Etsin laivasiivoojia dokumenttielokuvaan

Hei!

Etsin laivasiivoojia lyhyeen dokumenttielokuvaan.

Olen nuori helsinkiläinen elokuvantekijä ja valmistelen tällä hetkellä dokumenttielokuvaa laivasiivoojista. Elokuvaani varten haluaisin haastatella siivoojia ja mahdollisesti kuvata heitä työpaikallaan.

Olen itse työskennellyt laivasiivoojana opiskeluaikanani. Elokuvan työnimi on "Ajattelen siis olen" ja tarkoitukseni on tehdä elokuva lähinnä työn takaa löytyvistä ihmisistä ja heidän mielessään työpäivän aikana pyörivistä ajatuksista.

Jos työskentelet itse laivasiivoojana, olet työskennellyt aiemmin tai tunnet jonkun, joka olisi mahdollisesti kiinnostunut osallistumaan dokumenttiini, ota minuun yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla.
Sähköposti: [email protected] ja p. 050-5458393.

Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään. Olen tällä hetkellä vasta esivalmisteluvaiheessa ja etsin henkilöitä, jotka voisivat mahdollisesti esiintyä elokuvassa.

Kerron mielelläni lisää itsestäni ja projektistani.

ystävällisin terveisin,
Vappu Tuomisto

2

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piiitsuli

Nimenomaan laivasiivoojista?

• ei laivasiivooja

Kolmesti mainitsi, että laivasiivoojista.

Lisäkyselijöille: luultavasti ei myöskään ole kuvaamassa puolen tunnin monologia, kunka minulla on p****maista työssä, p****mainen pomo ja p**** palkka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1703
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      139
      1697
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      289
      1286
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      962
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      905
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe