuitenkin jo ruveta tökkimään. Itse käyttäisin ihan mm. 700e pelitietokoneeseen kasaamiseen
- segehemminen
Ensinnäkin en osaa koota mitää konetta enkä aijokkaan, mutta mulla on aika pieni budjetti 500e , mutta en oikeen tiiä mistä ostaa huuto.net ei käy mutta jimms kävis oisko sulla jtn kone ehdotuksia?
Jos budjettia olisi ollut enemmän tai tuntunut että ihmisellä enemmän kokemusta koneista, oisin kyllä ehdottanut oman koneen kasaamista. Siinä tosiaan saa parempaa arvoa sille rahalle mitä koneeseen laitaa kiinni. Itselläni on alla kohta 6 vuotta vanha pelikone jonka itse kasasin. 1000e aikoinaan maksanut ja nyt vasta alkaa pikkuhiljaa kaipaamaan uutta konetta.
No mitä mää teen , koska mulla on kokemusta koneista mutta minä en osaa mitenkään kasata omaa konetta mitä teen tässä minun tilanteessani tarvisin koneen kun oon ollu ilman joku 4kk
- segehemminen
No kerro mitä mun nyt pitäs tehä
eniten rahoilleen saa vastinetta kun kokoaa koneen itse tai käy pyytämässä tietokoneliikettä tekemässä sinulle paketin. Tärkeimmät pelaamiseen vaikuttavat osat on näytönohjani, prosessori ja muistit.
Prosessoreissa sekä AMD että Intel on hyviä vaihtoehtoja. AMD on yleensä halvempi, mutta Intelillä on hieman tehokkaammat suorittimet. tällä hetkellä suosittelisin joko intelin I3 tai I5 -prosessoreita. Muistia pitäisi olla 4-8 gb. Ja mielellään muistin pitäisi olla nopeata muistia.
Näytönohjaimissa kannattaa mieluummin ostaa vaikka vähän vanhempi näytönohjain, jos saa hyvään hintaan keskivertoa paremman näyttiksen, kuin ostaisi uutta sarjaa olevan näyttiksen mahd. halvalla jolloin saa sen karvalakkimallin.- segehemminen
Jimms sivustolla voit itse päättää ne osat ja sen jälkeen pistää ne ostoskoriin voisitko näyttää jonkun koneen ja ne osat 500e jolla pyöris ne codit ja en aijo alkaa pelaa jtn bf3 joka vaatii enemmän joten en tarvii mtn niin kallista konetta
Jos pystyt budjettia venyttämään vielä vähän niin saat
http://www.jimms.fi/tuote/JIMMS-GAMER-LUGER
Tuolla toimii jo useampi peli. Ja siinä on hyvä pohja josta voi ruveta tinkaamaan hintaa alaspäin vaihtamalla osia halvemmiksi- segehemminen
En ehkä tarvitse niin kallista konetta joku 550e pöytäkone , joka pyörittää cf , cod4 , css joku 4 - 6v olis hyvä
Kuten sanoin, tuo kone on hyvä lähtökohta. Ota yhteyttä jimm'siin ja pyydä heitä rakentamaan sinulle kone sinulle sopivaan hintaan. He tietävät mitä tekevät ja saat varmasti hyvän koneen sillä rahalla mitä pistät kiinni
- segehemminen
Juu selvä pitää ottaa yhteyttä kattoo millo porukat suostuu sitä konetta =D
- aeeaedfe
IARENA CQ-01B MIDITOWER BLACK 500W IARENA CQ-01B MIDITOWER BLACK 500W
55.80
SONY OPTI 24X DVDRW DL BLACK SATA KAMPANJA SONY OPTI 24X DVDRW DL BLACK SATA KAMPANJA
19.90
SEAGATE BARRACUDA 1TB 3.5" SATA3 7.2K 64MB KAMPANJA SEAGATE BARRACUDA 1TB 3.5" SATA3 7.2K 64MB KAMPANJA
89.90
KINGSTON HYPERX 8GB 1600MHZ DDR3 (2x4GB) BLACK SERIES KAMPANJA KINGSTON HYPERX 8GB 1600MHZ DDR3 (2x4GB) BLACK SERIES KAMPANJA
49.00
CLUB 3D HD 6850 PCIE 1GB DDR5 COOLSTREAM CLUB 3D HD 6850 PCIE 1GB DDR5 COOLSTREAM
137.00
ASUS AM3 AMD760G DDR3 USB3 GBE ATX ASUS AM3 AMD760G DDR3 USB3 GBE ATX
72.40
AMD FX-4100 X4 3,6 GHz - AM3 AMD FX-4100 X4 3,6 GHz - AM3
116.40 - dfsgdgdsfgd
Älä viitti naurattaa mun näyttis makso jo yli 500e..
pyöriikö tälläsellä koneella pelit? tiedän että on aika vanha mut kun nyt en uuttakaa voi hommata et jonkulaine tulis??? pelejä mitä pelaan esim. league of legends, world of of tanks, slender...
malli : Fujitsu Celsius M4600
prosessori : Intel core 2 DUO CPU E4600 2.40 Ghz & 2.40 GHz
näytönohjain : AMD Radeon HD5450 1gb ddr3
jos tarvii vielä muita tietoja koneesta nii sanokaa vaa, apua tarttettas- 7990
ei pyöri tai huonosti minimi graffoilla
esim toi league oflegends et nyt ku konees on nvidia Quadro fx 570 ni sillä pyörii iha ok et toivottavasti uus parantaa ees jonku verra
täs nvidias on 256 mb muistiakoneessa on Windows 7 Professional 64 bit ja 4GB keskusmuistia
- ldleldkkfkkf
No tolla 500 Eurolla saa just näytönohjaimen koneeseen....Eli aika turhaa edes katella mitään 500 euron koneita
- isi maksaa vissi
Vittu et oot kova jätkä
- ?.???.?.?.?.?.?.!.
Mä taas ettisin pöytäkonetta joka pyöriitäs samaan aikaan ohjelmia: minecraft, minecraft server.exe, hamachi, bandicam skype ja internet. Eikä mullekkaan mitään yli 600 €
- paskanaattori
osta sellanen paskanaattori
- kasparaitis67
Moro käykö tämä pelikoneeksi?
Käyttöjärjestelmä: Windows 8.1 64
Prosessori: Intel Core i7-4790S -suoritin ja Intel HD Graphics 4600 -teräväpiirtonäytönohjain (3,2 GHz, 8 Mt:n välimuisti, 4 ydintä)
Piirisarja: Intel H87
Muisti: 8 Gt:n DDR3 (1 x 8 Gt); Paikkojen kokonaismäärä: 2 DIMM
Tallennus:2x SATA-liitäntä (2 Tt, 7 200 k./min); 16 Gt; Flash-välimuistimoduulin tarkoitus on kiihdyttää järjestelmän vasteaikaa. Sitä ei voi käyttää
lisätallennustilana. Se ei ole irrotettava eikä käyttäjän käytettävissä.
Kirjoittava SATA-DVD-asema
Verkkoliittymä: Sisäinen Gigabit-verkkokortti 10/100/1000
Langaton yhteys: 802.11b/g/n
Näytönohjain: NVIDIA GeForce GTX 745 (4 Gt:n erillinen DDR3-muisti); DVI-liitäntä; HDMI-liitäntä; DisplayPort-liitäntä
Ääni: DTS Audio; High Definition Audio 5.1
Mukana toimitettavat varusteet: USB-näppäimistö; Optinen USB-hiiri
Portit 2 USB 2.0 -porttia; 4 USB 3.0 -porttia; äänilinjatulo; äänilähtö; mikrofonitulo; 1 PCIe x1 -paikkaa; 1 PCIe x16 -paikkaa; 1 MiniCard; Seitsemää eri
korttityyppiä tukeva muistikortinlukija; Ulkoiset massamuistipaikat: Yksi käytössä; Sisäiset asemapaikat: Yksi käytössä
Virta: 180 W:n verkkolaite
HP:n sovellukset: HP Connected Music; HP Connected Photo; WildTangentin tarjoama HP Games
Ohjelmistot: AccuWeather; AVerMedia-sovellus; CyberLink Media Suite; CyberLink PowerBackup; DTS Sound -äänentoisto; Foxit PhantomPDF; mysms; Netflix;
Skype; TripAdvisor; 7-Zip
Paino: 6,86 kg
Mitat: 38,5×17,6×36,8 cm - dflssdöfmolsdöf
Näytönohjain: NVIDIA GeForce GTX 745 (4 Gt:n erillinen DDR3-muisti); DVI-liitäntä; HDMI-liitäntä; DisplayPort-liitäntä
Pelikoneen tärkein yksittäinen komponentti on näytönohjain. Tämä ei ole hyvä.
Olet ilmeisesti ostamassa "pakettikonetta" etkä kokoa itse. Parhaan vastineen kootulle koneelle saat tietokoneiden erikoisliikkeistä. Suosittuja ovat mm,
Systema Store, Jimms ja Hardwarium.
Katso tuolta mikä on sinun lompakollesi sopivin
https://hardwarium.com/products/38/konepaketit
http://www.jimms.fi/fi/Product/List/000-0WH/tietokoneet--jimm-s-pelikoneet
https://www.systemastore.fi/index.php?cPath=56_10
Mitenkään erittelemättä. "Paremmuus" ja raha kulkevat käsikädessä. - samasamasama
Alle tonnin koneiden sarjassa tämä tarjoaa mielestäni eniten vastinetta näistä esillä olleista.
https://hardwarium.com/product/571/38/hardwarium-vinton-331
Konepaketin osat
Prosessori: Intel Core i5-4460 3,4 GHz (4 ydintä)
Näytönohjain: Zotac GeForce GTX 960 2 GB
Muisti: Kingston HyperX Fury Black 8 GB DDR3 1866 MHz
Kiintolevy: Crucial BX100 250 GB SSD
Emolevy: Gigabyte GA-Z97P-D3 (LGA 1150)
Kotelo: SilentiumPC Gladius M20 Pure Black
DVD-asema: ASUS DVD/RW (kirjoittava ja lukeva)
Äänikortti: Integroitu 7.1-kanavainen
Virtalähde: Seasonic S12II-520W 80Plus Bronze -hyötysuhteella
Käyttöjärjestelmänä on suomenkielinen Windows 10 Home.
899,90 €
Tuohon voisi lisätä vielä perinteisen kiintolevyn ja/tai WiFi kortin.
https://hardwarium.com/product/9/8/western-digital-blue-1-tb-3-5-sata-3-0
53,90 €
https://hardwarium.com/product/193/83/tp-link-tl-wn881nd-pcie
18,90 € - kasparaitis67
entä tämä
Asus M32CD pöytäkone vaativaan käyttöön, tehokkaalla Intel Core i5 -neliydinsuorittimella ja pelaamiseen soveltuvalla NVIDIA GeForce GTX 750 -näytönohjaimella.
Käyttöjärjestelmä: Windows 10 (64bit)
Suorittimen ytimet: Intel Core i5-6400 -neliydinprosessori
Liitännät: HDMI, RJ45, USB 2.0, USB 3.0, VGA (D-Sub), 6-in-1 Card Reader, Headphone, Microphone, Line-in
Käyttötarkoitus: Viihde
Tietokoneen tyyppi: Pöytätietokoneet
Näytönohjaimen tyyppi: Erillinen
Käyttöjärjestelmän tyyppi: Windows
Tallennuskapasiteetti (GB): 1024
Optinen asema: Kyllä
Yhteydet: 10/100/1000Base-T(X)- enpäsanoisi
Hädin tuskin välttävä.
- samasamasama
NVIDIA GeForce GTX 750 ei todellakaan ole pelikoneen näytönohjain.
Gtx 960 on noin kaksikertaa tehokkaampi. Edelleen, tuo Hardwariumin kone on tasapainoisempi kokonaisuus.
Itku tulee lapsellesi, jos sen ostat kun pelit ei pyörikkään kivasti.
Jos laitat koneeseen yli tonnin rahaa niin otat sellaisen paketin jossa on GTX 970.
Muistilista kun valitset:
*prosessori on i5 tai parempi
*vähintään 8 gigaa muistia
*GTX 900-sarjan kortti ( GTX 960 on sujuvaan pelaamiseen ok kortti)
*perinteiset kiintolevyt alkavat olla historiaa, varsinkin järjestelmälevyinä SSD:t ovat aivan ylivoimaisia. Samoin pelikäytössä. Varastolevyinä perinteiset kiintolevyt toki menevät. - toimiiko
Sopiiko tämä paketti pelaamiseen?
https://www.mindfactory.de/shopping_cart.php/basket_action/load_basket_extern/id/f5f3b02210eca5b55a8aabb73de75c7c5c70b5796357bc93d12
Windowssin ostan huutonetistä.
2kk dokaamatta ja tonni säästössä.
Tarviiko muuta? - wertwerttttt
Saksan hinnoiksi aika kalliita osia. Saksasta voi saada suomea halvemmalla, mutta tuohon hintaan saa kyllä suomestakin ja taitaa saada edullisemminkin.
- samasamasama
Tosi hyvältä näyttää, mulla on sama emo ja prossu.
SSD:stä isot pojat kehuu Samsungin EVO 850 sarjaa ja Crucialin MX 100 sarjaa. Varmaan tuokin asiansa ajaa, ei siinä mitään mutta.. harkitse kestääkö budjetti vaikka Sampan 500 GB tai edes 250 GB.
Tosta emosta vielä, siinä on todella hyvä äänipiiri. Jos sulla on vanhassa ollut erillinen kortti niin en usko, että tarvit tähän. Ellet oo aivan mahoton kultakorva..
Otit sitten läpinäkyvän kopan, jos sellanen karkki kiinnostaa niin emon ledit saa vilkkumaan vaikka ja miten. Itse en moista harrasta =) - kasparaitis67
OK samasamasama
hankitaan tuolta aiemmin mainitsemaltasi
sivustolta!
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865