moro. meinasin tässä kun ikää tulee kohta 18vuotta täyteen ja olen haaveillut jo 7lk asti että olis tosi doubii asuu los angelesis joten meinasin muuttaa mutta haittaako jos on rikosrekisteri,ei oo käyty amista tai lukiota (peruskoulu vain ja sekin huonosti :/) joten kertokaa kaikki tarpeellinen!
MUUTTO LOS ANGELESIIN
12
133
Vastaukset
- voih näitä nuoria
onko nuori neiti/herra miettinyt millä aiot itsesi elättää siellä? työnhakua varmasti haittaa jos sinulla on jo rikosrekisteri (yhdydvalloissa on paljon tarkempaa seulontaa työnhaussa kuin meillä suomessa). ei sinne maahan vaan tupsahdeta ja mennä ns.sosiaalitoimiston luukulle ja sanota elättäkää mut! (toisinkun meillä täällä)
- LA,cpt
sanoinko missää vaiheessa et menisin sossu luukulle? tuskin sieltä mahoton on saada töitä jos o rikrek. jos ei muuta nii onhan niitä muitaki ammattei ku crack diileri yms
- täyttä puppua
voin sanoa että 100% on että et saa työtä jenkeissä...minun käsitys on että et voi edes lain mukaan sitä saada. Ainoa konsti on siellä työskennellä jos esim. yritys toimii siellä ja Suomessa. Jekkilässä on kova työttömyys ja miljoonia on ilman töitä. Ja kuvittelet että puhdas rekisterin omaava suomalainen pääsee töihin noin vaa....siihen se pilvilinna sitten kaatuikin.
Pysy kuule ihan vaan kotona ja äidin hellan lähellä.
- tampere26m
ei kyllä suomen sosiaali toimisto luukullekkaan mennä noin vain ELÄTTÄKÄÄ MUT! ite jouduin kykkimään monta vuotta himassa ja nyt olen 26 ja vasta 25 vuotiaana sosiaalitoimisto maksoi minulle! :)
- näin se vaan on!
kyl tän suomen sossun luukulle mennään ja sanotaan et "elättäkää mut" jos sulla ei oo mitään tuloja ja vanhemmat ei avusta niin valtio elättää...kyl se vaan näin menee!
- sdfdsfsdf
ei se aivan niin mene ...
- LOS ANGELES COMPTON1
pysytääs nyt siin jenkeis.. kai jostain jotain tyylii kauppaa siivoomaa duunii saa.. jos on rikosrekisteri ja ei koulutusta
- Speedy Gonzales
Juu toki. Edellyttäen, että Losista ei löydy ketään jenkkiä, joka olisi kykenevä kauppaa siivoamaan. Katos kun jotta sä saat sen työluvan ja viisumin, niin sun työnantajan pitää todistaa, että ei löydy sopivaa USAn kansalaista siihen hommaan. Kokeile onneas Green Card -arvonnassa. Tokin senkään kautta se oleskelulupa ei irtoa, ellei jotain toisen asteen koulutusta ole käytynä. Tai koita iskeä itselles joku jenkkimuija.
- los angeles fani
kannattaa kokeilla green card arvontaa. oleskelulupaa ei saa, jos ei ole töitä. Ja harvemmin taas saa töitä jos ei ole oleskelulupaa. Aika kinkkinen juttu :(
- joujoulökäpöksyt
F.U.C.K the USA!!! Naurettava/säälittävä/yleissivistymätön kansa.
Teinit halajaa sinne ja sitä meininkiä kuola suupielessä.
Ei ole mitään pointtia ihannoida tuollaista paska-valtiota...- w.t.p.t.
Edustaako kommenttisi suomalaisen yleissivistyksen tasoa?
- juuesei
w.t.p.t. kirjoitti:
Edustaako kommenttisi suomalaisen yleissivistyksen tasoa?
Justjoo, teinien MTV-sukupolven mielestä Amerikka on hyvä maa,
siellä haisee paskakin piparmintulle, säälittävää...
Hampurilaisia ja gangstamenoa, hohhoijjaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477