Mitä helv***' !!! proffassani ja kaikkien proffassa lukee tuo esitys!!!!
Mitä söhläystä vielä on odotettavissa..USKOMATONTA POROPEUKALOINTIA 24!!!
MiNihame.com Susanna, Nainen . TÄH??????????????????????????????
7
182
Vastaukset
- tkkt
kaikilla taitaa lukea toi.. voi olla aika vahingollista joillekin, ja aiheuttaa sekaannusta varmasti.
Korjatkaa pian!- epäilee hakeria
Nämä tiedot löytyy perustiedoista
Kaikkea hyvää kaikille, kiitos kun kurkkasit.
Olen -26 vee, tumma ja iloinen nainen.
Susanna, bi.
ja tietysti ammatti, koulutus ja asuin paikkakunta - Ilettää
epäilee hakeria kirjoitti:
Nämä tiedot löytyy perustiedoista
Kaikkea hyvää kaikille, kiitos kun kurkkasit.
Olen -26 vee, tumma ja iloinen nainen.
Susanna, bi.
ja tietysti ammatti, koulutus ja asuin paikkakuntaTämä ei ole eka kerta kun galleriassani vierailee outo persoona tiistaina asialla oli joku MUUMIO len tehnyt valitukset ylläpitoon katsotaan saanko omat tietoni takaisin, alkaa usko mennä gallerian luotettavuuteen.
- Jos on edes
talous plussalla, kestää päivänvaloa ja muutoinkin lakien ja asetusten mukaan elävä niin tänne vaan:)......Ihan yksi riittää.
Nimimerkki "MiniHame.com" tuskin itse edes tietää asiaa ja on täysin viaton.
Vika on Suomi24:n toiminnassa.- posti lukematta!!!
ONKO MITÄÄN SELVITYSTÄ SAATAVILLA??? USKATAAKO KIRJAUTUAKAAN!
Hei,
Naulankantaan, tällainen vika on havaittu ja sitä korjataan parhaillaan. Kyse ei ole tietoturvaongelmasta vaan teknisestä viasta, jota korjataan parhaillaan. Pahoittelemme aiheutunutta hämmennystä ja mahdollisia häiriöitä!
Terveisin,
Elina
Suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823317
- 522461
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa5012301- 352241
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi122173Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313352155- 1371939
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne171788- 311785
- 1371565