Helsingin Medialukio

gregagraggrg

- Hyvä, Huono?

- Ilmapiiri?

- Ruoka jne.

13

9136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuuuuuups

      Hain sinne ja haluisin kanssa tietää eli up!!

    • Melulainen

      -Hyvää / Huonoa
      -Hyvää on laaja kurssivalkoima, rennot ja opiskelijaläheiset opettajat, paljon mahollisuuksia medialinjalla ja normilinjalla kun voi valita paljon kursseja.
      -Hyvä henki oppilaiden keskuudessa ja kaikemoiset risteilyt ja jatkobileet järjestyy kyllä.
      -Jos medialinjalle tulee ja/tai kiinnostaa yhteiskunnalliset jutut niin kaikennäköisiä kivoja projekteja löytyy

      Huonoa voi ilmetä sitten, jos ei itte jaksa mitään tehä niin yleensäkkin koko lukio on aika rankka juttu, joten menee mihin tahansa läksyt pitää tehä ja kokeisiin lukea. Muuten ei mtn isoa pahaa ole.

      -Ruoka on palmian ruokaa, mutta sen se tehää paikan päällä niin osa ruuista on parempia kuin palmian yleensä. (Yleensä se kaiketi kuljetetaan kouluihin "tehtaalta" suoraan)

      t. perus medialinjalainen melulainen

    • nähää

      Nyt on ehk vähä myöhästä tulla sanoo tähä mitää mut ehk joku tänä vuonna lukioon menevä googlailee tälläsii keskustelui? Ainaki ite vilkuilin näit ennen yhteishakui :--D

      Mut öäöö
      ite ku sain tietää et joudun menee meluun nii aloin itkee
      koska se oli ehk kauheet
      yritin kuitenki olla ennakkoluuloton ja menini sit sinne iha tyytyväisen
      ja se koulu osottautu iha roskaks ?? niinku oikeesti
      tuntuu et jos ei heti löydä samanhenkist porukkaa nii sitä ei sit tuu löytää ikinä?
      Niinku oikeesti
      muutenki koko koulu tuntuu semmoselt et tyypit ois tosi tyypillisii suomalaisii, passiivisii ja sulkeutuvii
      niinku porukat käy syömäs yksin ?? Ja istuu iha mielellään välitunnin yksin vaik ois kavereit jossai???
      tosi outoo porukkaa

      opettajat on kuitenki iha muikeita !! toki varmaa jokakoulussa on muutama sellanen maikka joiden kaa ei tuu toimee jne. Mut melus on suurimmas osas aineita ties kui mont opettajaa ettei tarvii sietää jotai nilkkimaikkaa vaa sen takii et tykkää jostai aineest eikä oo muit kyseisen aineen opettajii mut haluu kuitenki opiskella tätä ainetta?? :--D
      lisäks kurssitarjotin on iha superlaaja! Tykkäs sit kuviksesta, äidinkielest tai biologiasta, nii iha varmasti löytyy kurssei joit käydä :--D ja kivojen kurssien löytämisen sijaa ongelmaks voi hyvinki muodostuu se ettei kaikki kivat kurssit on 7. palkissa ja joitaki ei järjestetä ku kerran kolmes vuodessa
      nyyhky

      melun tilat on kans tosi kivat ja uudet !! ja helppo kulkee paikast toiseen ku koulu on neliön muotonen eikä oo ku kaks kerrosta :D vessoja vaa sais olla enemmän ja useemmas paikassa
      niinku kundien kohal tää tuskin tulee olee ongelma mut tyttönä voin sanoo et oon ihan done sen kaa et tyypit on siel vessassa 10min??? niinku oon oikeesti myöhästyny tunneilt sen takii et on pitäny käydä vessassa
      tosin ain voi mennä poikienvessaan mikä on iha positiivista
      lisäks vieres on puistolan asema jost pääsee helposti junal keskustaan ja dösäl pääsee sit sörnäisiin ja hakaniemeen, et kulkuyhteydet on iha siedettävät! Itäkeskukseenki menee about 30min et iha superpitkii aikoi kouluu ja sielt poismenemiseen ei ehk oo :--D

      mut kannattaa hakee koska melu ei ehk kuitenkaa oo nii roskaa?? Ku kaverit valittaa ettei kurssei järjestetä nii ite voi vaa näyttää kieltä keskisormee koska on saanu just kuulla tyylii vuoden et käy roskalukioo
      mut sit on kuitenki ainut jol on kurssei ties kui mones eri palkis jne. Eikä hylätyt ja keskeytetyt oo just sen takii mikää ongelma :--D
      eikä tääl ehk tuu alemmuuskompleksii ku tuntuu et tääl kukaa ei oo hyvä kaikes ??
      ainut asia mist en ehk täs lukios tykkää on pohjatunnit
      ne on iha paskaa
      koska koeviikol on sit joku kolmen tunnin hypäri kokeen jälkee
      hyi
      hyi
      muuten tää on tosi kiva koulun enkä ehk kadu et tää oli mul kakkosvaihtoehton?? oon ehk vaa tosi ilonen etten päässy mun ykköseen koska muute kävisin ehk vaa jotai nevari taideainekurssei ja tekisin tunneil jotai iha muuta ku keskittyisin aiheeseen tai nukkuisin
      hups

    • Eliitti melulainen

      Jaa. Itsehän siis olen melulainen ja täällähän on ihan loistava ilmapiiri! Ite saanu ihan sikapaljon kavereita ja kaikki on tosi mukavia yms. Kai se riippuu piireistä missä pyörii!

      Melu ei tosiaan ole roskalukio, ihmiset, jotka haluaa oppia niin myös kykenee siihen. Opet tosiaa on muikeita ja oikeesti hyviä töissään. Sillontällön jopa inhimillisiä! :D

      Itse kyllä suosittelen Melua kaikille, jotka sinne haluavat hakea! :D

      5/5

    • joku7577

      Mites melu nykyään on? noista viesteisä on aika kauvan että onko hyvä ilmapiiri nykyää? pitäs päätää pian minne meen ja melu ois yks vaihto ehto. Minkä laista porukkaa sielä on ostaateks sanoo?

    • kusipäänetissä

      lukio on perseestä ja media on vittumaista ja yhdessä ne on täyttä PASKAA

      • kusipäänetissä

        ja kouluruoka on paskaa


    • melumelumelu

      Itse tykkään melusta. Sain heti ekoina päivinä kavereita. Opettajat suurimmalta osalta mukavia ja rehtori rento tapaus. Kulkuyhteydet ovat hyvät ja sisäilmaongelmiakin korjataan parhaillaan. Suosittelen kyllä hakemista lämpimästi. Itse olen tykännyt kovasti.

    • Anonyymi

      Ite tulin tänä vuonna sinne, Suosittelen lämpimästi. Ilmapiiri on hyvä ja ruoka tyydyttävää. Tykkäätte varmasti jos kiinostaa joku kurssi.

      • Anonyymi

        Millä keskiarvolla pääsit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä keskiarvolla pääsit?

        ite 7.25


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä keskiarvolla pääsit?

        En tiedä. Hernekeittopäivänä
        ainakin ilma on samaa kuin työpaikkani ruotsissa 4,5 vuotta.


    • Anonyymi

      Haluaisin kysyä ennen yhteishakuani, että tuleeko Melussa paljon läksyjä? Entä kokeet, onko niitä paljon vai vähän.
      Kokelaat vastauksia kiitos!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe