O: Amiga 500 pelejä

Jones81

Eli ostaisin vanhaan Amigaani seuraavat pelit: "All Terrain Racing", "Phantasie III", "Rick Dangerous". Kopioidut käyvät mieluusti.

Myös TAC-II -ohjain olisi hakusessa, miksei koko Amiga 500/600-paketti peleineen ja kiluineenkin, edullisesti.

nol4nol-836 37 69 / Joonas

AKAA

8

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gvvghvjhvhjgvgjvjhv
    • Sieppi

Vain ne pelaavat emulaattoreilla, jotka eivät ole kokeneet oikean laitteen viehätystä. Hyvä hyvä Jones81, pidetään meininki originaalina!

• Satunnainen kävijä

Taidan minäkin vaikka huomenna taas laittaa aidon 500:n Amigan käyttökuntoon ja pelata vähän, vieläköhän toimii...

• pelaa varmasti
        Satunnainen kävijä kirjoitti:

Taidan minäkin vaikka huomenna taas laittaa aidon 500:n Amigan käyttökuntoon ja pelata vähän, vieläköhän toimii...

Ennen tehtiin kestäviä laitteita, itsellä kuuslankkukin pelaa.

• pelargoni4
        pelaa varmasti kirjoitti:

Ennen tehtiin kestäviä laitteita, itsellä kuuslankkukin pelaa.

Itsestään pelaava 64! Huikeaa. Minulla ei ole vielä oppinut sitä, vaan joudun itse pelaamaan sillä. Mutta ehkä se vielä oppii.

• POKE & PEEK
        pelargoni4 kirjoitti:

Itsestään pelaava 64! Huikeaa. Minulla ei ole vielä oppinut sitä, vaan joudun itse pelaamaan sillä. Mutta ehkä se vielä oppii.

Et olisi aina sammuttanut sitä 64:stasi niin muistissa oleva tekoäly olisi kerinnyt tänä 30v aikana kehittymään :P

**** Commodore 64 Basic V2 ****

64K RAM SYSTEM 38911 BASIC BYTES FREE

READY.

• POKE & PEEK kirjoitti:

Et olisi aina sammuttanut sitä 64:stasi niin muistissa oleva tekoäly olisi kerinnyt tänä 30v aikana kehittymään :P

**** Commodore 64 Basic V2 ****

64K RAM SYSTEM 38911 BASIC BYTES FREE

READY.

Pahus kun olisivat laittaneet siihen C-16 Basic-tulkin.

• C-64-po

Kyllä itelläkin tuli nurkissa amiga500sia, mutta emulaattorilla kaikki helpompaa.

LOAD"$",8,1
      LIST

SYS64738

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3814
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2041
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      229
      1365
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1266
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1158
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      112
      1138
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1050
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      1005
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35