Kokemuksia?
iZen tabletti
165
8108
Vastaukset
- izenöitsijä
Käyttänyt jonkin aikaa, ja ihan toimivalta vaikuttaa. Mulla on toi wlan-versio käytössä ja pyörii kivasti, netti kännykän kautta ja selaus on nopeeta. Kosketusnäyttö tuntuu ihan kivalta ja ainakin toi on edullinen ->ei pelota antaa lapsille jos vertaa tonnin laitteisiin.:D
Eihän toi tosiaan mikään ipad ole, mutta siis toimiva peruslaite, android käyttiksellä aika paljon laajennettavissa ym. - jukko---
Hyvin toimii just sain omani. Halpa ja hyvä
Ei hyvä. Siinä on kännykälle tarkoitettu Android 2.3 käyttis...
- tyytyväinen
ei ole android 2.3 vaan 4.03 muistaakseni. suomenkielinen. joka tapauksessa toimiva peli. ei mikään ipadin grafiikka mut ei myöskään mikään ipadin hinta ;)
tyytyväinen kirjoitti:
ei ole android 2.3 vaan 4.03 muistaakseni. suomenkielinen. joka tapauksessa toimiva peli. ei mikään ipadin grafiikka mut ei myöskään mikään ipadin hinta ;)
No silloin se ei olekaan kovinkaan huono.
- masa
..ei vaan android OS
- sunshine__
Itselläni kokemus izenistä on hyvä. laite toimii hyvin ja saapui sovitusti.
kaikista tyytyväinen oon laitteen kokeen pysyy naisenki kädessä näppärästi :)))
Toisinkun tilasin ewillestä laittee laita tuli jonku kuukauden jälkeen vasta tilauksesta ja sit laite oli rikki. - izen1
Voisiko joku antaa hieman teknisiä tietoja. Näytön resoluutio, kamera ym... Itselläni tämä harkinnassa, mutta firman sivuilla ei hirveästi tietoa ole.
- android___-
Olen yllättynyt kuinka noin pienestä laitteesta voi lähtee niin hyvä ääni. Leffoikin voi kattoo ilman kuulekkeita että saa selvää että se ei ole sellasta möngerrusta niinku yleensä.
- Testaaja Tumpulainen
Kyl siel niiden sivuilla(izen.fi) löytyy tarpeeks tietoo... nää on sieltä.
Malli:
iZen 1 WLAN
Prosessori:
Cortex A10, 1GHz
(sais olla väh. 1,5GHz)
Näyttö:
Kapasitiivinen multi-touch
(hyvä kuva, riittävä kosketustarkkuus)
Muisti:
512Mb / 34Gb
(2Gb:n sisäinen(ainaki mun omassa)muisti)
Yhteydet:
WIFI
Muita ominaisuuksia:
0,3Mpix kamera, Micro-SD, USB2, HDMI, Line-out
Käyttöjärjestelmä:
Android 4.0 (suomenkielinen)
(niinku ylhäällä sanottiin, eli on puhelinversio, mutta ei 2.3, vaan 4.0.3)
Mitat:
192mm * 122mm * 12,8mm
Paino:
360g
- izen
izen1 mä voin tarkistaa ja palaan sulle sitten - sain just oman laitteen ja ekat kokemukset:
toimii sutjakkaasti (ei nyi näyttöjen välillä)
kivasti ohjelmia asennettu valmiiksi (poika pääsi pelaileen Agnry Birds Rioo jo kotimatkalla)
oli valmiiksi ladattu
todella kirkas näyttö! (kannattaa laittaa asetuksista kaikkein kirkkaimmalle!!)
- paketti vois olla hieman kompaktimpi (eli toi pakkaus missä tuli)
- toimitusaika pysy sovitussa (2-3vkoa), mutta olisin toivonut nopeammin (ei ikinä malttaisi odottaa :) - matti
Itselläni on ollut 3G malli 3 viikkoa ja olen ollut tyytyväinen laitteeseen.
Valmiiksi asennetut sovellukset.
Nopeus
Koko! Mahtuu hyvin matkalle mukaan ja pysyy myös muksujen kädessä.
Kuva ja äänentoisto. Kuva on tarkka ja ääni on hyvä esim. musiikkia kuunnellessa!
Valmiiksi asennetut pelit perheen pienimmille. - tyytymätön
Alkaa kusetukselta tuntua koko homma, 3-viikkoa sitten oli laskulla eräpäivä, eikä laitetta näy vieläkään. Kannattaa tosissaan harkita suostuuko tuollaisen tilaamaan. Useita kertoja olen asiakaspalveluun soittanut ja "selvittävät" asiaa, mutta kertaakaan ei ole minuun otettu yhteyttä! Seuraavaksi taidan soitella poliisille...
- mikkorr78
miten niin kusetusta????! mun laitteessa ei ainakaan mitään vikaa. asiakaspalveluun en tosin ole soittanut..
- ilmainenko?
?????? mulle tuli perjantaina laite mutta missä lasku?!!! muilla vastaavia kokemuksia? en uskalla avata pakettia ennen kuin saan laskun.... :(
- sinuna
ilmainenko? kirjoitti:
?????? mulle tuli perjantaina laite mutta missä lasku?!!! muilla vastaavia kokemuksia? en uskalla avata pakettia ennen kuin saan laskun.... :(
en valittaisi :)
- "pac
Ne ongelmat esiintyy vasta hiukan käytettynä, paska laite en tuhlais rahojani siihen.... kaveril oli ja meni jo paskaks
- Tyytyväinen
Laitteessa vuoden takuu, miksi ei kaveri hommannut sitten uutta?? Onko vähän tyhmä kenties?
- isukki porista
Minun laitteessani ei ole ollut yhtäkään vikaa ainakaan ensimmäisen kahden kuukauden aikana, ja se on ollut lähinnä pienten lasten leffojen katsomiseen ja heidän pelikoneenaan. Miten tuon edes saa rikki? Mitä asiakaspalautteen kerääjä vastasi kun kaverisi kertoi ongelmista? Vai saiko suutaan lainkaan auki? Kiinnostaisi tietää??
PS Enemmän olisi saanut olla pelejä mukana, kuten palautteen kerääjällekin sanoin. Nyt olen joutunut itse lataamaan jo noin 10 peliä lisää, ja muistia kyllä koneessa olisi piisannut ladata ne sinne valmiiksikin. Nuo muutamat valmiit pelit ei pitkälle lasten kärsimättömyydellä riitä! - turku78
isukki porista kirjoitti:
Minun laitteessani ei ole ollut yhtäkään vikaa ainakaan ensimmäisen kahden kuukauden aikana, ja se on ollut lähinnä pienten lasten leffojen katsomiseen ja heidän pelikoneenaan. Miten tuon edes saa rikki? Mitä asiakaspalautteen kerääjä vastasi kun kaverisi kertoi ongelmista? Vai saiko suutaan lainkaan auki? Kiinnostaisi tietää??
PS Enemmän olisi saanut olla pelejä mukana, kuten palautteen kerääjällekin sanoin. Nyt olen joutunut itse lataamaan jo noin 10 peliä lisää, ja muistia kyllä koneessa olisi piisannut ladata ne sinne valmiiksikin. Nuo muutamat valmiit pelit ei pitkälle lasten kärsimättömyydellä riitä!samaa mieltä, hankin tabletin juuri lapsille itselläni on iPad. pädiäni en halua lasten käyttöön antaa ettei sekoita työjuttuja tai riko vehjettä. matkoilla tosin käytän lasten tablettia sillä pädistä ei tuota flässiä löydy. saa sitten myös itse katottua telkkaria tai muita kivoja videoita vaimon kanssa vaikkei ruutu niin iso olekkaan 8)
- huijattu2
Tyytyväinen kirjoitti:
Laitteessa vuoden takuu, miksi ei kaveri hommannut sitten uutta?? Onko vähän tyhmä kenties?
ei ole mitään takuuta tämä on huijaus
- Kulcuri
Ihan jees tabletti, hoitivat laitteen mulle samoihin aikoihin kun lupasivat ja toivomuksesta asensivat temple runin valmiiks että pääsee mökillä pelailemaan. Vähän vaatii totuttelemista toi android käyttöjärjestelmä mutta onneks sitä ulkomuotoa pystyy muokkaamaan todella helposti. Mitään täydellistä laitetta en tohon hintaan odottanutkaan mutta tähän asti ollut kyllä hintansa puolesta ihan näppärä. Eihän se mitään kahvia mulle keitä eikä siitä löydy sovellusta jolla sais vaimon hiljaseks (heh) mutta plussaa valmiiks asennetuista perus-sovelluksista, etenkin flashplayeristä! Ajaa asiansa paljon paremmin kun vanha miniläppäri, melkeen voisin sanoa että kirjottaminenkin hoituu helpommin kun miniläppärin näppiksellä. Meinasin että tilaan veljenpojalle 3g version yläasteelle menemisen kunniaksi. Paljon kivempi että pelailee noita harmittomia mutta koukuttavia angry birdsejä ja alypelejä yms. kun kaikenmaailman sotapelejä. Jos ei muuta niin voipahan surffailla netissä historiantunnit ja sen semmoset. Tämmöset tunnelmat melkein 2viikkoa käyttäneenä.
- pettynyt Hesasta
Minulla ihan sama kokemus, sopimus tehty 25.5, peruin koko tilauksen 13.7. useiden puheluiden ja mailien jälkeen. siellä ei kukaan vastaa maileihin. Laite saapui sitten peruutuksen jälkeen 20.7.2012. Lasku tuli tänään ja eräpäivä oli mennyt yli viikko sitten ........ että silleen
- Kärsivä(llinen)
En edes muista koska tilasin, varmaan 2kk sitten. En ajatellut asiaa sen koommin, alkuviikosta kävi mielessä ettei varmaan tule lainkaan. Tänään on kotiin tullut lasku, missä eräpäivä elokuun alussa. Laite tulee saatekirjeen mukaan ennen eräpäivää.
Meni yli sen luvatun neljän viikon, joten voisi harkita peruuttamista. Toisaalta, vaimo on tuollaista kinunut niin n. 250€ ei paha summa sellaisesta ole, wlan-mallista. Nyt sitten jännitetään, tuleeko laite ennen eräpäivää. En aio maksaa laskua ennen laitteen saapumista, menee sitten eräpäivän yli tai ei.
Hyvä, että täällä ollaan tyytyväisiä laitteeseen. Mitä kokemuksia on siitä kyselystä, jota mainostettiin. Että täytyy vastata 15min kestävään asiakastyytyväisyyskyselyyn saadakseen "halvemmalla".- Sama mies
Tuli hetken mielijohteesta peruutettua tilaus enkä ole hetkeäkään katunut. Asiakaspalvelu toimi hyvin, tosin vain kerran peruuttamisen vuoksi olin yhteydessä. Pitäisikö itse tilata noita halpiskoneita ja piirtää oma logo kylkeen sek myydä vaikka 150 eurolla? (hymiö)
- tyytyväinen asiakas
mulle kysely tuli sähköpostin ja vastatessa meni 5 min :) käsittääkseni kysely ei tule kaikille vaan vain valituille. toisaalta ollut käytössä vasta kuukauden :)
- huijattu2
tyytyväinen asiakas kirjoitti:
mulle kysely tuli sähköpostin ja vastatessa meni 5 min :) käsittääkseni kysely ei tule kaikille vaan vain valituille. toisaalta ollut käytössä vasta kuukauden :)
huijaat ei oo voinu kestää kuukautta.
- koekäyttäjä
Ostin Wlan laitteen puhelinmyyjältä 25.4:tta. Tämän jälkeen minulle tarjottiin vielä kaksi kertaa samaa tablettia eri myyjän toimesta. Kerroin että olen jo laitteen tilannut ja ihmettelin eivätkö he sitä tiedä. Pahoittelivat vain sekaannusta. Tuolloin jo pelkäsin homman olevan kusetusta tai ainakin erittäin huonosti organisoitua. Toimitusajaksi luvattiin kolmesta neljään viikkoon.
Viimein Izen saapui kesäkuun lopussa eli n.kaksi kuukautta tilauksesta. Samana päivänä oli postilaatikossa ilmoitus koneen saapumisesta sekä lasku. Hain laitteen postista ja heti kokeiltuani huomasin äänien toimimattomuuden. Käsissä pyöriteltäessä musiikki saattoi välillä kuulua ja välillä ei.
Yhteyttä yritin ottaa sähköpostilla, mihin ei koskaan vastattu. Asiakaspalvelun kautta sain ohjeet pyytää palautusohjeita toiselta taholta, johon ei vastattu. Alkoi tosiaan vituttaa tuollainen toiminta. Vihdoin sain asiallisen ihmisen langan päähän, joka antoi ohjeet laitteen palautukseen. Lupasivat lähettää uuden tilalle ja laskuakaan ei kuulemma vielä tarvinnut maksaa, niin kuin en tietenkään ollut tehnytkään.
Nyt on Heinäkuun viimeiset päivät menossa eikä uutta tablettia ole kuulunut. Toivottavasti tajuavat olla sitä myös lähettämättä. Ei tässä itseään kovin hyväsi testikäyttäjäksi näillä kokemuksilla tunne, niin kuin konetta halpoine hintoineen markkinoitiin. Näyttää Samsungiltakin olevan vastaavanlainen laite myynnissä reilun kympin kalliimmalla Gigantissä.
Eli tällaiset kokemukset tästä vehkeestä. Älkää ihmeessä menkö ostamaan tuota p...aa!! - I zen ok
I zen ok
Mulla tuli laite kyllä ajallaan, ehkä vajaan viikon siitä miti piti, mutta eipä tuo ihteeni haitannut.
Laskun eräpäivän sain siirrettyä hieman myöhemmäksi ja asikaspalvelu vastasi heti ilman jonottamista ja oli mielestäni kyllä moitteeton muutenkin, oikeen ystävällinen naishenkilö lupas siirtää eräpäivää.
Laite ollut nyt jo jonkun aikaa käytössä, eikä ole vikoja tai muutakaan valittamista hyvä hinta-laatusuhde ollut ja teinikin ollu tyytyväinen.
Kaveri tilas kanssa ja hänellä oli ollut joku häikkä eräpäivän kanssa, mutta oli hänkin saanut asiakaspalveluun yhteyden ja siellä oli kuulemma osalle asiakkaista lähtenyt väärällä eräpäivällä ja saivat kyllä selvitettyä. Pieni firma taitaa olla kuitenkin kyseessä, eikä ihan kaikki näytä tosiaan olla organisoitu oikein, mutta ei kyllä itestäni mitään kusetusta ole, ihan rehdisti ainakin mun ja kaverini kohdalla hommat menneet. - pohjoisen poika
Minulle tuli tänään lasku jossa eräpäivä 31.8. Soitin kirjeessä olleeseen
numeroon, pahoiteltiin kun ihmettelin miksi ei ole tullut luvattua tilausvahvistusta
sähköpostiin ja miksi lasku tuli nyt vaikka itse laitetta ei ole näkynyt. Taitaa käydä
niin että ei ole laskun maksamisella minkäänlaista kiirusta jos koko kapine
ylipäätään edes tulee... Odotellaan. Puheluuni vastannut tyyppi totesi että
laittaa kyselyä eteenpäin että missä laitteeni viipyy.- WonderPad
Siinä taitaa olla sama ilman välikättä: http://www.lightinthebox.com/wonderpad-android-4-0-tablet-with-7-inch-capacitive-screen-wifi-1ghz-3g-camera_p310615.html Eli ostetaan Kiinasta halvalla ja maalataan oma logo ja tehdään uus paketti. Hintaa karkeasti 80€.
- HD Pad
WonderPad kirjoitti:
Siinä taitaa olla sama ilman välikättä: http://www.lightinthebox.com/wonderpad-android-4-0-tablet-with-7-inch-capacitive-screen-wifi-1ghz-3g-camera_p310615.html Eli ostetaan Kiinasta halvalla ja maalataan oma logo ja tehdään uus paketti. Hintaa karkeasti 80€.
Sama laite löytyy myös lähempää Tokmannista hintaan 119e:
https://www.toknet.fi/kodinelektroniikka/hd-pad-android-4.0-7-4-gb/6438114267608/dp?openGroup=856
Hintansa väärti. Akku kestää jotain tunnin verran vihaisia lintuja.
- iVitsi
Tilataan Kiinasta halpistabletteja joita sitten markkinoidaan "suomalaisina". Mitään "15 minuutin haastatteluja laitteen kehittämiseksi" ei tietänkään edes ole ja laite ei ikinä tule myyntiin "450 euron hinnalla" kuten jotkut sitä markkinoimaan palkatut teinit Citymarketissa mainosti. Laite saattaa toimia kuten halpistabletin pitääkin mutta samanlaisen (tai siis ihan samankin) saa tosiaan alle 100 eurolla netistä, jos nyt ei sitten jää kaipaamaan iZenin "asiakaspalvelua"... Eli summa summarum, ihmisten kusettamista. Niin, ja miksi niiden toimituksessa joskus kestää? Varmaan siksi että on halvempaa tilata niitä Kiinasta hieman isommissa erissä. Mitään varastoa Suomessa tuskin on. Ei tämä nyt ihan WinCapita tasoista huijaamista ole ja varmasti laite toimiikin mutta ei se kyllä 250 euron arvoinen ole mitenkään.
- Komosa
Tietääks kukaan saako izeniä mustalla takakannella?
- Puhdasta kusetusta
Suosittelen että kaikki te jotka laitteen olette tilanneet, peruutatte tilauksenne pirun nopeasti. Kyseisellä paikalla kusee kaikki todella railakkaasti sekä toimistusten että muidenkin asioiden hoidon osalta. Ei kannata uskoa sanaakaan mitä heiltä sanotaan tai lupaillaan. Kukaan kyseisessä paikassa ei edes ole alan ammattilainen, vaan ovat vain puhtaasti ''taitavia'' jauhamaan paskaa ihmisten päät täyteen. Ja kaikki kommentit joissa puhutaan kuinka hienosti kaikki on mennyt ja miten loistava laite on, ovat suoraan paikan työntekijöiden näppäimistöiltä. Kannattaa miettiä muutamaan kertaan ennen kuin tukee tälläistä huijari firmaa.
- kaksin kappalein?
tietääkö kukaan, mitä ovat nämä lahjat, joita tulee koneen toimituksen jälkeen?
- Meto66
20.7.2012 kerron, kuinka olin tullut huijatuksi iZen -myyjän toimesta ja kuinka sen vuoksi jouduin perumaan ostosopimuksen. Purin sopimuksen sähköpostitse asiakaspalveluun ja seuraavana päivänä sain peruutuksesta kohteliaan kuittauksen.
13.9 sain sitten iZeniltä kirjeen, jossa harmitellaan laitteen toimituksen viivästymistä. Siinä kerrotaan myös, että laite toimitetaan pikapuolin ja laskun lähettää joku toinen firma.
Hankaluuksia siis taitaa olla luvassa?!? Postista en laitetta hae, enkä laskuja aio maksaa. Ei ole firmassa tosiaankaan asiat kunnossa!
- iZenWLAN
Meille tuo iZen 1 WLAN tuli perjantaina.. mieheni innokkaana maksoi tietekin laskun heti. Nyt sitten tänään lauantain kone ilmoitti anna PIN-koodi... SIM-kortti lukittu.. Mikä SIM-kortti? Ohjeissa ei puhuta mitään SIM-korteista.. Yritin laittaa s.postia firmaan, mutta mitä olen lueskellut näitä viestejä, eipä taida vastausta tulla ja rahat mennä se tein..
- ei enää gigantteja!
siis mitä tämä on? pitäisikö tässä kokea itsensä jotenkin tyhmäksi tai vajaaksi kun tilasi laitteen?! en ainakaan ihan tuon pohjalta vielä.
itse tilasin laitteen koska hinta oli laatuun nähden kohdallaan, ja SIINÄ ON SUOMALAINEN TEKNINEN TUKI jota ei todellakaan voi sanoa erittäin suurista halpaelektroniikan myyjistä.
esimerkkinä voin kertoa että ostin kameran ja koitin saada siihen uuden laturin. "soita maahantuojalle" oli vastaus ja maahantuojaa ei sitten saanut selville. toinen esimerkki oli kun en saanut läppäriäni menemään edes windowsiin jonkun virustutkajutun takia, ja jälleen ei löydy ketään joka haluaisi auttaa edes puhelimitse. "meillä ei ole suomessa teknistä tukea, vaan teidän täytyy soittaa hinkuvintiaan". tällä kielitaidolla, en. meili oli myös turha vaiva.
tuolla ainakin vastattiin kun kyselin tarkemmin toimitusajasta. ja vastattiin heti ja ystävällisesti jopa. uskon että jos mulle tulee laitteen kanssa ongelmia, saan myös teknistä tukea kun soita ARKENA.
kuulostaa aika mustamaalaamiselta, että OLETAT että meiliisi ei vastata ja että olet menettänyt rahasi. tämä on suomi jossa on laki, ei mikään kiina tai kongo!
jos mylly ei toimi, tai asiakaspalvelu vastaa kysymyksiini, palautan vehkeen ja saan rahat takaisin. thats it. pääasia mulle on että ON asiakaspalvelu. noita kaikenlaisia halvalla halvempaa-pilipalin myyjiä on netti piukassa, ja jos ongelmia on jo tavaratalojen kanssa, en todellakaan kasvata ongelmiani enää netin kautta täysin kasvottomilta ja todellisen osoitteen omistamattomilta tahoilta tilaamalla. hinta ei merkkaa kaikkea.
mutta aika näyttää. jos palvelu tai laite ei pelitä, palautan ja jään ilman koko häkkyrää. missään nimessä en ainakaan osta mitään elektroniikkaa enää marketeista koskaan ikinä! - huijaus 1
ei enää gigantteja! kirjoitti:
siis mitä tämä on? pitäisikö tässä kokea itsensä jotenkin tyhmäksi tai vajaaksi kun tilasi laitteen?! en ainakaan ihan tuon pohjalta vielä.
itse tilasin laitteen koska hinta oli laatuun nähden kohdallaan, ja SIINÄ ON SUOMALAINEN TEKNINEN TUKI jota ei todellakaan voi sanoa erittäin suurista halpaelektroniikan myyjistä.
esimerkkinä voin kertoa että ostin kameran ja koitin saada siihen uuden laturin. "soita maahantuojalle" oli vastaus ja maahantuojaa ei sitten saanut selville. toinen esimerkki oli kun en saanut läppäriäni menemään edes windowsiin jonkun virustutkajutun takia, ja jälleen ei löydy ketään joka haluaisi auttaa edes puhelimitse. "meillä ei ole suomessa teknistä tukea, vaan teidän täytyy soittaa hinkuvintiaan". tällä kielitaidolla, en. meili oli myös turha vaiva.
tuolla ainakin vastattiin kun kyselin tarkemmin toimitusajasta. ja vastattiin heti ja ystävällisesti jopa. uskon että jos mulle tulee laitteen kanssa ongelmia, saan myös teknistä tukea kun soita ARKENA.
kuulostaa aika mustamaalaamiselta, että OLETAT että meiliisi ei vastata ja että olet menettänyt rahasi. tämä on suomi jossa on laki, ei mikään kiina tai kongo!
jos mylly ei toimi, tai asiakaspalvelu vastaa kysymyksiini, palautan vehkeen ja saan rahat takaisin. thats it. pääasia mulle on että ON asiakaspalvelu. noita kaikenlaisia halvalla halvempaa-pilipalin myyjiä on netti piukassa, ja jos ongelmia on jo tavaratalojen kanssa, en todellakaan kasvata ongelmiani enää netin kautta täysin kasvottomilta ja todellisen osoitteen omistamattomilta tahoilta tilaamalla. hinta ei merkkaa kaikkea.
mutta aika näyttää. jos palvelu tai laite ei pelitä, palautan ja jään ilman koko häkkyrää. missään nimessä en ainakaan osta mitään elektroniikkaa enää marketeista koskaan ikinä!no miltäs nyt tuntuu,kun et ooi saanu rahoja takas ja kon ei toimi.
- Tekniikan ihme :)
Tietääkö kukaan mistä saa lisää lasten pelejä izenin koneeseen?? Maahantuojan kotisivuilta ei ainakaan löydy tai ainakaan minä en löydä. Olisi iso plussa jos peleissä puhuttaisiin suomea! Joku muumi olisi esimerkiksi hyvä tai alkupolku, mutten tiedä miten ne ladattaisiin cdltä tähän. Kiitos etukäteen!!
- daRkanGle
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.underwater.lilcar&hl=fi
Cd-levyltä ei voi ladata pelejä puhelimiin eikä tablet-tietokoneisiin. Ainoa tapa hankkia pelejä on käytännössä ladata niitä asialle omistautuneilta servereiltä, kuten yllä olevasta linkistä.
Huomaathan, että ohjelman lataaminen (VASEN YLÄKULMA) vaatii rekisteröitymisen.
Oheinen peli on ilmainen, ja Android-käyttöjärjestelmälle löytyy myös tuhansia muita ilmaisia lastenpelejä, mutta epäilen vahvasti onko niistä yksikään suomenkielinen.
Useinmiten kuitenkin pienellä investoinnilla saa huomattavasti laadukkaampia pelejä kuten Angry Birdsin eri versiot.
Omassa iZenissäni oli valmiina myös Fruit Ninja-niminen peli. Oletko kokeillut sitä? Ideana on huiskia sormella hedelmiä palasiksi, ja tiedän ainakin 5 vuotiaan innostuvan siitä.
- lohjan poika
josko kerron saman mitä vastasin asiakastyytyväisyys tutkimukseen eli valmiiksi laitetut ohjelmat on hyvät ja suomen kielinen käyttis aivan helmi! grafiikka saisi olla parempi ja kamerasta en viitsi edes mainita. ja tuosta asiakaspalvelusta mistä täällä on puhuttu niin mulle vastattiin heti ja neuvottiin todella ystävällisesti kädestä pitäen miten sain laitteen nettiin, eli ei siitäkään mitään pahaa sanottavaa. lähinnä piti kysyä että tietääkö joku voinko päivittää ton käyttiksen isommaksi kun sellanen joskus ilmestyy vai onko se aina toi sama?
- huijaus 1
on se ihme lojalla ja turussa ollaan tyytyväisiä tähän paskaan. myyjä puhui turun murteella joka mulle ton värkin sai kaupattua.
- näitä riittää
Minä tyhmä menin allekirjoittamaaan sopimuksen 8.6 2012. Lupasivat toimittaa laitteen muuttamassa viikossa. ei ole laite edelleenkään saapunut. Lasku tuli kolmisen viikkoa sitten, ja se on maksettu. Täyttä kusetusta koko firma.
- Mirjami
Hei!
Kokemuksia en ole saanut! Tilasin 1,5 kk sitten. Lasku tuli ja eräpäiväkin meni, mutta laitetta ei ole näkynyt!
Olen laittanut viestiä sekä tavarantoimittajalle että laskutusfirmalle, mutta vastausta ei ole kuulunut. Taidan siis pärjätä ilman ko laitetta. - Jukka AH
Minä en allekirjoittanut mitään, ja laite tuli 3 viikossa eli etuajassa. Se sopii kyllä, mutta hieman oli outoa vastata puhelussa esitettyihin kysymyksiin parin päivän käytön jälkeen. Ilmeisesti asiakas tiedot on tosiaan hiukan sekaisin. Tarjosin mahdollisuutta jutella lasteni kanssa jotka laitteella olivat pelailleet, mutta ei kuulemma tarvinnut. :) Olen kuullut että tulee uudempi android. Voiko tuon siis päivittää siihen jossain? En löydä android marketista ainakaan mahdollisuutta. Tietääkö joku mistä tuon päivityksen saa ja maksaako se erikseen??????
Ensinnäkään Android markettia ei ole enää olemassa vaan nykyään se kulkee Google Play nimellä.
Kyseiseen tablettiin ei taida olla vielä saatavilla virallisesti uutta Android versiota.
- iAm
Kai nyt tajuatte, että suurin osa tuota laitetta kehuneista viesteistä on niiden samojen henkilöiden kirjoittamia, jotka tuota padia tuovat maahankin. Ei kannata ihan kaikke auskoa mitä täällä lukee..
- w
Tänään kaveri soitti tarjosi 250€ hintaan.. jotenkin en innostunut ideasta.
Lupasi soittaa huomenna uudelleen:)
Tarvitsevat kuulemma testaajia tuoteelle... - poks
Itse tilasin laitteen ja laite tuli ajallaan. Lapset tykkäs ihan käyttää, itse en innostunut. Mutta muutaman päivän päästä laturi pamahti ja meni pimeäksi. Asikaspalvelu lähetti uuden hyvin nopeasti. Uusi laturi kesti tunnin ja siitä irtosi "pää". Asikaspalvelu pahoitteli huonoa tuuria, ongelmaa ei kuulemma muilla ole laturien kans ollut. Tuli uusi laturi ja vähän hyvityslahjaa. Nyt tämä uusi laturikin meni rikki, muutamaan päivän käytön jälkeen. Ja meillä laturit on olleet ihan normaalissa käytössä, eivät vain kestä. Laite saa luvan lähteä sinne mistä tulikin sillä on liian työlästä tilata joka viikko uusi laturi.
- 11+19
Mulle laite tuli ajallaan ja testailin pari päivää. En ollut tyytyväinen ja käytin puhelinmyynnin peruutusoikeutta ja palautin asiakaspalautuksena koneen takaisin. Nyt tuli lasku perintätoimistolta. Soitin sinne ja asia pitäisi olla kunnossa. Kannattaa välttää ko. huijarifirmaa ja ostaa tabletti vaikka Gigantista tai mistä vaan missä myyjällä on kasvot
- ss
Sama kävi täällä, testasin viikonlopun yli laitetta. Oikeastaan mikään ei toiminut ja puuttui mm. usb liitin tietokoneeseen kokonaan, nettiä ei saanut millään toimimaan. Laitoin maanantaina(joskus kesäkuussa) laitteen takaisin ja tänään tuli lasku perintätoimistosta. Toivottavasti on tällä selvä. Onneksi on sähköpostit asiakaspalveluun tallella sekä postista lähetysvarmistus. Tuntuu olevan ihan vehkeestä koko toiminta kyseisellä yrityksellä!
- yksi pettynyt lisää
Joo laite tuli elokuussa ja palautin samantien takaisin asikas palautuksena. Sähkö postin välityksellä sovittiin että voin mitätöidä laskun nyt sitten tuli tänään perintä toimistolta lasku korkojen kera koska en ollut maksanut laskua. Paska firma sanon minä
- muitakin veneessä
Samoin täällä samaa vikaa sovittiin että perutaan koskaan postista haettukkaan nyt sitten eilen tipahti perintätoimistolta lasku. Oikaisua tähän hetken kuluttua.
- täyttäskeidaa
Voivoi.. huomaa kyllä, että nämä palvelun kehujat/tuotteeseen tyytyväiset ovat itse näitä halpispaskan myyjiä. :/ en ymmärrä koko liikeideaa. myydään ylihintaistaista kiinalaista halpisromua ylihintaan. Toimitukset kusee ja voisin uskoa että asiakaspalautuksia riittää :D joo hankkikaa ihmiset ne tablet-koneenne ihan kaupasta jos välttämättä sellaista tarvitsette. Itse en ainakaan ostaisi mitään puhelimitse. Tämä siis vain minun mielipide.
- Nähty, todettu huonoksi
Mulla kävi niin että tuotteen otin, 4 kertaa soitin muuttaakseni eräpäivää kun tilaamaani tuotetta, sitten lupasivat Vlanin kaupanpäälle ja se tuli postiin, aikaa kului ja tuli aika myöhästää eräpäivää niin kertoivatkin lähettävänsä laskun tästä Vlanista ja myöhemmin lähettävänsä 3gn ja siitä laskun. Suostuin vieläkin, mutta kun lasku tuli nämä väitti että olen myöhästynyt tässä maksussa ja vaativat lisää rahaa. Se oli piste In päälle ja soitin asiakaspalveluun missä sovittiin että pistän laitteen takaisin heille ja ne ottaa minut pois asiakasrekisteristä... Eli käteen jäi puhelinlaskuja ja täysi epäluotto firmaa kohtaan.. Tämän Vlanin olin kerennyt jo korkata ja akkun keato oli niin surkea ettei kaduta.. Olisi kyllä pitänyt pyytää hyvityksiä kun olen joutunut tuhlaamaan aikaani heihin
- kfkdjdjkrke
Kusetusta koko paska! Mulle soitettiin syyskuussa ja lupauduin testiryhmään. Lasku tuli heti ensimmäisenä ja sit parin viikon kuluttua lappu, et vikassa erässä oli jotain vikaa niin kestää pari viikkoa. Eilen tuli laite ja paketissa oli lappu mis kiitettiin osallistumasta testiryhmään tms., ja toisessa lapussa mm. "avaamattomalla paketilla 14pvän palautusoikeus". No tottakai avasin testattavaks kun testiryhmään kuulun. No vein tänään takas postiin koska tosi huono laite ja soitin asiakaspalveluun, ja siellä vastttiin, et testiryhmä tuli täyteen ja ei riittänyt kaikille eli toi yks lappu kuulemma kumoaa kaiken. Et jos avaa joutuu ostaan. Puhelimessa on kyllä sovittu et osallistun testaukseen ja toi yks lappu ei sitä voi kumota? Kun toisessa lapussa vielä kiitetään osallistumista testaukseen.
Älkää siis todellakaan tilatko / avatko paketteja tältä huijausfirmalta!!!!- kkdddkkkkkkgggkkk
Etämyynnillä on aina 14 päivän palautusoikeus. Siihen sisältyy se, että laitteita saa testata, sillä miten muuten voi tietää, onko laite sellainen kuin pitäisi. Firma tai asiakaspalvelu ei voi supistaa tätä oikeutta omalla päätöksellä, koska se perustuu lainsäädäntöön. Laskua ei siis kannata maksaa, ja jos tulee ongelmia, yhteys kuluttajavirastoon ja sieltä lisäohjeita.
- ...
Mut siis tai no mitä turhaa selittämään kaikki mitä yritin sanoa näytetään tässä:
http://www.youtube.com/watch?v=lJSwEfHVFC8&feature=plcp- pete roy
sain laitteen puol vuotta myöhässä paska laite.hyvä asia se etten ole saanu laskua ikinä ja 70kertaa soitettuani pääsin läpi...sanoivat,et lasku maksettu eräpäivänä...kiitin vain..paska laite 0e siinäkin satku liikaa hermojen menetyksien takia.
- 110110001
mulle soitteli myös. Kehui tuotetta maasta taivaaseen, mutta en oikein innostanut. Jälkeenpäin aloin mielenkiinnolla etsimään laitteesta tietoa ja samoilla spekseillä löyty tämmönen http://www.tinydeal.com/gpad-g16a-7-multi-touch-android-40-tablet-pc-p-57534.html
Ainakin izenin sivujen mukaan saman näköinen laitos. - Izenistä..
Itsellä ollut laite pari viikkoa käytössä ja pääsääntöisesti olen ollut ihan tyytyväinen. Hinta on kohtuullinen ja laite iha sujuva käyttää, pelitkin pyörivät mukavasti ja näyttö on tarkkuudeltaan ja kosketusherkkyydeltään ok. Ipad tasoa ei kannata odottaa, mutta hinnassakin on melkoinen ero. Kysyin takuun pituudesta asiakaspalvelusta ja kertoivat että olisi 2 vuotta. Laturi hajosi nyt jo kahden viinon jälkeen, heikko kohta on laitteen päähän kiinnitettävän "piikin" juuri, joka ei kestä. Lähetin kyselyn asiakaspalveluun asiasta, toivottavasti saan korvaavan laturin pian tilalle. Tosin huomasin, että laitetta voi latailla myös usb:n kautta (usb piuhalla, joka tulee laitteen mukana), joka tietysti auttaa asiassa, vaikkei laturia korvaakaan...
- Izenistä..
Noniin, tulipas kirjoitusvihreitä tuohon viestiin, Lumian näppis...!
- lkf
Minulla toiminut erittäin hyvin ilman ongelmia! Käyttänyt nyt lähes neljä kuukautta. Erittäin hyvä laite normaaliin käyttöön, ja moni suomalainen ei laitetta paljon muuhun käytäkkään. Erittäin hyvä hinta laatu suhde siihen siis. Jos ette luota, älkää ostako. Ostakaa sitten niitä iPadejä jotka maksavat paljon enemmän kuin mihin teillä on oikeasti varaa ja katsokaa niistä sähköpostit kerran viikossa. Omapahan on valintanne. Minä käytän laitetta, joka on sekä oikein hyvä tarkoitukseen että halpa. Jääpähän rahaa elämiseenkin.
- Zege Vaara
Jos olisit tilannut saman laitteen kuudellakympillä, jäisi elämiseen rahaa 190 euroa enemmän.
- apua, netti ei toimi
Fakta on, että kaikissa laitteissa on ongelmia ja kaikista laitteista löytyy huonoja kappaleita. Samsungilla on ollut paljon ongelmia, myös Nokian puhelimissa on ollut ongelmia. En usko, että iZenillä on ollut yhtään sen enempää ongelmia. Ihmiset on vaan tyhmiä eikä ymmärrä mitään näistä laitteista. "Apua en osaa käyttää nettiä, laite ei toimi" ja kirjoittavat näille palstoille. Laitetta on myyty tuhansia ja näitä kirjoituksia on muutama kymmen. Nämä itsekkäät ihmiset vain haluavat pilata muiden mahdollisuudet hyvään diiliin. Lupaan että nämä ihmiset eivät kehtaisi sanoa mielipidettään ääneen, sillä tietäisivät että he ovat väärässä. Eläköön suomi ja sen yksinäiset eristäytyneet ihmiset huonoine elämineen!!!!!!!!!
- Härskiä kusetusta
Tämä ketju on kyllä ollut viihdearvoltaan mahtavaa luettavaa. Uudelleen brändättyä kiinapasketta myydään omana tuotteenaan. Täsmälleen samaa laitetta myydään useassa eri paikassa 50-70 eurolla. Firman edustajat tulevat tähän keskusteluun kilvan kehumaan laitetta, vaikka useat eivät ole edes saaneet sitä maksuista huolimatta. Härskiä kusetusta.
- Herätkää
Aivan luokaton kusetus. Kuka ostaa 250e:llä laitteen tuntemattomalta valmistajalta, eikä esim. Applen minipadia tai Samsungin galaxy Tab 2:sta
Ja vielä puhelinmarkkinointina.. haisee tosi pahalta, suosittelen jättämään väliin- aika harmissaan
Tuli pelkkä karhu tänään, 21.8 tilasin ja lasku on näemmä tehty 28.8, vaikka koko laitteen olisi pitänyt tulla vasta kahden kolmen viikon päästä tilauksesta. Laitteesta ei koskaan tullut mitään tietoa ja odottelin ja ihmettelin, kunnes kuulin työkaverilta, joka oli tutkinut nettiä, että on toimitusvaikeuksia.
Että olenkohan ainut, joka sai perintätoimiston peräänsä, vaikka ei ole edes koko laitetta nähnyt.
Soitin myyjälle samantein tässä illansuussa ja ilmoitin mielipiteeni asiasta ja samalla, että voivat repiä sopimuksen. Saman kirjoitin asiakaspalveluun. Enpä ole moiseen törkeyteen vielä törmännyt. Aaamulla puhelimen kampeen siis asiata järjestämään vaihteeksi. - aika harmissaan
aika harmissaan kirjoitti:
Tuli pelkkä karhu tänään, 21.8 tilasin ja lasku on näemmä tehty 28.8, vaikka koko laitteen olisi pitänyt tulla vasta kahden kolmen viikon päästä tilauksesta. Laitteesta ei koskaan tullut mitään tietoa ja odottelin ja ihmettelin, kunnes kuulin työkaverilta, joka oli tutkinut nettiä, että on toimitusvaikeuksia.
Että olenkohan ainut, joka sai perintätoimiston peräänsä, vaikka ei ole edes koko laitetta nähnyt.
Soitin myyjälle samantein tässä illansuussa ja ilmoitin mielipiteeni asiasta ja samalla, että voivat repiä sopimuksen. Saman kirjoitin asiakaspalveluun. Enpä ole moiseen törkeyteen vielä törmännyt. Aaamulla puhelimen kampeen siis asiata järjestämään vaihteeksi.Edelleen tästä kaupasta: Kyllä tämä muuten minullekkin myytiin suomalaisena tuotteena. Kuulema 2009 vuosi taisi olla, kun aloitettiin suunnittelu ja nyt mennään tässä. Että tällaisella tarinalla se myytiin minulle. Enkä siis saanut myöskään laskua, jos joku sitä miettii. Tuossa karhussa näkyi laskun eräpäivä, joten ensimmäinen yhteydenotto firmasta oli karhu.
- HUI jarit
aika harmissaan kirjoitti:
Edelleen tästä kaupasta: Kyllä tämä muuten minullekkin myytiin suomalaisena tuotteena. Kuulema 2009 vuosi taisi olla, kun aloitettiin suunnittelu ja nyt mennään tässä. Että tällaisella tarinalla se myytiin minulle. Enkä siis saanut myöskään laskua, jos joku sitä miettii. Tuossa karhussa näkyi laskun eräpäivä, joten ensimmäinen yhteydenotto firmasta oli karhu.
Toukokuussa pyydettiin kokeiluryhmään. Lasku tuli elokuun lopulla ja soiton jälkeen meni pari päivää kun laite saapui. N.6 tuntia kesti kun ei enää latautunut. Laturin metallipiikki irti. laitoin takaisin. Maksetusta laskusta tuli perintätoimiston huomautus. Sen oikaisuun meni 2 viikkoa kun jokapäivä soitin asiakaspalveluun.
Uutta laitetta ei tullut päivittäisistä kyselyistä huolimatta. Nyt kysellyt joka päivä rahoja takaisin kun kaupat saatiin purettua. Kesto- ja kertaselityksiä: Laitteita lähetetään vain tiistaisin, yhteydenottopyyntö välitetty eteenpäin, "talouspäälliikkö tulee klo 12 jolloin rahat tulee tilille, Edellinen henkilö on jäänytkin etäpäivälle. Tiedoissa näkyy että rahat piti palautta, mutta jostain syystä asiaa ei ole kukaan hoitanut.
- 50-vuotias rouva
Ostin ständiltä suoraan ja laite heti mukaan. Uskalsin ostaa koska oli niin edullinen. Ostin laitteen olohuoneen pöydälle sen takia, että nyt on pienempi kynnys ja nopea käydä tsekkaamassa reittioppaasta bussin lähtöaika, tai sähköposti ja FB. Sitten on tullut käytyä myös youtubessa jossa harvoin käyn (esim lehdessä luki että suosituin musvideo nyt gangnam style ja katsoin heti mistä oli kyse :) Se oli hyvää että suomalaiselle tyypilliset sovellukset oli valmiiksi asennettu, edellä mainittujen lisäksi mm. nettipankit ja pelejä. Hyvin on laite toiminut kuukauden päivät eikä ole tarvinnut olla yhteydessä asiakaspalveluun mutta on hyvä tietää että se on olemassa suomeksi. Eli pelkkää hyvää sanottavaa on mulla, enkä todellakaan ole ko. firman edustaja tai muuten siihen kytköksissä.
- palaan asiaan
Hyvin on toiminut, akkusais kestää kauemmin, ostin ständiltä, odotan koteloa ja autolaturi a.
- paskat mikään rouva.
Ei saakeli. Kyllä sä hyvin osaat kirjoittaa. Puhelimessa kuulostat lähinnä 30-kymppiseltä mieheltä.
'Ostin ständiltä suoraan ja laite heti mukaan.' buahaahaaa!!!! Ihan justiinsa sellaista kieltä mitä mun mutsi puhuu.
Miltä tuntuu huijata ihmisiä? Ei varmaan pitemmän päälle mitenkään huono fiilis. Toivottavasti joskus alkaa kaduttamaan.
Kyllä noita laitteita tilaa ihmiset, jotka oikeasti luulee, että kyseessä on uusi Suomalainen firma, joka on itse suunnitellut ja kehittänyt hienon tabletin. Tulee ensimmäisenä mieleen se Jolla-firma. Niillä on oikeasti hyvä meininki.
Totuus on se että iZen on Kiinalainen romu, mihin on laitettu uusi nimi päälle.
- hyvin toimii
harmittelen laitteen mustamaalausta, sillä minulla laite on toiminut erittäin hyvin. tunsin itseni tyhmäksi kun näistä varoitteluista huolimatta tilasin laitteen, mutta onneksi tilasin!
- äly hoi
Miten niin onneksi tilasit? Oletko mielestäsi onnekas, kun olet saanut postista paskaa?
- kamelikemeli
Joskus kesäkuussa soittivat ja laitteen piti tulla jo ajat sitten, leitetta ei oo näkyny mutta postissa tuli pelkkä laturi??? mitään laskua ei oo kyllä tullu.. mitä helvetin paskaa lie. Sekavaa.
- Totuus paljastuu
Olkaa nyt hyvät ihmiset järkeviä ja peruuttakaa kaikki tilauksenne kyseiselle firmalle!
Kuten jo aiemmin tänne kirjoitin niin muutaman viikon sisällä saatte lukea iltapäivä lehdistä totuuden tämän paikan toiminnasta.
Ja nykyiset työntekijät HUOMIO! Vaatikaa palkkakuittinne HETI ja JUOSKAA!!!!!
Muuten joudutte ensi huhtikuussa itse maksu miehiksi..... - erittäin tyytyväinen
Läppärini meni rikki, joten ostin laitteen korvaavaksi laitteeksi siihen asti kunnes läppäri tulee korjauksesta. Käyttänyt nyt laitetta kuukauden ja läppäri tullut korjauksesta. Olen kuitenkin niin tottunut laitteeseen etten käytä enää läppäriä.
- 18.11
Laite hyvin muotoiltu, sopii hyvin lapsen käteen. Hinta erittäin edullinen. Ostin pari kuukautta sitten ja hintaa oli 245 euroa sisältäen laitteen, suojakuoren, suojapussin, minikaiuttimen, USB adapterin, USB liittimen, autolaturin ja kuulokkeet. Erittäin tyytyväinen tähän asti. Minulle sanottiin lisävarusteiden arvoksi yli 100 euroa ja minä sain ne kaupan päälle joten pidän erittäin edullisena. Harva miettii lisäpaketin arvoa kun haukkuu täällä hintaa. Vaikka itse olisikin mokannut eikä ottanut laitetta niin ei silti tarvitse pilata muiden iloa laitteesta. Moni on kuitenkin ollut tyytyväinen.
- 18.11
unohdin vielä mainita 32 gb muistikortin ja normaalin laturin. Ilman niitä laite olisi maksanut 198 euroa.
- 18.11
18.11 kirjoitti:
unohdin vielä mainita 32 gb muistikortin ja normaalin laturin. Ilman niitä laite olisi maksanut 198 euroa.
lisäksi 24kk takuu, joka on tuplat muiden tablet tietokoneiden takuuseen
- palaan asiaan
Minä odottelen koteloa ja autolaturia, lupasivat lähettää postitse, sähköposteihin ei oo vastattu.Kuinka kauan teillä kestää akku aktiivikäyttöä?
- lieju2
18.11 kirjoitti:
lisäksi 24kk takuu, joka on tuplat muiden tablet tietokoneiden takuuseen
voi luvata vaikka ikuisen takuun. et taida ymmärtää i ole takuuta ollenkaan. tämä on huijaus. älkää ostako.
- Ei sovi minulle!
Koneen piti tulla hyvissä ajoin ennen laskun eräpäivää. Ei tullut. Kauppakeskuksesta löytyi myyjä, jolta sain koneen heti mukaan. Kuulemma yleisessä tiedossa oli, ettei koneita postissa ajoissa tule.
Nyt on kone ollut viikon käytössä ja yritän sitä lähettää takaisin, kun menee siihen hermot!!! Nettiyhteys on erinomainen (esim kotona), mutta silti tökkii ja takkuaa koko ajan. Sais vaan tuon asiakaspalvelun kiinni!!!!!!- lieju2
et pysty palauttaa.palautin laitteen väittävät että ei ole alkuperäisessä kunnossa.
- jensar
"huhtikuussa maksumiehiksi"? mitä tarkoitat?
- höynäytetty
Kun itse ostin, en suosittele kenellekään. Firman toiminta ei vaikuta ihan rehdiltä. Eivät kykene toimittamaan lisäosia ja laturi on osoittautunut jopa vaaralliseksi.
Vehje vaikuttaa tommoselta 60 euron tuotteelta, joskin siihen on laitettu täällä lisäsisältöä. - ozama1
Mitkä älypuhelin mallit soveltuvat w-lan versiioon nettiyhteyden muodostamiseen? I-phone,samsung, htc???
- jokkepena1
Huhhuh aikamoista kusetusta, tosiaan tätä tuotetta saa monesta monesta paikasta n.60-90 euron hintaan, mm. Amazon, lightinthebox ja DE. Ja tuotetta myydään suomalaisena insinöörituotteena :D :D. Kas kun en ole tiedotusvälineissä moista kuullut. Jos markknoilla olisi suomalainen tabletti, VOISI luulla sen saavan hieman palstatilaa mediassa?
Pitäisiköhän tästä mahtikusetuksesta tehdä juttuvinkki 45-minuuttia ohjelmaan tai ehkä kuningaskuluttajaan? - iZen on kusetusta
HUIJAUS, HUIJAUS, HUIJAUS, HUIJAUS, HUIJAUS, HUIJAUS.
Älkää uskoko mitään iZen kehuja. Se on se myyjä, joka tänne tulee laittamaan muka hyviä käyttäjäkokemuksia. - 18.11
mikä on DE? löysin amazonista ja light in the boxista hyvinkin samanlaisen tabletin. Totuus on että vamastikkin lähes kaikkea saa netistä paljonkin halvemmalla. Takuu voi kuitenkin koitua ongelmaksi. Kellään kokemuksia siitä?
- zenisti1
Tilasin amazonista kuoret iZeniini näppäimistöllä, sillä minulle kerrottiin erillisen näppäimistön sopivan siihen jos sen liittää USB liittimellä. lähettivät ensin vääränlaisen kotelon ja sitten tuli oikeanlainen mutta USB johto puuttui ja S-kirjain puuttui näppäimistöstä. toisaalta palautus sujui moitteetta. rahojani en koskaan saanut takaisin, mutta eipä se paljon maksanutkaan. luotto kuitenin meni netistä tilaamiseen joten ostan mieluummin suomesta. izen toiminut minulla hyvin sen verran kun olen sitä käyttänyt. käytössä useimmin iltalukua varten ja aina autossa mukana. usein kuitenkin lojuu käyttämättömänä. vielä sen verran totuttelemista kosketusnäyttöön että käyttänyt mieluummin läppäriä
- palaan asiaan
Asiakaspalvelu puhelimitse toimii. Toimisto on auki klo 8-16. Mulla laite toiminut paitsi joskus vähä tökkii ja hidastelee.
- palaan asiaan
palaan asiaan kirjoitti:
Asiakaspalvelu puhelimitse toimii. Toimisto on auki klo 8-16. Mulla laite toiminut paitsi joskus vähä tökkii ja hidastelee.
Liian vahvaa mustamaalausta tuo huijaus panettelu en usko tässävaiheessa, menen itse käymään toimistolla ja kerron sitten teille tervesiä!
- raporttia odottava
palaan asiaan kirjoitti:
Liian vahvaa mustamaalausta tuo huijaus panettelu en usko tässävaiheessa, menen itse käymään toimistolla ja kerron sitten teille tervesiä!
Miten kävi? Löytyikö mitään toimistoa? Taisi olla vaan kaksi puhelinmyyjää ja vino pino kiinalaisia paketteja. Onkohan ne iZen tarrat Suomalaisia? Ne on varmaan ainakin suomalaisten liimaamia.
Tälläistä se on nykypäivän suomessa. Kaiken maailman huijareita liikenteessä. - Farssi
palaan asiaan kirjoitti:
mielenkiintoista ilmaisua ja jännittävän vahvaa, mutta silti aika diplomaattista puolustusta..
- PETKUTUSTA!
Älkää ostako!!!
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/ilmaisena-mainostettu-tuotekokeilu-voi-tulla-kalliiksi/604096/ - PILLUIDOLI
http://www.youtube.com/watch?v=VdphvuyaV_I
TÄÄ ON MUN PILLUIDOLI- sääli
Miksi häiriköit? Etkö saa muuten huomiota? Voi ressukka!
- Klabbis1
Jos joku teille kauppaa IZEN tabletlaitetta, ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OSTAKO. Kauppaavat laitetta Suomalaisena, eli antaa mielikuvan että se olisi Suomeesa tehty. Laiitteen mukana luvataan tulevan lisätarvikkeita mm. isompi muistukortti. Paskat laite tulee omassa pakkauksessaan ja lisälaitteitsta ei ole tietoakaan. Lisäksi et saa minkäälaista tilausvahvistusta mistä voisit varmistaa mitä olet tilannut. Tulee vain kone ja lasku. Minä palautin oman koneeni, mutta he vaativat maksu siitä koska se on kuulemma naarmutuniut. Eli ihan huijarifirma on.
- lieju8
kas kummaa munkin kone oli ensin likainen sitten naarmuilla.
- maxima2
Mulla meni jo paskaksi, vaikka en paljon käyttänyt. Asiakaspalvelun kanssa tapellu jo melkein puoli vuotta eikä mikään auta. Laturi meni paskaksi heti, jonka jälkeen myös USB-johto. Ihan halpaa kamaa koko laite.
- Farssi
Puhdasta huijausta koko firma. Laite on tosiaan laadulta kunnon kiinalainen pommi, johon on lätkäisty iZen-tarrat. Jos aikoo maksaa 250€ tabletista, suosittelen ostamaan samaan hintaan jonkun ihan oikean laitteen, eikä tuollaista lelua. Tuon 50-v rouvan kielenkäyttö vaikuttaa todella epäilyttävältä.
Tuhannen asiakkaan ryhmä on puhdasta huijausta, noita yhteydenottoja on huomattavasti useampi juttujen perusteella ja joillekin on lyöty isompi lasku motiivilla "sori, ryhmä tuli täyteen". Tuosta firmasta olisi syytä todella tehdä ilmoitus viranomaisille, oli siihen joku lanngennut tai ei - kärsimystä
Ostettiin izen tuolta puhelin myynnistä, 3g versio piti olla.
Muutaman kuukauden jälkeen alkoi tulemaan erinäisistä perintä firmoista laskuja 2 eri firmasta, semmosia firmoja mitkä ostavat laskut ja maksavat jotain alkuperäiselle firmalle.
No niiden selvittely oli tosi hankalaa ja vähän vihasina soitettiin izenille et mitäs tää kun ei mitään laitetta ole ja perinnästä tulee laskuja meille.
Lupasivat kaiutinsetin ja ilmasen wlan izenin kaupanpäälisiksi ja sanoivat että 3g version toimitus viivästyisi pari viikkoa.
Sieltä tuli wlan versio mutta ei kaiuttimia, tossa wlan versiossa on aika huono akun kesto, se vuotaa akun tyhjäksi 2 päivässä vaikka on sammuksissa ja se on niin HIDAS.
Lapset kyllä tykkäs pelailla sillä ja sen takia me se pidettiinkin mutta kyllä sitä joutu lataamaan kokoajan.
Sitten alko 2 kuukauden jälkeen tulla taas perintä firmoista korotettuja maksukehotuksia kun oltiin jätetty kuulemma maksamatta laskut 2 eri perintä firmasta, eli yhteensä 4 eri perintäfirmasta oli tullu laskuja jo.
Izenillä sanoivat että voitaisiin maksaa wlan koneen verran ensin ja 3g koneen osa sitte kun se tulis, mutta ei suostuttu maksamaan mitään missään tapauksessa ennen kun laite olis käsissä.
No 2 kuukauden jälkeen, nyt mennyt 6 kuukautta tilauksesta ajateltiin että nyt alkaa pikkuhiljaa riittämään tämmönen toiminta, niin peruttiin tilaus.
Riittää kuulemma että palautetaan wlan laite (onneksi on kaikki osat ja laatikko tallella).
Asiakaspalvelu on ollut tosi ystävällistä kokoajan joten ei valittamista siitä, ihan sääliksi käy noita työntekiöitä kun toi huijjaus alkaa aukenemaan niin huonostihan siinä käy.
Ilmottelen tänne ja poliisille jos alkaa taas tippumaan perintäfirmoista laskuja, onneksi on kaikki tiedot e-mailit yms printattuna 20 sivun pinkassa oottamassa jos tulee ongelmia.
En voi suositella kyllä kenellekkään, mutta jos haluaa ton wlan version ni sit varmaan toimii toi homma jotenkin.
Tabletti itessänsä ei ole vaan oikeen hyvä.- Farssi
Olenpa itsekin miettinyt ton Check Finland oy:n toimien raportoimisesta viranomaisille. Petosta koko juttu
- Ihme firma
Mulla kävi näin..
Mies soitti ja kysyi haluanko mukaan testiryhmään. Heillä oli uusi suomalainen tabletti, joka oli tulossa myöhemmin myyntiin jollain n.400€ hinnalla.
Kuulosti aika hyvältä idealta ja rehdiltä meiningiltä. Sanoin, että pistäkää tulemaan.
Noh, kävi heti vähän epäilyttämään. Googletin iZen ja osuin tähän keskusteluun.
Peruutin tilauksen saman tien. Asia oli kuulemma sillä selvä. Tilaus peruttu.
Kahden viikon päästä kuitenkin iZen tuli postilaatikosta. Soitin ja kysyin, että miksi he lähettivät sen vaikka tilaus oli peruttu. Oli kuulemma jotain epäselvyyttä. Kysyin, että en kai vielä saa laskua tuotteesta jota en tilannut. Ei kuulemma pysty sanomaan varmasti. Lähetin omaan laskuuni laitteen takaisin, koska postissa ei tunnettu Check Finland nimistä firmaa. Kaikki piti olla kunnossa.
Tänään tuli maksumuistutus, koska en ollut maksanut laskua. Mitään laskua en ollut saanut, koska laitetta en ollut tilannut.
Soitin noin 50 kertaa asikaspalveluun ja viimein vastasivat. Inttivät, että milloin olin tilannut ja mitään pakettia eivät olleet minulta saaneet. Sanoin että mitään en ollut tilannut ja tilaamattoman paketin lähetin takaisin omaan laskuun. Nyt on kuulemma lasku mitätöity.
Ilmeisesti pitää seuraavaksi odottaa karhukirjettä. Sitten vien asian eteenpäin.- ihme firma
ja tänään tuli kaksi maksumuistutusta lisää peruutetusta laskusta. Seuraavaksi varmaan sitten perintäfirmalta postia.
- pien yrittäjä
Minulle myös soitettiin ja kaupattiin uutta suomalaista tuotetta... Tuote kuulosti hyvältä ja se tulikin postissa pari viikkoa sitten. ensimmäisen illan jälkeen tuli aika selväksi, että se on täysin turha laite, ja lähtinkin sen muutaman päivän jälkeen takaisin... yritin silloin vielä soittaa asiakaspalveluun, että perun tilaukseni, koska markkinointi ylitti huomattavasti laitteen todellisen suorituskyvyn. noh, eihän sieltä kukaan ikinä vastannut, joten laitoin laitteen vain laskuineen takaisin.
Sitten kyllä asiakaspalvelusta soitettiin! väittelivät kiven kovaan että eihän nyt kovin suorituskykyistä laitetta saakkaan kahdella ja puolella sataa eurolla... ja kun olin vahvasti sitä mieltä että minä en laitetta takaisin enään ota, niin he ilmoittivat, että kun Izen on tilattu firman nimellä, niin siinähän ei mitään palautusoikeutta ole, kuten yksityisillä...
Nyt sitten tuli pelkkä lasku ja pitäisikin varmaan kysellä itseään viisaimmilta, että tarviiko maksaa vaiko saako vain riitauttaa? laite kun on kuitenkin palautettu.
ps. asiakaspalveluneidon puhelimessa myös oli voicemaili täynnä, joten viestejä ei pysty jättämään. todella luotettavan oloista palvelua.
EN LUOTA, EN SUOSITTELE, ENKÄ OLE TYYTYVÄINEN TOIMINTATAPOIHIN! - zäpädää
Puhuttiin muuta kun mitä lopulta tuli. Laitoinn samantien palautukseen ja nyt 1kk myöhemmin tuli 4 laskua.. Huomen soitto ja todennäkösesti joutuu käydä tekee rikosilmotuksen...
- pettynyt toimintaan.
Rikosilmoitus tässä on varmaan tehtävä. Ihan selvästi heillä ei ole aikomustakaan peruuttaa perättömiä laskuja. En ole ennen ollut tekemisissä perintäfirmojen kanssa, mutta kait heille pystyy selittämään tilanteen. Petos tässä on kyseessä eikä se ole sen perintäfirman syytä. Check Finland niitä perättömiä saatavia yrittää metsästää keinolla millä hyvällä.
Harmi kun Suomikin on nykyään täynnä epärehellisiä ihmisiä.
- pien yrittäjä
Ymmärtääkseni perintäfirmat lopettaa perinnän kun ilmoittaa, että riitauttaa laskun!
jonka jälkeen laskuttajan täytyy lähteä (yleensä kovasti ainakin uhkaillaan loppuun asti) viemään asiaa käräjille päin tms...
Toimi myös directassa. Laittoivat laskun perintään, riitti että soitti sinne, ja ilmoitti että riitauttaa laskun, jolloin perintäfirma siirtää asian takaisin laskuttajalle!
CHECK FINLAND ON PASKA PULJU, JOKA MUSTAMAALAA JA VAIKEUTTAA VÄHÄISETKIN HYVÄT PUHELINMYYNNIT (jos sellaisia sattuu enään olemaan) - Ninde-A
Mun miehelle soitettiin kanssa kolme kertaa ja tarjottiin kaheksi viikoksi koekäyttöön! Kolmannella kerralla mies suostui, koska oltiin lapsille ajateltu omaa tablettia. Laite tuli nopeasti ja laskussa viikko eräpäivään! Eli olis pitäny maksaa, ennen koekäytön loppumista.
Muutamassa päivässä huomattiin, ettei laitteella tee mitään, kun akkukin loppuu kahessa tunnissa ja sitä lataa yheksän tuntia!! Pelit kaatuilee. Ei ollut kaikkia mukana luvattuja pelejä. Eikä varustepakettia. Laite on hidas.
Mies tilas kans firmalle, kun firman puhelimeen soittelivat. Ja väittivät kanssa ettei firmoilla ole palautusoikeutta.(Vaikka myyjä tiesi soittavansa yrityksen numeroon ja lupasi kahden viikon koeajan.) Mutta yrityksillä on oma suojansa ja etämyynnissä saa tuotteen palauttaa, koska ethän voi ostaa mitään näkemättä... Vihdoin kun mies monien kymmenien puhelujen ja eri asiakaspalvelijoiden kanssa juteltuaan sai palautettua tabletin. Niin alkoi tulla jo seuraavaksi perintälaskuja. Ensin tuli yksi ja seuraavana päivänä oikeen kaksi! Mies lähetti kirjattuna ja lopulta sai jopa kaksi vahvistusta sähköpostiin, näin pyytäessään.
Tänään oli joku nokkava eukko soittanut ja väittänyt, että tabletti on kuin puukolla viilletty, että lähettävät kumminkin laskun laitteesta. Ja perään tulee laite takasin. Meillä oli kumminkin suojamuovitkin paikallaan edelleen, kun kone palautettiin. Miehellä oli onneksi sähköpostissa kaksi viestiä, missä lukee että kone on vastaanotettu ja hyväksytty ja laskut voi repiä. Jotta eipä tällä huijarifirmalla jää enää paljon vaihtoehtoja, ellei vielä ole jotain korttia repästä!
Mutta en suosittele edes pahimmalle vihamiehelle! Enkä tämän jälkeen tilaa yhtään mitään puhelinmyynnin kautta. Huijareita kaikki!
Mies osti i Padin tilalle ja kyl on nyt NIIN hyvä! =) - iZen fani
Nyt kyllä on aika kovaa puhetta! Minä kun olen aina saanut niin hurjan ystävällistä palvelua iZenin asiakaspalvelusta. Myönnän ettei aina ole välittömästi vastattu, mutta hetken odottelun jälkeen asia onkin ollut jo kunnossa.
Oma tablettini on toiminut moitteettomasti eikä sen kanssa ole ollut mitään ongelmia. Kun tilaa tavaraa, kannattaa olla huolellinen ettei tuote vaurioidu sinä aikana kun harkitsee vielä tuotteen ostoa itselleen. Tässä tapauksessa yrityksellä ei luultavasti ole ollut muita vaihtoehtoja kuin periä laskua, jos kerran tuote on ollut noin huonossa kunnossa.
Minä suosittelen iZeniä!!! - iZen on roskaa
Minkä takia olet joutunut olemaan useasti yhteydessä asiakaspalveluun, jos kerran laite on muka niin hyvä?
Voisitko selittää, kiitos.
Taidat olla itse se iZen kauppias. - iZen fani
Valitettavasti me kaikki emme ymmärrä niin paljoa nyky-tekniikasta. Siinä on loppupeleissä hyvin vaikea pysyä mukana, kun koko ajan tulee uutta tietoa. En sanonut joutuneeni olemaan useaan kertaan yhteydessä heidän asiakaspalveluunsa. Olen kuitenkin joutunut jo ikäni puolesta kysymään heiltä teknistä apua langattoman verkon yhdistämiseen sekä lisätietoja tabletin kaikista ominaisuuksista.
- iZen on roskaa
Mikäli et ole se iZen-kauppias, niin tässä sinulle tärkeä fakta: iZen on Kiinalainen roska, jonka saa Tokmannilta n.50€ hintaan. Sinua on huijattu. Siinä ei paljon auta ystävällinen asiakaspalvelu.
- vaarallinen palovaara
3.12 kaikissa verkkolehdissä ilmoitettiin että tokmanni vetää pois markkinoilta 7 tuuman tabletti laitteensa koska latausjohto on viallinen ja laitteessa on palovaara. Laite on juuri sama laite jota check finland oy myy izen-nimellä, mutta check ei kuitenkaan ole omiaan vetänyt pois tai ilmoittanut TUKESIN TOTEAMASTA vaarallisuudesta ihmisille joilla kyseinen laite on. Artikkeli aiheesta löytyy kun googletat tabletti palovaara tokmanni. Herätkää ihmiset ja vaatikaa kaupan välitöntä purkamista koska laite on todettu virallisesti vaaralliseksi!!!
- iZen fani
Eikö käsittääkseni lähes kaikki elektroniset laitteet valmisteta nykypäivänä Aasiassa?
- Naapurin Pertsa
Minä soitin iiZeniin kyseisen uutisen luettuani ja minulle vakuutettiin että heidän tuotteensa on tehty eri tehtailla ja eri komponenteista vaikka vaikuttavatkin ulospäin kieltämättä hyvin samanlaisilta. Jos heidän laitteensa tai laturinsa olisivat aiheuttaneet paloturvallisuusriskejä, niin uskon että nämä tapaukset olisivat tulleet ilmi täälläkin.
- lieju2
tottakai vakuuttelee sanovat mitä tahansa. siis tämä on huijaus.
- iZen on paska
Ne on kuulemma tehty samssa tehtaassa, nimittäin täsmälleen samat laitteet on kyseessä. Oma laturini kärväytti sulakkeen ja pistorasian.
- lieju11
rikosilmoitus tehty väittävät ,että kone oli naarmuinen eikä sitä voi palauttaa.
- pien yrittäjä
Epäilen että kuka tahansa ihminen ymmärtää välittömästi koneen käsiinsä saatuaan että paskaa tuli hommattua, eikä kyseistä laitetta kannata ostaa (eikä enään edes pysty) edes tokmannilta!!!
100 % VARMASTI TÄMÄN PALSTAN KEHUJAT OVAT PELKÄSTÄÄN IZEN MYYJÄT!
jos tokmanni pitää hintana viiskymppiä ja kuitenki vetää pois myynnistä, ei siitä kannata toimimattoman ja paskan asiakaspalvelunkaan jälkeenkään maksaa 5x enempää!!! - 18+7
'Check Finlandille tullut maksuhäiriömerkintä. Taitaa olla turha odottaa lisävarusteita
- Ninde-A
Niin ja kone ei todellakaan ollut kuin puukolla viilletty. Käsittelimme sitä varovasti, juuri sen takia että sen voi sitten tarpeen vaatiessa palauttaa. Asiakaspalvelija-neiti sanoi vielä miehelleni, että ottavat takakannen suojamuovin pois "tarkastaakseen" laitteen. Miksi hemmetissä? Juuri sen takia, koska takakansi on kiiltävä sileäpintainen, johon jää helposti pieniä naarmuja. Että sitten viimekädessä voisivat syyttää asiakkaita huonosta kohtelusta ja naarmuttamisesta.
- huijattuko?
onko kukaan ilm poliisille? Maksoin laskun, eka lasku, perintafirmalta, marraskuussa, ei laitetta. 14.12 ilm asiakaspalv, lupasivat lähettää, ei ole näkynyt.
Oletteko saaneet rahat takaisin, jos olette maksaneet etukäteen?
Huolestunut huijattu!
- huijattu
on tehty rikosilmoitus
- lieju3
hei nyt kaikki huijatut tehkää se rikosilmoitus,että tälläinen huijaus loppuis.
- huijattuko?
Ovat luvanneet paluttaa rahat, laitetta en ole saanutkaan. Toivotaan että menee näin.
Asiakaspalvelussa vissiin monta lukijaa, kun monta kertaa saa lähettää samat asiat.
Itse Check oy on olemassa, tästä IZenin historiasta en tiedä, onko laite Kiinasta, sama mitä Tokmanni myi, ja veti jo takaisin? - lieju2
huijattuko? kirjoitti:
Ovat luvanneet paluttaa rahat, laitetta en ole saanutkaan. Toivotaan että menee näin.
Asiakaspalvelussa vissiin monta lukijaa, kun monta kertaa saa lähettää samat asiat.
Itse Check oy on olemassa, tästä IZenin historiasta en tiedä, onko laite Kiinasta, sama mitä Tokmanni myi, ja veti jo takaisin?tuskin saat rahoja takas.voi olla ettei auta poliisikaan.
- 7+4
Onkohan kyseinen firma lopettanut kun myyjiä ei enää näy kauppakeskuksissa?
- huolestunut3
http://yritys.taloussanomat.fi/protestit/check-finland-oy/helsinki/2173771-4/ ei näytä kovin lupaavalta
- huijattuko?
no eipä. saa nähdä miten käy!
- Tracker hunter
Minä tilasin puhelinmyyjältä tämän laitteen kun olin kavereilla nähnyt tabletteja olleen käytössä ja oletin että puhelinmyyjän mukaan siinä olevan ohjelmia enemmän kuin vastaavissa laitteissa ja että siihen voi esimerkiksi asentaa paikannusohjelman. Tiausvahvistus saapui viikon kuluttua tilauksesta ja tutkin laitteen teknisiä tietoja selvisi ettei siihen voi paikannusohjelmaa asentaa kun laitteessa pitää olla 3G ja valmiiksi asennetut ohjelmat oli samat kuin muissa vastaavissa laitteissa. Peruin samantien sähköpostilla tilauksen lähettämällä sen asiakaspalveluun perusteluineen. Nyt sitten kuitenkin laite tuli perumisesta 3 vko päästä postilla ja sen olisi saanut hakea postista. En aio hakea sitä postista, jolloin laite palautuu myyjälle. Tilauksen perumiseksi riittää myös ettei hae laitetta postista.
- lieju2
kyllä sulle rupee laskuja tulemaan,jos et tee asialle mitään ne pistää sen ulosottoon.
- åi-oi-voi
Huijarifirma, jolla vähän ne ja nämä maksut myöhässä. Siinäs odottelette rahoja. Toki voi aina mennä toimistolta kyselemään, jos Helsingissä asustaa
- ssannaa1
Hei auttakaa tyhmää, hankin itse tuon izen wlan tabletin, ja nyt pitäisi saada se yhdistettyä nettiin. Kokeilin että olisin yhdistänyt sen puhelimen nettiin mutten onnistunut, voi olla etten vain osaa. Puhelimena on Samsung galaxy ace s5830i. Kotoolta löytyy myös saunalahden nettitikku mutta sekään ei taida auttaa?
- huijattu2
Huijarifirma. Ikinä ei laitetta tullut, pelkästään laskuja joita yrittävät periä perintätoimiston välityksellä vaikka kauppa on peruttu aikoja sitten. Asiakaspalvelu vastaa tiedusteluihin yhden lauseen hoono suomi -lauseilla jos vastaa ollenkaan. Älkää ikinä olko missään tekemisissä tämän yrityksen kanssa. Laittakaa ennemmin vähän enemmän rahaa ja ostakaa kunnon kone rehelliseltä myyjältä.
- lieju2
mene tekemään rikosilmoitus.
- hahhaa1
Google-mainokset
Android tablet
1,2 GHz prosessori, Android 4.0, 7" näyttö, alle 100 euron hinta!
Superkauppa.fi/Android tablet- huijattuko?
Peruin kaupan, lupasivat palauttaa rahat. Ei ole kuulunut mitään.
Rikokselta vaikuttaa koko juttu!
- iZen <3
Se on selvä peli!
http://yritys.taloussanomat.fi/protestit/check-finland-oy/helsinki/2173771-4/- jessssssss
Kerrankin kunnolla hyviä uutisia! Jää hyvästit rakas Check Finland..
You were like a candle in the wind.
http://www.youtube.com/watch?v=V0PKcKbjlKg
- Check Check
Hups tuli vähän lisää velkaa :)
http://yritys.taloussanomat.fi/protestit/check-finland-oy/helsinki/2173771-4/ - kt47
Minäkin tilasin laitteen viime kesänä Heinäkuun lopulla, " ennakko koe käyttäjänä" hintaan 245,€. Koska kokemukseni tableteista rajoitui vain hinatatasoon tuntui tarjous houkuttelevalta.Tämä tabletin varustelun esittelijä kertoi olevan yhtä laadukas kuin noin puolta kallimmat markkinoilla olevat laitteet ja tämäkin tulisi syksyllä markkinoille tullessan sijoittumaan 4-500€ välille. Laitteen mukaan sanotiin kuuluvan vain UBS johto ja laturi mutta saisin kaupanpäälle 32gb muistikortin, suojakotelon ja autolaturin. Kun laite tuli Lokakuussa mukana oli vain laturi ja kirje että lisävarusteet toimitettaisiin myöhemmin.
Ennen viimeistä maksupäivää tuli kirje jossa luvattin kaikille maksupäivään mennessä maksaneille ylimääräinen lahja. Uskoni suomalaiseen kuluttajasuojalakiin
oli niin vahva ettei hälytyskelloot soineet ja maksoin laitteen.Luvattuja lisävarusteita ja lahjoja ei le kuulunut. Yritin useasti soittaa asiakaspalveluun saamatta vastausta kunnes viimein numerosta nainen vastasi ja valitteli että toimittajalla on ollut toimitus vaikeuksia mutta varusteet tulisivat nyt lähiaikoina. Pari kuukautta olen jälleen odotellut.Laite ei missään tapauseesa ole edes sen 245€ arvoinen- mattipatti
sama täällä. yli vuoden olen osotellut laturia ja nahkakansia......
- hyvin hämmentynyt
On tämä tämmöinen raaka huijaaminen hämmästyttävää puuhaa. Täälläkin yrittävät positiivisilla kokemuksillaa ja muilla viesteillään epätoivoisesti valehtelemala saada vaan lisää ostajia tälle laiteelle. Laitetta jossa on mm. palovaara. Täytyy olla ihminen aika ahdingossa kun lähtee näin sydämmettöntä touhua suunnittelemaan ja toteuttamaan. Tuntuu että nämä ihmiset eivät ole saaneet äidinrakkautta tai jotain. Myisivät varmasti kyseisen laiteen äidilleen ja ystävilleen jos sellaisia on. Aiva kamalia ihmisiä.
- muistutus tullut..
Ainahan se on ihminen joka huijaa - ei yritys.
Yritin tiedustella kuka on tämä Check yrityksen takana - en saanut selville...
Reilu yrittäjä ei piiloudu!!- huijattuko?
Tehkää kaikki rikosilmoitus, vain sillä tavalla on pieni mahdollisuus saada rahat takaisin.
Minulle on tässä välillä monet myyjät soitelleet, olen sanonut että mitään en tilaa mistään, koska Check Finland oy huijasi rahani!!
- joo-oooo
Protestit yrityksestä Check Finland Oy viimeisen 3kk ajalta
11.3.201361 € Velkojana: Lindorff Oy
4.3.20131 780 € Velkojana: Svea Perintä Oy
25.2.2013299 € Velkojana: Lindorff Oy
5.2.20134 675 € Velkojana: Euler Hermes Europe S.A., Suomen sivuliike
4.2.20132 786 € Velkojana: Suomen Perintätoimisto Oy
29.1.2013202 € Velkojana: Suomen Perintätoimisto Oy
28.1.2013719 € Velkojana: Lindorff Oy
16.1.2013126 € Velkojana: Lindorff Oy
17.12.20121 154 € Velkojana: Lindorff Oy- huijattuko?
jaa listalta on hävinnyt liki 20 000 euroa ilmeisesti vero saamisia...
lienee myynti ilman tarviketta 100% voittoa tuottavaa....
- eskoi2
Menimme halpaan ja ostimme nk. koekäyttäjänä kyseisen laitteen. Oli todella hidas, kaatuili, tabletin oma muisti ei riittänyt pyörittämään 2 softaa samaan aikaan. Myyjä yritykseltä emme saaneet lisämuistia 32Gb joka kuului kauppaan, emmekä suojakoteloa, vaikka niitä useaan kertaan pyysimme. Eikä meiltä koskaan kyselty käytöstä yhtään mitään. Asiakastukeen ei saanut puhelimitse yhteyttä koskaan, ja sähhköposteihin vastattiin satunnaisesti.
Tällä hetkellä olemme tilanteessa, jossa on tehty kaupanpurku (kuluttajaviranomaisen avulla), laite palautettu myyjälle, mutta rahoja emme ole saaneet laitteesta, mennyt yli kuukausi kun ne piti jo olla tilillä. Seuraava askel on rikosilmoitus.- huijattuko?
Tee vain rikosilmoitus. Toki sekään ei auta, ei ole kuulunut mitään, itse tein sellaisen joulukuussa 2012.
Kumma juttu kun Suomessa saa firma tällä tavalla viedä ihmisiltä rahat, eikä ketään kiinnosta. Kuluttajaviranomaiset olivat avuksi, mutta ei tulosta sieltäkään.
Odotan ottaako poliisi yhteyttä....
- lieju2
ostin thaikuista saman laitteen 25 e. oli niin halpa jattelin ,etä toimis 2 kk reissun jan toimi melkein 2 päivää ennen kotiin paluuta meni rikki no ei kaikkea voi tolla rahalla saadakaan.
- Huijattu
Ei oo rahoja kuulunu takaisin , vaikka lupasivat .
- Aitseni
yrityksen velkaa kolmessa kuukaudessa yli 80 tonnia :O not bääd!
- huijattuko1
Gothia OY oli palauttanut maksamani rahat, eli varmaan joulukuussa 2012 tekemäni rikosilmoitus tehosi sittenkin.
Näköjään perintäfirma on rehellinen.
No eipä tule enään ostettua mitään puhelinmyynnistä, sen tämä opetti. - mattipatti
yli vuosi on siitä kun ostin izenini, useita sähköposteja olen laitllut ja muutamaan on vastattukin ja lupailtu autolaturia ja nahkakansia jotka piti tulla jo vuosi sitten...ei ole tulleet vieläkään...missähän näitten toimitus paikka mahtaa olla jotta voisin mennä itse hakemaan...????
- Rahat on saatu takaisin
Minä sain opetuksen etten ikinä osta mitään poijan juipeilta städiltä!
- Novus tablet tech
Onkohan tämä Novus tablet technology samaa kastia kuin iZen?
- ÄLKÄÄHAUKKUKOIZENIÄ
toimii aivan loistavasti! luulen kyllä että firma menny alas mutta mulla toimii vieläkin kunnolla!!!
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2205326Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353111Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1322403"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2101983Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol631520Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua75881Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8761Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni122747- 50721
Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui7687