Näkyykö julkkiksia?

ajatteleva perse

Näkeekö Losissa paljon julkkiksia, lähinnä leffatähtiä?

9

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynyt a

      Päivä veivattiin edes takaisin eikä yhtään julkkista nähty!

      • 13

        Pitaa tietaa missa ne asuu ja kay kaupoissa.


    • 8+5

      Asuin vuoden Beverly Hillssissä ( vaihtari) ja kyllä näkyi. Isäni oli ABC:llä töissä, joten käytin vapaa-aikana hengatessa hänen töissään ja kuvauspaikoilla! :)

      vuoden aikana tuli bongattua Patrick Dempsey, Ellen Pompeo ja muu Grye's cast. Rihanna, Evangeline Lilly, Heidi Klum, Ryan Secrets, Eva Longoria & Marcia Cross, Matthew Perry ja Janet Jackson :)

      Toisaalta kun oltiin ihan lomalla Losissa niin eipä näkynyt yhtään julkkista.

      • 6

        No et ainakaan kerinnyt paljon kielta oppimaan sen vuoden aikana ;).


    • paras kaupunki ikinä

      Eniten julkkiksia näkee Beverly Hillsissä ja Glendalessa.
      Itse olin siellä vaihtarina Glendalessa ja näin niin monta julkkista ettet uskokaan!
      Tiedätkö System Of A Downin? Näin heidät kaikki Daron Malakianin kodin liepeillä ilman vartioita tai mitään, sain rauhassa pyytää nimmarit kaikilta! Ihana kaupunki! Suosittelen!

    • puum bach

      Little Armenia kun on Glendalessa niin SOAD taisi olla se todennäköisin julkkisbongaus siellä. :) Itse olen käynyt muutamalla työmatkalla asiakkaalla joka sijaitsee Colorado St/Jackson St kulmassa, eli samoilla nurkilla, harmi kyllä ei tullut ketään suurempaa julkkista niillä kerroilla vastaan.

      Joitain saippuatähtiä tullut nähtyä Beverly Centerissä ja Century Cityn Gelson'silla.

    • mulukun jutketta

      Miltä näyttää luonnossa? Ovatko mukavia vai diivamaisia? Onko hassua nähdä joku leffatyyppi livenä vaikka vessassa?

    • 7EKR354

      No joo, koko LAssa on asukkaita parikymmentä miljoonaa ja pinta-alaa puolen Kainuun verran. Näissä oloissa trmääminen julkkikseen on melkein kuin saisi lotossa päävoiton

    • PaljonMatkustellut

      Olen asunut taalla vuosikausia. Sina joka tiesit etta LA on suuri alue olet oikeassa. Taalla kaikki ajaa autoilla ja on hyvin epatodennakoista etta naat ketaan kaupassa tai kavelylla. Ravintolassa voit nahda julkkiksia ja Ventura Boulevardilla ja kalliimmissa kaupoissa, usein julkkiksilla on palvelusvaki joka kay kaupassa heidan puolestaan. Olen nahnyt paljon kun minulla on tuttuja entertainment busineksessa mutta muuten niita ei paljon tapaa. Sinun pitaa ymmartaa etta melkein kaikilla on henkilokohtainen security ja autokuski ja sita ja tata joten ei koskaan liiku yksin. Paras on jos menet Neiman Marcus tavarataloon Beverly Hillsissa tai Rodeo Driven ravintoloihin. Joskus saatat nahda jonkun Malibussa asuvan ostoksilla Santa Monicassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe