Osaako kukaan sanoa että minkä hintaisia tuotteet ovat kyseisessä outlet kylän liikkeissä? Esim paljonko Burberryllä maksaa vaikkapa paidat? Ovatko ne ihan huomattavasti halvempia vai vaan muutaman kympin? Ja voi muidenkin merkkien hinta esimerkkejä kertoa jos on sieltä jotain ostanut :) Olisin erittäin kiitollinen jos joku voisi kertoa!
Kiitos jo etukäteen :)
Premium outlet
1
289
Vastaukset
- erinomaisia paikkoja
Huomattavasti halvempia kuin Suomessa.. en osaa ihan tarkkaan sanoa ehkä niistä tuotteista mitä itse haet.
Premium Outletteihin saat kuponkivihon kun liityt niiden meililistalle, ja vihkosta löytyy alennuskuponkeja tyyliin -20% loppusummasta kun ostat yli 50$. Lisäksi paikan päällä on jatkuvasti "ALE", poistotuotteet -60-80% ja huonoimmillaankin -20% normikaupan hinnoista.
Toisin kuin suomessa, siellä saa yleensä pinota useamman kupongin samaan eli voit saada kupongilla tuotteen -20% JA lisäksi -20% loppusummasta.
Miespuolisena itselle on jäänyt mieleen mm. merkki-kenkiä (Bass, Timberland, Nike), halvimmillaan sain 8$/pari. Nahkaisia puvun vöitä (Timberland yms) 5-15$. Samoin Reebokin T-paitoja á 5$ alennusten jälkeen, tyypillisesti T-paidat esim. Timberlandilla 2kpl / 20€.
Calvin Kleinilta ja Nauticalta tuli poimittua muutama villapaita á 20$. Laadukkaita kauluspaitoja, skrakoja (mm. Trump Collection) hintaan 10-15$ kpl. Farkut on halpoja muuallakin mutta Outleteissa riippuen merkistä ja mallista alkaen 8$.
Ihan yhden tai kahden vaatekappaleen takia ei kannata mennä mutta suomalainen joka haluaa kerralla uudistaa vaatevarastoaan useimmiten poistuu Outletista tyytyväisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882