Varokaa nettikauppa 24MX ja Klarna

Töttöröö

Tilasimme 24MX nettikaupasta vaatteita, lasku maksettu ajallaan, josta tuli täysi sotku, ilm. tämä 24MX tilaa joltain KLARNA nimiseltä firmalta sinun nimissäsi kys. tuotteet, sitten alkaa laskurumba! Kokoajan tulee Klarnalta muistutuslaskuja vaikka lasku on maksettu 24MX ajallaan. Eli ilm. tämä 24MX ei tilitäkään sinun maksamaa laskua eteenpäin Klarnalle ja näinollen olet kusessa ja lisäksi Klarna lähettää myöhästymislaskun viivästyskorkoineen. Soitimme em. firmaan ja kysyimme miksi lähetätte viivästyslaskun, vastaus: siksi kun minä olen sen tehnyt! 3kk on nyt tätä laskusotkua selvitetty ja voi helvetti! IKINÄ en tilaa enää nettikaupasta MITÄÄN!

24

8930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölömö2211

      Hölömö

    • SiitähänMulleMakseta

      Jos olet ottanu pidemmällä maksuajalla laskun niin se maksetaan suoraan klarnalle, eikä 24mx. Klarna lähettää laskun lähellä eräpäivää, ei pidä maksaa sitä mikä tuli paketin mukana. Itsekkin tilaillut...

      • s-illä-lail-la

        Kaik maksettu kerralla!


    • Klarna Oy

      Hei,

      Me täällä Klarnalla hoidamme useiden verkkokauppojen laskutusta.

      Pahoittelen kovasti, jos olet kokenut palvelumme käyttämisen kanssa ongelmia. Tämä ei ole tarkoituksemme, sillä tavoitteenamme on tehdä verkossa ostaminen helpommaksi ja turvallisemmaksi.

      Jos olet vastaanottanut mielestäsi aiheettoman muistutuksen tai laskussasi on ollut muita epäselvyyksiä, autamme sinua mielellämme selvittämään asian. Otathan siinä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme.

      Mukavaa keväänodotusta!

      Ystävällisin terveisin,

      Iina Salin
      Klarna

      • sillä-lailla

        On soiteltu ja otettu yhteyttä ja kalliiksi tuli, pankista haettujen tiliotteiden tilauksesta alkaen puhelinkulut työaikaa....paskaa


    • gddg

      Ootko Iina vapaa?

    • astrrrr

      itse olen kerran (viime kesänä) tilannut 24mx:stä moottoripyörän osia ja maksoin muistaakseni ennakkoon osuuspankin kautta. Kaikki meni oikein hyvin. Tuote tuli ajallaan ja eikä maksu selkkauksia tullut.

    • Jiiipeeee

      24MX on tilattu yhtä ja toista eikä ole kyllä mitn pahaa sanottavaa ollut. Jatkossakin meinaan sieltä tilata edullisuuden ja nopeuden takia! Suosittelen!

    • Rasittavaa

      Klarnassa ei olla asiakapalvelussa ajantasalla siitä, mikä on osamaksutilin tilanne.

      Lisäksi laskut ovat nimellä "muistutuslasku", vaikka olen maksanut seuraavan kuukauden laskun jo 2 vk etukäteen. Aivan uskomatonta toimintaa.

      Missään ei myöskään sanota, että jos palautat tuotteen nettikauppaan, sinun tulee ilmoittaa tästä myös Klarnalle eli tieto palautuksesta seisoo nettikaupassa (esim. heppo) viikkokausia ja samaan aikaan Klarna velottaa sinulta isompaa korkoa sekä korottaa tietenkin kuukausimaksun summaa.

      Pari muutakin asiaa olisi tähän lisättävänä, mutta antaa nyt olla, juttelen vähän Klarnan asiakaspalvelijan kanssa sähköpostitse.

    • Klarna Oy

      Hei,

      Ikävä kuulla, että olet kokenut ettei asiakaspalvelumme ole ajantasalla.

      Lähetämme osamaksutilin muistutuslaskun, jos emme ole vastaanottaneet maksua edelliselle tililaskulle. On kuitenkin hienoa kuulla, että olet ollut yhteydessä asiakaspalveluumme, autamme sinua mielellämme selvittämään epäselvät tapaukset.

      Sinun ei tarvitse ilmoittaa meille palautuksista, mutta usein ilmoituksella vältät turhat muistutuslaskut.

      Ystävällisin tervisin
      Kirsi
      Klarna

      • Ras...

        Lähetämme osamaksutilin muistutuslaskun, jos emme ole vastaanottaneet maksua edelliselle tililaskulle."

        Ei vaan te lähetätte muistuslaskun, vaikka maksu on maksettu. En kai nyt siitä täällä siitä valittaisi, että saan muistutuslaskun, jos en ole maksanut laskua. Näitä vastaavia tapauksia näyttää nettipalautteen mukaan olevan muitakin, eli tämä on talon tapa, ei mikään yksittäinen kämmi.


    • Thkm

      Klarna hoitaa asiansa hyvin. Se että sinä et taida vain osata lukea ja käyttää palvelua. Olet sinä katkeroitunut. Sinun kaltaiset idioottien kannattaisi jättää ostokset tekemättä. Ei ihme, että olet jälkeen jäänyt samurain omistaja.

    • jakkupuku rules

      Iina ja Kirsi..hmmm...niin kiihottavan asiallisia!

    • NetinViisain

      24mx:ltä tilattu kaikenlaista motocrossiin liittyen eikä ole tullut minkään laista sotkuu koskaan. et osaa

    • tilaaja69

      Suosittelen tilaamaan muualta, halpaa on mutta toimitusajat surkeat palvelu perseestä sekä 24mx tuotteet kiinanlaatua vastaavaa.


      Terveisin 24MX entinen vakio asiakas

    • tilaaja69

      Suosittelen tilaamaan muualta, halpaa on mutta toimitusajat surkeat palvelu perseestä sekä 24mx tuotteet kiinanlaatua vastaavaa.


      Terveisin 24MX entinen vakio asiakas

    • tilaaja69

      Suosittelen tilaamaan muualta, halpaa on mutta toimitusajat surkeat palvelu perseestä sekä 24mx tuotteet kiinanlaatua vastaavaa.


      Terveisin 24MX entinen vakio asiakas

    • tilaaja69

      Suosittelen tilaamaan muualta, halpaa on mutta toimitusajat surkeat palvelu perseestä sekä 24mx tuotteet kiinanlaatua vastaavaa.


      Terveisin 24MX entinen vakio asiakas

    • Naamapalmu123

      En ole 10 vuoteen kirjoittanut suomi 24 mitään, mutta kun tämä googlessa hyppäsi silmilleni, minun on pakko sanoa, että olet sinä ihminen ääliö. Hyvää loppuelämää. Yritä suoriutua.

    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN NETTIKAUPALTA: 24MX!!!!! MULLA MENI VI**U 2 KUUKAUTTA SEN OSAN TULOON JA SITTEN KUN SE TULI NIIN SE OLI VIELÄ VÄÄRÄ!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Vittu että on kyllä niin paska firma en suosittele kenellekään
      -mainostaa yli 100e euron tilaukset ilmaiseksi yllätys yllätys tulee teksti ostoskorissa "paketti on liian suuri ym tästä johtujen joudut maksamaan postit"

      -joku muu pystyy ostamaan sinun ostoskorista olevan tuotteen jos on nopeampi kun osta painiketta joutuu 300kertaa painaa ennen kun menee läpi

      -tuote mikä on sattumoisin ostettu sinun ostoskorista tuleekin 2päivän päästä takaisin myyntiin ja tilauksesi lähtee vasta 4päivän päästä eikä asiakaspalvelu tarjoa vieläkö tuote kiinnostaa

      -kaiken huipuksi paketti tulee yli viikon jälkeen postiin niin isoin ja kallein tuote puuttuu ja sitten vielä osa tavaroista on vääriä toivottavasti tuo minun hussen satulanpäällinen istuisi paremmin kuin edellisen kirjoittajan

    • Anonyymi

      Onko näillä ovelle kuljetusta?

    • Anonyymi

      En tilaa kyllä klarnan kautta mitään , laskutus sekoilun kanssa piti uusia pankkikortti kun ei pankissakaan tiedetty onko joku trolli tyhjentämässä tiliä , niin pankki varmuuden vuoksi sulki kortin .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe