Toivot välillemme ?
Mitä vielä
64
778
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiss my ass
- Anonyymi00002
Edes jotain.
- Anonyymi00004
Silleen
- Anonyymi00005
90km.
- Anonyymi00044UUSI
Juu katotaan tosiaan kuka joutuu pakittamaan ja minne päin, jos tulee vahva suositus joiltain ns. Ei kai vai vai
- Anonyymi00006
Paljon kaikkea ihanaa
- Anonyymi00007
Ehkä jutella asiat selväksi irl
- Anonyymi00009
Ehkä niin.
- Anonyymi00008
Lopettaa kaikki Mikä on pahaa
- Anonyymi00010
Elä syö mämmii se on skeidaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Elä syö mämmii se on skeidaa.
On oikeasti sääli että et anna hyvän voittaa
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
On oikeasti sääli että et anna hyvän voittaa
Olen pahojen puolella
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen pahojen puolella
Et ole antanut vaikutelmaa niin pahasta ihmisestä
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen pahojen puolella
Ketä esität
- Anonyymi00024UUSI
Tuskin!
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen pahojen puolella
Fantastista. Oliko lapsus vai ihan intentiollako kirjoitit? T
- Anonyymi00013
En osaa sanoa. En edes tiedä mitä sinä haluat. Halusin aika pitkään jotain välillemme, mutta ei siitä mitään tullut. Toki minussakin oli vikaa, mutta sinä oli täysin periksiantamaton tapaus. Tiedät sen, että turha kai näihin on palata.
- Anonyymi00014UUSI
0,1 mm lateksia.
- Anonyymi00023UUSI
Ehhehe...
- Anonyymi00015UUSI
Jos et kerran välitä minusta enää niin miksi jatkat kaikkea sitä kiusaamista?
- Anonyymi00016UUSI
Vähän jotain arvostusta ees.
- Anonyymi00020UUSI
Kyllä minä olen aina sinua arvostanut Voisit vähän välillä muistella mitä kaikkea itse olet tehnyt. Jos sinä meinaat nyt tässä tilanteessa esiintyä jonain jumalana niin se on virhe. Tämä kiusaaminen ei ole se syy miksi haluan sovintoa en pelkää sinua enkä toimi mistään pakosta käsin vaan koska se olisi oikein ja kaunista. Jumalan tahto.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä minä olen aina sinua arvostanut Voisit vähän välillä muistella mitä kaikkea itse olet tehnyt. Jos sinä meinaat nyt tässä tilanteessa esiintyä jonain jumalana niin se on virhe. Tämä kiusaaminen ei ole se syy miksi haluan sovintoa en pelkää sinua enkä toimi mistään pakosta käsin vaan koska se olisi oikein ja kaunista. Jumalan tahto.
Jep se olisikin outoa että 186 cm mies pelkää 153 cm naista.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Vai että oikein jumalan tahto. Siihenhän te hihhulit aina vetoatte kun ette ota mitään vastuuta tekemisistänne
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vai että oikein jumalan tahto. Siihenhän te hihhulit aina vetoatte kun ette ota mitään vastuuta tekemisistänne
Hän on selvästi vakaumuksellinen mies kuule
- Anonyymi00019UUSI
Vielä? En tiedä mitä meidän välillä on edes ollut. Harvoin ollaan oltu edes kaksistaan jutuissa. Kaksi puolituttua ihmistä.
- Anonyymi00022UUSI
Voisitko nyt vähän keskittyä etkä horista kymmenelle eri feikkityypille??? Siitä harvinainen hetki että täällä on yksi aito kirjoittamassa
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Voisitko nyt vähän keskittyä etkä horista kymmenelle eri feikkityypille??? Siitä harvinainen hetki että täällä on yksi aito kirjoittamassa
Keskittyä mihin? Mistä sinut erottaa aidoksi? Kerro edes sukupuoli.
- Anonyymi00027UUSI
Jokainen tajuaa ettei anonyymifoorumilla voi oikeasti hengailla mitään toisensa tuntevien kaverusten porukkaa. Kun ei sitä enää vuosiin ole tehty edes millään foorumeilla vaan ihan muilla somealustoilla!
- Anonyymi00048UUSI
Kerro se inner finneille esim. Nii
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kerro se inner finneille esim. Nii
Aika raju yleistys. Kauheeta miten sellaiseen voi syyllistyä?
- Anonyymi00028UUSI
Vastaan nyt kuin vielä hänelle vaikka olen ajatellut etten enää kirjoita tänne.
Toivon, että löytyisi vielä joku yhteys meidän välillä.
Että puhumme yhdessä. Kaikesta mikä on mahdollista.
Toivoin tutustumista pitkään. Kaikki kosahti aikoinaan.
En etsi syitä tai syyllisiä.
Omassa elämässäni tapahtui tosi raskaita asioita viime vuosien aikana. Niin henkilökohtaisia, etten niitä tänne avaa. Sinulle puhuisin ja kertoisin. Muistan kun kerroit silloin joskus polttaneesi kirjeeni, luottamuksen vuoksi.
Luottamus on valtavan tärkeä minulle ja rehellisyys.
Ei minulla ole mitään hävettävää. Olen toiminut niinkuin olen. Kevät on vaikeaa aikaa itselleni. Vaikka valo lisääntyy, sisin on ollut pimeässä. Ehkä tämä tästä jotenkin. En vain tiedä miten.
Oikealla ihmisellä on minun yhteystiedot.
S-posti ja puh.numero.
Jos haluat laittaa jotain niin vastaan varmasti.
Olen pahoillani, että joudun edes kirjoittamaan tänne.
Levollista yötä.
♡- Anonyymi00038UUSI
Ja IRL hän kertoi polttaneensa kirjeen. Olit lähettänyt sen postissa? Paperisen kirjeen?
Ok. Sitten ohi.
- Anonyymi00029UUSI
Haluan tapailla ja meidät ❤️ naiselta
- Anonyymi00035UUSI
Niin minäkin kultaseni ❤️ mieheltä
- Anonyymi00030UUSI
Olisi kivaa tutustua. Millainen tyyppi olet? Mitä ajattelet asioista? Minusta? Mitä sulle kuuluu tällä hetkellä? Minkälainen olisit vaikka työkaverina? Tai ystävänä? Suhteessa? Tai miten suutelet? Mistä elokuvista tykkäät? Mitä ajattelet päivänpolttavista uutisista? Miten arkipäiväsi kuluvat? Mitä seksifantasioita sulla on? Uskotko Jumalaan? Horoskooppeihin? Itseesi? Jne.
n> m- Anonyymi00032UUSI
Aikamoinen setti purettavaksi sinun hänen kanssa.
Tutustumisen arvoista ihan varmasti.
Toivottavasti saat vastaukset kysymyksiisi.
N=)M - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Aikamoinen setti purettavaksi sinun hänen kanssa.
Tutustumisen arvoista ihan varmasti.
Toivottavasti saat vastaukset kysymyksiisi.
N=)MOlemme tunteneet monta vuotta, mutten tiedä hänestä edes noita asioita.
n - Anonyymi00067UUSI
Samoin haluaisin! Samoja ajatellut❤️
- Anonyymi00031UUSI
K💜T
- Anonyymi00033UUSI
Etäisyyttä paljon etäisyyttä ja ettei koskaan nähtäisi.
- Anonyymi00052UUSI
Voi surkeuden surkeus.
- Anonyymi00034UUSI
Hyviä välejä ja olisi kiva olla jollakin tavalla tekemisissä, jos se olisi joskus mahdollista.
- Anonyymi00037UUSI
Oispa kiva.
🌾 - Anonyymi00061UUSI
Uskon että se tuottaisi vain sydänsuruja minulle. Parempi ilman, kuin puolivillaisesti.
- Anonyymi00039UUSI
Toivon että tapahtuisi jotain fyysistä ❤️
- Anonyymi00041UUSI
Toivon että tapahtuisi jotain henkistä 🧡 ainakin ennen sitä
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Toivon että tapahtuisi jotain henkistä 🧡 ainakin ennen sitä
Mitä sä henkisellä tarkoitat?
- Anonyymi00042UUSI
Rentoutta, lämpöä ja luottamusta. Mietin, että sehän on oikeastaan aika paljon. Pitää olla kiitollinen siitä, mitä on.
- Anonyymi00043UUSI
kaveruutta :) toivoisin että voitaisiin perheenä viettää jopa aikaa joskus vaikka ei olla aikoihin yhdessä oltukaan. sillain tiedäkkö vanhemmat ja heidän lapset periaatteella.
- Anonyymi00050UUSI
Et ole koirille alerginen?
- Anonyymi00045UUSI
Jos se olisi mahdollista, niin haluaisin olla sen naisen oma kullanmuru loppyelämäni. Mutta ei minusta taida olla siihen. En vain pääse tästä kuplastani mihinkään.
- Anonyymi00053UUSI
Helliä kosketuksia.
- Anonyymi00055UUSI
Samoin ❤️
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Samoin ❤️
Kiitos, vaikka et olekaan hän.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kiitos, vaikka et olekaan hän.
Mistä tiedät ?
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Mistä tiedät ?
Mulla on kristallipallo ;-)
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Mulla on kristallipallo ;-)
😄😄😄
- Anonyymi00058UUSI
Toivominen ei merkitse minulle enää mitään, vain ja ainoastaan konkreettisuus elämässä.
- Anonyymi00063UUSI
Samaa olen ajatellut itsekin jo jonkin aikaa.
Naiselta
- Anonyymi00065UUSI
Mä en taas niin kestä!
- Anonyymi00066UUSI
Toivon että pystyn antamaan anteeksi itselleni sinun vedätyksen millä sait minut ihastumaan sinuun.
- Anonyymi00068UUSI
En mitään tälle palstalle.
- Anonyymi00069UUSI
Kondomin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.3274347Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881644062Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1063504Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2472966- 632484
- 341807
Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä71719Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v381537- 461483
Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1621347