Elikkäs asiaan :''D
¤ Koiralle tarjottava liikunnan määrä ja laatu
-Aamulla pikapissatus, n.15 min. Päivällä koulun jälkeen pidempi,suunnilleen tunnin parin lenkki, vaihtelevasti vaikkapa metsässä. Illemmalla vielä n. tunnin lenkki. Ennen nukkumaan menoa vielä pissatus.(tässä "vähimmäisulkoilut, joskus innostun olemaan koiran kanssa melkein koko päivän ulkona : )
¤ Talon koko (kerrostalo tms, maalla vai kaupungissa)
-Suurehko n. 150 neliön talo maalla, ympärillä metsää ja peltoja.
¤ Lapsien määrä
-Vain minä, ikää 15v. Asun isän kanssa.
¤ Aiemmat koirakokemukset
-Äidin koira minulla usein hoidossa, isällä ollut saksanpaimenkoira. Koirista olen lukenut ja pitänyt koko pienen ikäni, koirista siis minullakin kokemusta.
¤ Harrastustoiveet
-TOKO, agility, vaellus, metsälenkit, canicross, frisbeen heittelyä, uintia...
¤ Turkkitoivomukset
-Ei mielellään trimmattava, olen valmis harjaamaan koiraa pari kolme kertaa viikossa.
¤ Minkä kokoinen koira.
-Hieman keskikokoista pienempi, sellainen, että ei uppoa lumihankeen(:D), mutta niin pieni, että jaksaa nostaa syliin, jos on pakko
¤ Koiran luonne (metsästysvietti, kovuus, itsepäisyys jne)
-Ei metsästysviettiä, haluan pitää irti, miellyttämishaluinen, oppivainen, aktiivinen, eloisa, kuitenkin osaa rauhoittua,leikkisä,positiivinen. Helppo kouluttaa.
¤ Rotuja/roturyhmiä, joita olet jo pohtinut
-Shetlanninlammaskoiraa : )
P.S: Ei tälle palstalle tavaramerkiksi tullutta vittuilua, kiitos :)
SOPIIKO SHELTTI MINULLE?! :)
Lil' sheltie : D
0
173
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954371
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473678Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513418
- 1863379
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242899- 672604
- 432431
- 131814