Asennusta odottamassa on uusi emo, cpu, cooleri, virtalähde, hdd ja muistit. Siis miltei kaikki menee uusiksi!
Mietin miten minun vaihto olisi soveliainta tehdä. Asennanko entisen XP:n korjausasennuksella uusiksi uusien ajurien kanssa (vanhalle kovolle), vai asennanko suoraan seiskan uudelle kovolle.
Helpointa olisi asentaa ekaksi entinen kovo toimivaksi ja sitten miettiä kaikessa rauhassa, mitä sille uudelle kovolle asentaa (seiskan lisäksi). Seiska puhtaana asennuksena vie kuitenkin melkoisesti aikaa.
XP:tä en aio asentaa lainkaan uudelle kovolle puhtaana asennuksena, se on pois suljettu, koska seiska odottaa asennusta.
Mitkä olisivat edut ja haitat näissä vaihtoehdoissa? Mielipiteitä arvostan, en niinkään neuvoja... :-)
Emolevy ja cpu uusiksi
2
159
Vastaukset
Itse asentaisin uuden Seiskan uudelle kiintolevylle ihan suosiolla: Ei mielestäni XP:n kanssa kannata enää alkaa nysväämään. Mitäs jos se XP:n korjaava asennus valahtaakin reisille? Saatat joutua vääntämään XP:n ihan alusta uudelleen ja siihen ei kaksi iltaa riitä, kun Seiskan sentään asentaa valmiiksi asti muutamassa tunnissa.
- wd
Huonoja kokemuksia korjausasennuksista. Ei tahdo toimia huonostikaan. Jatkuvaa herjaa milloin mistäkin. Itse asentaisin seiskan suoraan. Mutta jos seiska on päivitysversio, niin älä poista xp:tä ennen seiskan asennusta, sillä asennusohjelma etsii päivityskelpoisen xp:n koneelta. Kuitenkin seiska asentuu aina xp-koneessa puhtaana versiona eli ei varsinaisesti päivitä xp:tä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142590Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781837Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421592Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281456