Vittu ku vituttaa aivan saatanasti!!!! Mua vituttaa niin helvetisti et lyön nyrkillä seinään ku parempaakaan tekemistä/kohdetta ei löydy!
Mikä teitä vituttaa tällä hetkellä?!?
Mua potuttaa kaikki! Mulla on niin helvetin tylsää, tyttöystäväni on huora, tv:stä ei tuu vittuakaan, kone on täyspaska jne..
Vitutusketju
17
1225
Vastaukset
- Nimetön
Pane sitä huoraa vielä kun ehdit.
- Anonyymi
Näinpä
- Junior-Ronkeli
Muo vituttaa aivan vitusti, koska ei oo mitään kivaa tekemistä ( oon ollu sisällä melkee koko kesäloman) ja kissfm soittaa nii vitun tylsää musaa. Jotaki vitun jonna tervomaata tulee melkee joka sekuntti.. No ei se huono artisti kyllä oo mutta alkaa jo vähän tää homma ryssii kun sitä pitää koko ajan soittaa!!!!!!!! Äskön kyllä tuli bon jovii joka pelasti vähän... Muuta radio kanavaa en voi kuunnella koska ne rätisee niin vitusti ku radioki on paskana.. netti radioo en viitti ees yrittää kuunnella, kun kone menee ihan sekasin...
Sitten muokin vituttaa tää vitun paska kone! Vuokrasin dvd leffan täks illaks, mutta kun yritin kattoo sitä niin kone onkin niin paska ettei sitä leffaa voi kattooooooooooooooooooo!
Näin mulla tänään.... ottaa päähän - tkm
olla töissä tämmösenä vitun surkeena päivänä, ja alkokaan ei oo huomen auki. Vittu kun vituttaa se että aamulla tärvii lähtee ajaan 230km kotiin, ja se vituttaa ettei siellä oo ketään hereillä kun tuun, ja vielä vituttaa sekin että täytyy poiketa hakeen sukulainen matkan varrelta, ja vielä sekin ettei saa ajaa humalassa. Vittu kun ottaa päähän, mutta onneksi sitä saa huomenna vittua niin paljon kun haluaa.... vittu että kone on niin superlaite ettei se hajoakaan millään, ehkä ammun sitä seuraavaksi jotta sais jotain vitun tekemistä. Taidan vittu lopettaa telkun käytön kokonaan kun sieltä ei tuu muutakun jotain vitun uusintoja. Radiostakaan ei tuu kunnon ohjelmaa niin sitten vittu koskaa, ainoo asema jolta tulee jotenkin vitun kuuneltavaa musaa, niin on vitun Radio city... Joten Vitun surkeet terveiset kaikille. VITTU.
- ahaa
hahahahahahaa
- mopopopopo
Mua vituttaa ku olin mopokolarissa nii uus mopo iha paskana ´ja moottori halki ja runkokierossa ja itellä repes nivelsiteet oikeasta jalasta nyt oon kävelly kolme päivää kepeillä ja nyt voin jo kävellä ilman ja pieksin mopoa sorkka raudalla nii se suoristu vähä ja sain moottorin kasaan silikoonilla ja rautalangalla että ei enää nii paljo vituta oikeestaa aika kivaa on. MUTTA saatana se vituttaa ku anastasia rääkyy radiossa vittu että mä vihaan sitä sen teennäistä ja kauheeta rääkymistä joka repii hermot ja sugarbeibs on kans aivan järkyttävä mä meinaan oksentaa ku se tulee nyt oon onneksi löytäny ylex:n ja novan ne on paljo parempia ku NRJ joka soittaa puolituntia mainoksia jotka mainostaa sitä ittiään ja sitte soittaa muutamaa biisiä 10 sekunttia nii VITTU!
- minä
vituttaa ku luuli erästä ihmistä parhaaks ystäväkseni, mut ei sit helvetti.. vitun huora..
- jeps
minä kirjoitti:
vituttaa ku luuli erästä ihmistä parhaaks ystäväkseni, mut ei sit helvetti.. vitun huora..
mua vituttaa toi teidän vitun hokeminen! kauniimminkin voi sanoa esim: voihan vagina tai emätin
- kukkatyttö
jeps kirjoitti:
mua vituttaa toi teidän vitun hokeminen! kauniimminkin voi sanoa esim: voihan vagina tai emätin
Nykypäivänä sana vittu on saanut uuden merkityksen nuorison keskuudessa. Nykyään kun käytetään sanaa vittu niin se merkitsee esim tässä yhteydessä tätä: Mikä teitä vituttaa tällä hetkellä? = Mikä teitä ottaa päähän tällä hetkellä? Eli sanat "ottaa päähän" ja sana "vituttaa" tarkoittavat melkein samaa. Paitsi että kun tässä yhteydessä käytetään sanaa "vittu" niin halutaan kertoa että jokin asia todella ottaa päähän ja paljon.
Nykyään on huomannut että ihmiset ottavat enemmän tosissaan esim.kaverin, joka sanoo -muo vituttaa. Kuin kaverin, joka sanoo - muo ottaa päähän
Sana vittu polttaa korviamme ja kertoo meille että sanan sanova henkilö on enemmän tosissaan, kuin henkilö joka sanoo esim. muo ottaa päähän.
Esim. Jos ihmiset kuulevat jonkun sanovan - Muo vituttaa tää homma. Niin he ajattelevat heti että kyseistä henkilöä todella ärsyttää jokin asia.
Mutta jos sama kaveri sanoisi esim. -Muo ottaa päähän tää homma. Niin olen varma että ihmiset eivät ottaisi häntä yhtä tosissaan.
Lyön vetoa, että jos kuulet jonkun sanovan sanan "vittu" niin hän tuskin tarkoittaa tällä naisen sukupuoli elimiä.... - Anonyymi
jeps kirjoitti:
Voi vittu kun ärsyttää tommone. KAIKESTA iniseminen ja valitus. Ja luullaan sitä olevan hauskojakin. Ärsyttävä kun ei edes osalistu siihen mikä oli oikeasti idea tai kirjoita järkevästi. VITTU
- Anonyymi
kukkatyttö kirjoitti:
Nykypäivänä sana vittu on saanut uuden merkityksen nuorison keskuudessa. Nykyään kun käytetään sanaa vittu niin se merkitsee esim tässä yhteydessä tätä: Mikä teitä vituttaa tällä hetkellä? = Mikä teitä ottaa päähän tällä hetkellä? Eli sanat "ottaa päähän" ja sana "vituttaa" tarkoittavat melkein samaa. Paitsi että kun tässä yhteydessä käytetään sanaa "vittu" niin halutaan kertoa että jokin asia todella ottaa päähän ja paljon.
Nykyään on huomannut että ihmiset ottavat enemmän tosissaan esim.kaverin, joka sanoo -muo vituttaa. Kuin kaverin, joka sanoo - muo ottaa päähän
Sana vittu polttaa korviamme ja kertoo meille että sanan sanova henkilö on enemmän tosissaan, kuin henkilö joka sanoo esim. muo ottaa päähän.
Esim. Jos ihmiset kuulevat jonkun sanovan - Muo vituttaa tää homma. Niin he ajattelevat heti että kyseistä henkilöä todella ärsyttää jokin asia.
Mutta jos sama kaveri sanoisi esim. -Muo ottaa päähän tää homma. Niin olen varma että ihmiset eivät ottaisi häntä yhtä tosissaan.
Lyön vetoa, että jos kuulet jonkun sanovan sanan "vittu" niin hän tuskin tarkoittaa tällä naisen sukupuoli elimiä....Hyvä pointti!! UPPAAN⏏️
- A II
Ei mikään vituta enemmän ku herätä kesällä n. kuuden aikaan ja lähtä kesätöihin. Palkkaki on niin pieni ettei viitsi töissä tehä mitn...
- pikkupiru
vittu ku vituttaa niin vitusti että vittu!!!
Vituttaa ku kukaan ei voi tajuta että vittu mä oon mä enkä kukaa muu!!Onko se niin vitun vaikee tajuta!! Jätkäfrendi ei osaa muutaku ku voivotella kokoajan ja valittaa ja vaatii ihan liikoja! sanoo digaavansa musta, no minkä vitun takia mä en sitte voi olla sellanen ku oon! haistakaa paska!! oon mikä oon ja vittu muuks en muutu! xP joo ja noihin radio soittoihin sanon että: ei sieltä mitään tuu, pistäkää ne kiinni ja rupekaa popittaa jotai parempaa niin etti naapureittenka tarvii valittaa niist radioist!! nii ja tää konekki on tosiaa ihan paska, ei ikinä voi olla kunnos, aina pitää jumittaa! >:( joo terve!
hyvä muuten tää ku saa purkaa vitutuksensa tänne xD kiitän ! xD - polttajapimut
Meit vituttaa tää ainainen narina tääl!!!!hommaa uus tyttöystävä ja lähe vaik skedee...
- Anonyymi
Eskon oppitunnit vittuttaa kyllä aivan vitusti
- Anonyymi
Oletko isäni
- Anonyymi
Vituttaa ihan perkeleesti. Ihmiset ympärilläni. Törkeä käytös minua kohtaan ja se että kukaan ei ikinä kuuntele ja ärsyttää vaan! Että en pääse kotiin sijoituksesta kun ensivuoden puolella! Kaikki valittaa kaikesta ja inisee vaan! Kaikki pitäisi tehdä mutta ei vaan ole jaksamista!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026