Vietin juuri viikon Saarijärvellä ja menetin sydämeni kaupungille ja kaupunkilaisille. Ehdottomasti kaunein kaupunki missä olen käynyt. Nähtävää ja tekemistä olisi löytynyt vielä paljon, mutta loppui aika kesken. Melkein koko viikon ajan kestänyt sadekaan ei pahemmin haitannut, ihmiset kun olivat aurinkoisia ja ystävällisiä. Palvelu erinomaista.
Sinne on pakko palata takaisin.
Saarijärvi
20
2615
Vastaukset
- saarijärveläinen
Todella ihastuit Keski-Suomen Saarijärveen? Hienoa, minä asun siellä :)Itsekin tykkään ihan, etenkin maisemista.
- Kesälomalainen
Juuri siihen Keski-Suomen Saarijärveen. Ehkä olit eräs heistä ihanista tapaamistani ihmisistä. Mielettömän välittömiä ja ystävällisiä ihmisiä olette. Kiitos teille :)
- Lexa
Kesälomalainen kirjoitti:
Juuri siihen Keski-Suomen Saarijärveen. Ehkä olit eräs heistä ihanista tapaamistani ihmisistä. Mielettömän välittömiä ja ystävällisiä ihmisiä olette. Kiitos teille :)
Saarijärvi on todella hyvä mesta. Löysitkö Saarijärven keskustasta liikettä nimeltä Upari? Hyvä ystäväni hoitaa sitä liikettä.
- Kesälomalainen
Lexa kirjoitti:
Saarijärvi on todella hyvä mesta. Löysitkö Saarijärven keskustasta liikettä nimeltä Upari? Hyvä ystäväni hoitaa sitä liikettä.
Valitettavasti Uparissa en käynyt, muutenkin jäi shoppailu vähiin. Kirkko, hautausmaat, luonto ja jotkut kulttuurikohteet oli enemmänkin niitä tärkeimpiä tutustumiskohteita.
Sitä ei tiedä vaikka mainitsemasi paikan vielä etsisin, sillä aion vielä palata, liian paljon jäi näkemättä. - Anonyymi
Lexa kirjoitti:
Harmi lopettanut sittemmin.
- Anonyymi
Lexa kirjoitti:
Upari Lelu ja Pelitalo oli hyvä liike.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upari Lelu ja Pelitalo oli hyvä liike.
Lelu ja Pelitalo Upari takaisin ja sitä tuotevalikoimaa vähän parantaisi esim.
-Isompi konsolipeli valikoima
-Kattava lautapeli ja palapeli valikoima eri valmistajilta
-Pelikonsoleita
-Lahjatavaroita ja pelien fanituotteita
-Voisihan siellä myydä juhlatarvikkeitakin, karkkia, juomia ja muita herkkuja.
Vähän niinkuin Puolenkuunpelit myymälät/verkkokauppa on. - Anonyymi
Lexa kirjoitti:
Upari takaisin! Miksi se lopetti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upari takaisin! Miksi se lopetti?
Joo 🙌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lelu ja Pelitalo Upari takaisin ja sitä tuotevalikoimaa vähän parantaisi esim.
-Isompi konsolipeli valikoima
-Kattava lautapeli ja palapeli valikoima eri valmistajilta
-Pelikonsoleita
-Lahjatavaroita ja pelien fanituotteita
-Voisihan siellä myydä juhlatarvikkeitakin, karkkia, juomia ja muita herkkuja.
Vähän niinkuin Puolenkuunpelit myymälät/verkkokauppa on.-Figuureita ja vaikka mitä oheistuotteita.
- Kake
Hyvä paikka.
Olen muuttanut n. 20 vuotta sitten Saarijärvelle.
Kaunis luonto,mukava ja turvallinen paikka hyvien kulkuyhteyksien varrella.
En muuta muualle, ellei aivan pakko.
Ei ole turhaan Runeberg Maamme-laulun sanoihin täältä virikkeitä saanut.
Paikkakunnalla on paljon luonnonkauniita paikkoja, joita kaikkia ei turisti välttämättä heti löydä.- Kesälomalainen
Aivan, en yhtään niitä virikkeitä ihmettele.
Onnekseni "oppaanani" oli paikat tunteva henkilö, joka näytti osan parhaista paloista. Sateen välissä pääsin kiertämään Julmat Lammit, jotka ympäristöineen oli elämys. Muuten paikkoja ihasteltiin auton ikkunan läpi, valitettavasti.
Sinne vielä palaan, koska palaamattakaan en voi olla :)
- Lexa
Oletko käynnyt koskaan Hangossa?
- Kesälomalainen
Joudun vastaamaan tähänkin kielteisesti, eli en ole käynyt.
- Anonyymi
Kesälomalainen kirjoitti:
Joudun vastaamaan tähänkin kielteisesti, eli en ole käynyt.
Tutuu olevan maanpäällinen taivas,kuitenkin asukaskato vaivaa niin kuin näitä muitakin naapuri kuntiakin Saarijärvi on paermminkin eläkeläisten asuinkunta.työttömyyttä on ollut jo vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutuu olevan maanpäällinen taivas,kuitenkin asukaskato vaivaa niin kuin näitä muitakin naapuri kuntiakin Saarijärvi on paermminkin eläkeläisten asuinkunta.työttömyyttä on ollut jo vuosikymmeniä.
Huomioi että keskustelu aloitettu vuonna 2004.
- Anonyymi
Onkohan aloittaja vielä käynyt Saarijärvellä?
- Anonyymi
Miksi se Upari lopetti silloin vuosia sitten. Oliko vuonna 2009?
- Anonyymi
Jonkun pitäisi perustaa se uudelleen.
- Anonyymi
^^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115745Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323827- 823312
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä172915Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2431970Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411748
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui371634Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513