Mistä saisin Juha Hildenin cd-levyn nimeltä Salakieltä sydänten.Karaokeversiona sitä kyllä löytyy vaikka muille jakaa,mutta laulettuna ei,
Juha Hilden
irwitapani
4
1797
Vastaukset
- irwitapani
Kiitos vinkistä.Katsoin sieltä ja totesin,että sieltä ei voi ostaa jotain yhtä tiettyä kappaletta,kuin esim.monesta muusta vastaavasta nettikaupasta.Pitää ostaa "koko lehmä" että saa litran maitoa ;) Ulkomaisia musiikkikauppiaita myös löytyy ja heilläkin joillain on kyseisen artistin levy.Sieltä on vaan vähän hankala ostaa.
- Anonyymi
Vieläkö Juha esiintyy säännöllisesti, kun ei oikein saa selvää googlesta? Korona tietenkin tänä vuonna vaikuttaa kaikkien tilanteisiin. Oletteko viime vuosina nähneet Juhaa keikalla?
- kysyy fani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861829Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451288YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621110- 63976
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126829Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810