En ole kokeillut seksiä vielä joten sattuuko se vai onko se hyvän oloista.
Sattuuko se
7
5941
Vastaukset
- saara5v
ihan vitusti tuntuu kun vittu repeäisi
- ogfdgoprjkjkoerjg
se sattuukyrpään ihan vitusti kuin joku söisi sen pois ps. minulla ei ole enää pippeliävse leikattiin pois koska semurtui seksissä
- saara5v
ai ai sattuu se vaginaan
- ^^
No joillain eka kerta sattuu tosilla ei. :) Itekkää en oo kokeillu vielä.
- ökkötörrö
Muistan teinipoikana kun eka kerran sain tytöltä niin se oli mun pikkusysterin kaveri ja olikohan vasta kolmentoista, ja mä jotain viistoista kun mulla oli jo mopo. Niin sitten kerran kun olin ulkona ja systerin kaveri lähti meiltä kotiaan päin niin pyysin ulkona meidän ulkosaunan pukuhuoneseen ja ehdotin että koetettas miltä tuntuu. Tyttö suostui heti ja kun mentiin ja riisuttiin rohkeasti niin pieni musta tupsu oli tosi nätti ja koetin niin aivan märkä. Pyyhe lattialle ja likka siihen selälleen ja eikun päälle. Kyllä oli tiukka mutta hitaasti menin pohjalle asti ja juuri kun alkoi olla pallit huulilla likka sanoi että älä syvempään ku sattuu. No sillä mitalla sitten aloin työstää ja jonkun aikaa työnnellessäni likka oli silmät kiinni ja mä sanoin että kohta tulee niin se otti pakaroistani kiinni ja sanoi että anna tulla van ja sitten annoin sperman pulputa sisään. Se oli eka kertamme. Teimme joskus myöhemmin monia kertoja parin vuoden aikana.
Toi selittääkin paljon. Mulla kun ei ole mopoa. Pitää ilmeisesti hankkia jos mäkin sitten.
-
Ei se satu.- higyys1
mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307