Minulla on tuo pinnacle studio 15 ja aloin tekemään noin puolituntista elokuvaa sillä,mutta kun elokuva oli lähes valmis niin tuli ilmoitus ''studio program file lakkasi toimimasta'' ja ohjelma sulkeutui..avasin pinnaclen uudestaan ja kun siinä on että voi jatkaa elokuvaa mikä jäi kesken tai aloittaa uuden jne.. painoin jatka.elokuva alkoi latautumaan mutta taas tuli se ilmoitus ja ohjelma sammui.yritin avata ohjelmaa monta kertaa,mutta ei auttanut.olen jo pari kertaa tehnyt elokuvan uudestaan mutta alkaa olla jo aika turhauttavaa kun en saa elokuvaa loppuun...En ole kovin hyvä tietokoneiden kanssa mutta jos joku osaisi jotenkin yrittää neuvoa nii olisin kiitollinen! :) ( jos joku edes saa selvää tuosta mitä yritin selittää)
Pinnacle studio 15 ongelma
Hey!
121364
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
- Hyttikallion koulu homeessaHyttikallion koulu on homeessa ja opettajat on painostettu olemaan hiljaa asiasta, myöskään mitään korjauksia ei ole tehty, vakavia tapaturmia tapahtunut kun turvavälineet ovat lähteneet irti yms. Ilmeisesti halutaan kä…
Vastaukset 12
Vanhimmat
Kokeilepa niin, että teet korkeintaan vartin pätkissä, jotka julkaiset. Sitten teet uuden projektin, johon keräät nuo palaset ja julkaiset sitten koko paketin.
Jos koetat näin, niin kerropa, onnistuiko.
Nyt se elokuva onnistui kun sen teki lyhyissä pätkissä :) Kiitos vinkistä!
Aloittaja saikin jo ongelmansa näköjään ratkaistua, mutta vinkkejä Pinnacle Studio15-ohjelman vakauden parantamiseksi:
Mene "Projektiasetuksiin" ja ota siellä rastit pois ruuduista "Salli laitteistokiihdytys" ja "Suorita taustarenderointia". Nämä tekevät usein studiosta jo vakaan. Jos haluat vielä nopeuttaa ohjelmaa, sammuta kaikki muut ohjelmat, katkaise verkkoyhteys ja sammuta virustorjuntaohjelma. Muista käynnistää virustorjunta uudelleen, kun muodostat taas nettiyhteyden.
Eikä tämä ole pelkästään Pinnaclen ongelma. Mä teen tuollaisella Corel Video Studiolla ja siinä ihan sama bugitus. Veikkaan, että enempi Windows-ongelmasta on kysymys. MovieMakerilla auttaa sama pätkissä tekeminen.
Pelkkää ongelmaa koko Pinnacle. Lista on niin pitkä että sitä ei jaksa edes tähän kirjoittaa. Älkää ikinä ostako ko. ohjelmaa. Yhtään päivitystä eivät ole saaneet aikaiseksi vaikka versio 15:n julkaisemisesta lienee jo toista vuotta. Tuskin seuraavatkaan versiot ovat yhtään parempia. Tein äsken 78 minuutin mittaisen BD-projektin, Renderointi kesti i7-prosessorilla vajaat kaksi tuntia ja lopputuloksena valikoissa on joku ihme surina vasemmassa kanavassa vaikka en ole niihin mitään ääntä liittänyt. Täyttä skeidaa koko ohjelma.
Kiitoksia vinkeistä, minunkin ongelmani ratkesivat noin minuutissa kun luin tämän jutun! =D
tarve netti-yhteyteen. vittu ammun
kaupassa myyvät ja täyden hinnan maksoin, 3:een kertaan.
Matson
Miksi minun Pincle studiossa on muokkausohjelmassa kaikki kuvat mustavalkoisia??
En löydä selitystä jos joku jelppais
Mv
Ostin PS 17 ja nyt olen polttamassa ensimmäistä elokuvaprojektia DVD:lle. Keskellä prosessia se jymähti paikalleen ja odotettuani 12 tuntia päätin peruuttaa polton. Onneksi on RW-DVD niin saa käyttää uudelleen. Nyt on viennin peruuttaminenkin kestänyt hyvän aikaa....
Luin tuosta ketjun alusta samasta ongelmasta PS 15 käyttäjällä, ja pitääkin ilmeisesti kokeilla tuota pätkissä tekemistä. Harmillista, kun kyseessä ei ole mikään ilmainen ohjelma.
Onko muillla PS 17 käyttäjillä samanlaista kokemusta?
Joo ne on ihan toisenlaisia myllyjä, millä kokoillan elokuvaa HD-tasoisena purkitetaan, kuin sinun koneesi: siitä vaan loppuu potku kesken.
No niin ensinnäkin teiltä loppuu koneesta tehot, eli kone jaksaa kyllä tehdä lyhyen 5 -10min videon mutta pitempi takkuilee jo heti jo jos nuihinkin laittaa tehisteita liikaa niin se sulkee ohjelman kun kone ei yksinkertaisesti jaksa, ja minä tiedän sen koska omistan pinaclee 15.17.ja 20 studio ohjelmat ja koneen tehoja on nostettu huipuunsa niin jollaikin lailla toimii editointi noin 15min videoon asti, mutta sitten tökkii jo ja vielä sellainen juttu että nämä pinaclee editointi ohjelmat lakaa tökkiä jos uusi versio on ilmestynyt tai vuosi vaihtunut, tökkiminen alkaa noin kk kululttua, minulla alkoi tammikuun 20pvä kieppeillä nyt ei pysty lisäämään textitystä lainkaan videoon kun ohjelma lakkaa toimimasta, että sellaista pyrökratiaa näillä ohjelmilla.
Joltain loppui jårki kolme neljä vuotta vanhoja juttuja kaivellessa.