Terve kaikki eli toimin järjestyksenvalvojana eri yrityksillä viikonloppuisin minua on alkanut kiinnostaa että miten työnantajani saa rahaa eli miten hän laskuttaa ja paljonko sekä miten hän on saanut kaikki asiakkaansa tietääkö kukaan miten yritykset laskuttaa kuinka paljon tunti jne. ja miten kaikki asiakkaat tulevat. Kysymys on aika turha mutta jos joku viisas ihminen siihen vastaisi minä saisin typerään pakkomielteeseeni lopun ja mielenrauhan kiitos!
mistä järkkäri yritykset laskuttaa?
minimuna56788436
1
259
Vastaukset
- kannonkoskionjees
minä olen kuullu että rahhaat maksettaa aena pimmeesti ja laattomasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898