tarviisin vinkkei pyjamabileisiin (ei alkoholia) nii meinaan järjestää pippalot
PYJAMABILEET
15
759
Vastaukset
- kslöwfoscdf,
kkk oot vielä lapsi
- kharoo
cygdgev,äfddgf úûÿûýúÿśßśŝšüüūüŷŷýûūÿùûûÿûşûŧûŷźûü
- ei viddu taas
häpeän sun kommenttia sun puolesta
- NO DRiNKS I'M 15
No eikös kaikki alle 18v oo perjaatteessa lapsia ja ei sais ees juoda alkoholia :D
Sanoo se joka on 15 ja ei juo alkoholia :)
Well whatever KKK. Älä kuuntele tota. Oon kuullu ja nähny jo kaikenlaista tyhmää mihin kännääminen johtaa ja muutenki alkoholi on vaa hetkelliseen mielihyvään. Älä kuuntele noita pellejonneja. Ne vasta kakaroita onki jotka juo liian nuorena.
"Juodaan nyt kaikki vaa kännii !! TOSI COOL! Mä ainaki haluun olla niinku mun faija ja juoda alkoholia! Yöö ei ees maistu tää kalja mut joo ku on nyt niin ihanan pilvinen ja siisti olo nii kylmä tätä viel vedän muutaman pisaran.."
*pyörii koko illan pilvessä*
How attractive. - legato222
NO DRiNKS I'M 15 kirjoitti:
No eikös kaikki alle 18v oo perjaatteessa lapsia ja ei sais ees juoda alkoholia :D
Sanoo se joka on 15 ja ei juo alkoholia :)
Well whatever KKK. Älä kuuntele tota. Oon kuullu ja nähny jo kaikenlaista tyhmää mihin kännääminen johtaa ja muutenki alkoholi on vaa hetkelliseen mielihyvään. Älä kuuntele noita pellejonneja. Ne vasta kakaroita onki jotka juo liian nuorena.
"Juodaan nyt kaikki vaa kännii !! TOSI COOL! Mä ainaki haluun olla niinku mun faija ja juoda alkoholia! Yöö ei ees maistu tää kalja mut joo ku on nyt niin ihanan pilvinen ja siisti olo nii kylmä tätä viel vedän muutaman pisaran.."
*pyörii koko illan pilvessä*
How attractive.Vaikka muuten olenkin samaa mieltä, pakko sanoa: elämä johtaa hetkelliseen mielihyvään ;))
- Bessie-Peikko.
KYSY Bessie-Peikko,lta.
- kkk
kysyn siis sulta...
- one girl
Ehdottomasti mukaan ohjelmaan: Totuus tai tehtävä! juhlien kohokohta!
- puhallettavakurpa
Joo alkoholia*
- Olen tyhmä
Mikä on pyjama bile?
Se on vissiin tyttöjen joku biletys juttu?
Pukeutuuko ne siellä eri vaatteisiin ja näyttää toisilleen "hienoja" vaatteitaan?- Vantaan tyttö
Ollaan porukalla yötä kaverilla. Katotaan leffaa, syödään pitsaa, sipsei yms. Juorutaan, ollaan pelei totuutta ja tehtävää ja muut, meikataan, laitetaan hiuksia ja sellasta. Nimi pyjamabile tulee siitä että hillitään pyjamilla koko ajan.
- Marelyy
Mä aijon ainakin kattoa leffaa, tyynysotaa, pelataan simssiö (:P), to&te, hymy pyllyyn, otetaan kuvia toisistamme jne. ;D
- kokemusta on:)
menkää porukalla keilaamaan ja sieltä vaikka teille vähän syömään jotakin:)
- Ohje
jos on halloween tai kauhuteema, menkää pimeällä ulos taskulampun kanssa ja kertokaa kummitustarinoita. Bean boozled haaste on myös hyvä ajan viete ja pelatkaa lauta/video pelejä
Pankaa toisianne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315743
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134994- 1972439
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661810Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801793Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361509En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741417Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141395viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241224- 941205