niin miten pääsen super mario 64 ds:sässä siihen linnan edessä olevaan kanuunaan?!
olen päässyt jo pelin läpi!
super mario 64 ds:miten pääsen linnan edessä kanuunaan?
12
268
Vastaukset
- mw3wii
youtube
- joku
no mutt kun olen ettiny youtubesta videoo jo 3 kuukautta. ja tänään googlasin yhen kerran, niin sitten löytyi video missä sanottiin että pitää olla menny pelin läpi että sinne pääsee. mää menin sen läpi ja sitten sinne ei vieläkään päässyt.
- aksu =)
otteko saaneet linnan vallihaudasta vedet pois?
- aksu =)
aksu =) kirjoitti:
otteko saaneet linnan vallihaudasta vedet pois?
siellä on ainakin 1 taso
- joku
olen saanut sieltä vallihaudasta vedet pois.
- aksu=)
entä ootko saanut kaikki minipelit kerättyä.
- Kessan aloittaja
En, koska se yks pupu on sielä katolla :(.
- aksu =)
ai en sit tiiä.sori =(
- Kessan aloittaja
Ei haittaa. Etin tietoa vielä :)
- Professori
Pääset kanuunaan keräämällä kaikki 150 tähteä. En ole itse siinä vielä onnistunut. Kanuuna kannattaa suunnata linnan kattoa kohti. Siellä on 3-1up elämää,?block ja Luigin minipelikani. Tässä pieni vinkki joka voi auttaa tähtien keräämisessä: Salaisia tähtiä on 30.
- Professori
Edellinen viestini oli tarkoitettu tarviin apuu nimiselle henkilölle. Kysykää minulta jos tarvitsette apua.
- Professori
Edellinen viestini oli tarkoitettu tarviin apuu nimiselle henkilölle. Kysykää minulta jos tarvitsette apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821359Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1941125Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755