Nyt olis kaikki tieto ja kokemukset tervetulleita Riu Bachata hotellista ja yleensä Puerto Platasta.
Missä rakennuksessa on AM huoneet ja minkälaisia on perhehuoneet. Minkälainen on merinäköala, siivu merta parvekkeelta vai "oikea" näköala. Mihin rakennuksiin kannattais esittää toive jos haluaa huoneen mikä olis sijainniltaan rauhallinen.
Kaikki englanninkieliset sivut on luettu mutta ongelma on jenkkien / kanadalaisten perusnegatiivinen arvostelu. Kriteerit taitaa olla heillä aika eri kuin meillä..
Puerto Plata Riu Bachata
4
1178
Vastaukset
- Masaa_
No mie en kyseisestä hotellista tiedä,mutta Puerto Plata ei kaupunkina sytyttänyt. Siksi olinki Sosuassa,joka on paljon sympaattisempi paikka ja ihan riittävästi kävellen katsomista.
Varsinki Sosuan isomman rannan markkinakuja ja itse ranta oli mielenkiintoinen.. Hyvä paikka snorklata rannalta käsin. Reissun kohokohta koskenlaskuretki!! Jos van kunto riittää,ni se pitää ehdottomasti kokee!!Kertokoot toiset hotellista,jotka on siellä olleet,,mua ei sellainen suljettu hotellialue "ei missään" innostanu,ko ajettiin retkille sen kautta. - :-)
Matka on edelleen vasta tulossa :) kokemuksia kaivataan..
- matkustaja4
Riu Bachatassa käyneenä (maaliskuu-12) en ottaisi merinäköalalla huonetta koska sieltä joutuu kävelemään pisimmänmatkan aamupalalle, ruokailuun yms.
Kyseisellä hotelialueella uima-altaalla tuolien varaus oli jo suorastaan naurettavaa touhua.Klo 8-9 välillä ei enää vapaitapaikkoja monena aamuna ollut.
Ihmiset kävivät varailemassa tuoleja aamuyöstä !
Itse menimme usein viereiselle Riu Merenguen altaalle koska siellä oli rauhallisempaa ja oli myös yleensä vapaita aurinkotuoleja sekä All inclusive toimi myös sielläkin.
Hotellin palvelu oli ystävällistä ja ruoka maittavaa.
- Ahhihihi
Vasta palattiin Riu Merenguesta. Henkilökunta ystävällistä, mutta ruokatarjonta suppeaa usein raakaa tai ylikypsää. Riu Bachatan tarjonta on hyvin samanlaista.
Ei vedä 4 tähteä, kuten matkatoimisto mainostaa, millään tavalla. Paikallisluokituksella taas ei näköjään ole mitään väliä länsimaiseen vertailuun. Allas on suhteellisen likainen, kuten rantakin. Hirveä hälinä kokoajan päällä. Info toimii huonosti. Esim. jäätiin ilman Jouluillallista, kun ei tiedetty, että siihen tarvitaan varaus. Päivä oltiin ilman pesu- / WC- vettä, esim. yleiset WC:t eivät vetäneet ollenkaan. Kaunis näky…
Voisin tilittää tähän lisääkin, mutta taidan jättää parhaimmat Tripadvisorille. Onneks päästiin kuitenkin pois sieltä. Ei voi suositella, jos kaipaa rentoa rantalomaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121929Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2491404Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724