Minulla on tuo pinnacle studio 15 ja aloin tekemään noin puolituntista elokuvaa sillä,mutta kun elokuva oli lähes valmis niin tuli ilmoitus ''studio program file lakkasi toimimasta'' ja ohjelma sulkeutui..avasin pinnaclen uudestaan ja kun siinä on että voi jatkaa elokuvaa mikä jäi kesken tai aloittaa uuden jne.. painoin jatka.elokuva alkoi latautumaan mutta taas tuli se ilmoitus ja ohjelma sammui.yritin avata ohjelmaa monta kertaa,mutta ei auttanut.olen jo pari kertaa tehnyt elokuvan uudestaan mutta alkaa olla jo aika turhauttavaa kun en saa elokuvaa loppuun...En ole kovin hyvä tietokoneiden kanssa mutta jos joku osaisi jotenkin yrittää neuvoa nii olisin kiitollinen! :) ( jos joku edes saa selvää tuosta mitä yritin selittää)
Pinnacle studio 15 ongelma
12
1180
Vastaukset
- 3Mice
Kokeilepa niin, että teet korkeintaan vartin pätkissä, jotka julkaiset. Sitten teet uuden projektin, johon keräät nuo palaset ja julkaiset sitten koko paketin.
Jos koetat näin, niin kerropa, onnistuiko. - hfdf
Nyt se elokuva onnistui kun sen teki lyhyissä pätkissä :) Kiitos vinkistä!
Aloittaja saikin jo ongelmansa näköjään ratkaistua, mutta vinkkejä Pinnacle Studio15-ohjelman vakauden parantamiseksi:
Mene "Projektiasetuksiin" ja ota siellä rastit pois ruuduista "Salli laitteistokiihdytys" ja "Suorita taustarenderointia". Nämä tekevät usein studiosta jo vakaan. Jos haluat vielä nopeuttaa ohjelmaa, sammuta kaikki muut ohjelmat, katkaise verkkoyhteys ja sammuta virustorjuntaohjelma. Muista käynnistää virustorjunta uudelleen, kun muodostat taas nettiyhteyden.- 3Mice
Eikä tämä ole pelkästään Pinnaclen ongelma. Mä teen tuollaisella Corel Video Studiolla ja siinä ihan sama bugitus. Veikkaan, että enempi Windows-ongelmasta on kysymys. MovieMakerilla auttaa sama pätkissä tekeminen.
- Leksavt
Pelkkää ongelmaa koko Pinnacle. Lista on niin pitkä että sitä ei jaksa edes tähän kirjoittaa. Älkää ikinä ostako ko. ohjelmaa. Yhtään päivitystä eivät ole saaneet aikaiseksi vaikka versio 15:n julkaisemisesta lienee jo toista vuotta. Tuskin seuraavatkaan versiot ovat yhtään parempia. Tein äsken 78 minuutin mittaisen BD-projektin, Renderointi kesti i7-prosessorilla vajaat kaksi tuntia ja lopputuloksena valikoissa on joku ihme surina vasemmassa kanavassa vaikka en ole niihin mitään ääntä liittänyt. Täyttä skeidaa koko ohjelma.
- kukkulankunku
Kiitoksia vinkeistä, minunkin ongelmani ratkesivat noin minuutissa kun luin tämän jutun! =D
- oma lukunsa
tarve netti-yhteyteen. vittu ammun
kaupassa myyvät ja täyden hinnan maksoin, 3:een kertaan. - Matson
Matson
Miksi minun Pincle studiossa on muokkausohjelmassa kaikki kuvat mustavalkoisia??
En löydä selitystä jos joku jelppais
Mv - Hermot menee
Ostin PS 17 ja nyt olen polttamassa ensimmäistä elokuvaprojektia DVD:lle. Keskellä prosessia se jymähti paikalleen ja odotettuani 12 tuntia päätin peruuttaa polton. Onneksi on RW-DVD niin saa käyttää uudelleen. Nyt on viennin peruuttaminenkin kestänyt hyvän aikaa....
Luin tuosta ketjun alusta samasta ongelmasta PS 15 käyttäjällä, ja pitääkin ilmeisesti kokeilla tuota pätkissä tekemistä. Harmillista, kun kyseessä ei ole mikään ilmainen ohjelma.
Onko muillla PS 17 käyttäjillä samanlaista kokemusta?- Osta isompi mylly
Joo ne on ihan toisenlaisia myllyjä, millä kokoillan elokuvaa HD-tasoisena purkitetaan, kuin sinun koneesi: siitä vaan loppuu potku kesken.
- mryppy
No niin ensinnäkin teiltä loppuu koneesta tehot, eli kone jaksaa kyllä tehdä lyhyen 5 -10min videon mutta pitempi takkuilee jo heti jo jos nuihinkin laittaa tehisteita liikaa niin se sulkee ohjelman kun kone ei yksinkertaisesti jaksa, ja minä tiedän sen koska omistan pinaclee 15.17.ja 20 studio ohjelmat ja koneen tehoja on nostettu huipuunsa niin jollaikin lailla toimii editointi noin 15min videoon asti, mutta sitten tökkii jo ja vielä sellainen juttu että nämä pinaclee editointi ohjelmat lakaa tökkiä jos uusi versio on ilmestynyt tai vuosi vaihtunut, tökkiminen alkaa noin kk kululttua, minulla alkoi tammikuun 20pvä kieppeillä nyt ei pysty lisäämään textitystä lainkaan videoon kun ohjelma lakkaa toimimasta, että sellaista pyrökratiaa näillä ohjelmilla.
- finitos
Joltain loppui jårki kolme neljä vuotta vanhoja juttuja kaivellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446