Lähetän teille kaikille rakkautta, valoa ja hyvyyden ymmärrystä. Rakastan teidät rakkauden valoon. Jeesuksen kristuksen nimeen, aamen.
TÄRKEÄÄ!!
11
189
Vastaukset
- Legioner
Legion kiroaa sinut vasta iskuna
- törttöpää
Teillä on paljon heikommat voimat, kun on siunattu Jeesuksen Kristuksen nimeen :)
- Legioner
Ei. Legion on maa pallon ja koko maailman mahtavin voima joka iskee kuin tuhat volttia. Ei auta kirkot eikä tossut heh heh
- Legioner
Legioner kirjoitti:
Ei. Legion on maa pallon ja koko maailman mahtavin voima joka iskee kuin tuhat volttia. Ei auta kirkot eikä tossut heh heh
Hyvin sanottu! Hail kehiin!
- tömpsistömmmm,
Legioner -> ei osaa edes kirjoittaa maapallo kirjoitetaan yhteen :D... Tuhat volttia :D jutut on ainakin kuin 5-vuotiaalla pikkupojalla. Meidän äiti on vahvempi kuin teidän äiti :D. Sallikaa mun nauraa :DDDDDD. Voi teitä pieniä.
- Itkeä vai nauraa
Tämä on kyllä... Tekisi mieli uskoa ettei maailmassa oikeasti ole tällaisia ihmisiä, ainakaan yli 10-vuotiaita.
- evvk
Itkeä vai nauraa kirjoitti:
Tämä on kyllä... Tekisi mieli uskoa ettei maailmassa oikeasti ole tällaisia ihmisiä, ainakaan yli 10-vuotiaita.
Koko ketju täynnä skidejä!
- Legioner
evvk kirjoitti:
Koko ketju täynnä skidejä!
Ei. Legion kiroaa teidätkin ellei ala ääni kellossa muuttumaan! Me ollaan nyt tämän maan johtava järjästö ja vaadimme sen mukaista kohtelua!!!
Hail kehiin! - Idiootit
Legioner kirjoitti:
Ei. Legion kiroaa teidätkin ellei ala ääni kellossa muuttumaan! Me ollaan nyt tämän maan johtava järjästö ja vaadimme sen mukaista kohtelua!!!
Hail kehiin!koodi turpakii
- Dickfish
Legioner kirjoitti:
Hail kehiin!Legomiehelle tiedoksi että kunnioitus täytyy ansaita.
- Jaa...
Eli?
Etkö kunnioita itseäsi sellaisena mikä olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316