Pinnacle studio 15 ongelma

Hey!

Minulla on tuo pinnacle studio 15 ja aloin tekemään noin puolituntista elokuvaa sillä,mutta kun elokuva oli lähes valmis niin tuli ilmoitus ''studio program file lakkasi toimimasta'' ja ohjelma sulkeutui..avasin pinnaclen uudestaan ja kun siinä on että voi jatkaa elokuvaa mikä jäi kesken tai aloittaa uuden jne.. painoin jatka.elokuva alkoi latautumaan mutta taas tuli se ilmoitus ja ohjelma sammui.yritin avata ohjelmaa monta kertaa,mutta ei auttanut.olen jo pari kertaa tehnyt elokuvan uudestaan mutta alkaa olla jo aika turhauttavaa kun en saa elokuvaa loppuun...En ole kovin hyvä tietokoneiden kanssa mutta jos joku osaisi jotenkin yrittää neuvoa nii olisin kiitollinen! :) ( jos joku edes saa selvää tuosta mitä yritin selittää)

12

1092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3Mice

      Kokeilepa niin, että teet korkeintaan vartin pätkissä, jotka julkaiset. Sitten teet uuden projektin, johon keräät nuo palaset ja julkaiset sitten koko paketin.

      Jos koetat näin, niin kerropa, onnistuiko.

    • hfdf

      Nyt se elokuva onnistui kun sen teki lyhyissä pätkissä :) Kiitos vinkistä!

    • Aloittaja saikin jo ongelmansa näköjään ratkaistua, mutta vinkkejä Pinnacle Studio15-ohjelman vakauden parantamiseksi:
      Mene "Projektiasetuksiin" ja ota siellä rastit pois ruuduista "Salli laitteistokiihdytys" ja "Suorita taustarenderointia". Nämä tekevät usein studiosta jo vakaan. Jos haluat vielä nopeuttaa ohjelmaa, sammuta kaikki muut ohjelmat, katkaise verkkoyhteys ja sammuta virustorjuntaohjelma. Muista käynnistää virustorjunta uudelleen, kun muodostat taas nettiyhteyden.

      • 3Mice

        Eikä tämä ole pelkästään Pinnaclen ongelma. Mä teen tuollaisella Corel Video Studiolla ja siinä ihan sama bugitus. Veikkaan, että enempi Windows-ongelmasta on kysymys. MovieMakerilla auttaa sama pätkissä tekeminen.


    • Leksavt

      Pelkkää ongelmaa koko Pinnacle. Lista on niin pitkä että sitä ei jaksa edes tähän kirjoittaa. Älkää ikinä ostako ko. ohjelmaa. Yhtään päivitystä eivät ole saaneet aikaiseksi vaikka versio 15:n julkaisemisesta lienee jo toista vuotta. Tuskin seuraavatkaan versiot ovat yhtään parempia. Tein äsken 78 minuutin mittaisen BD-projektin, Renderointi kesti i7-prosessorilla vajaat kaksi tuntia ja lopputuloksena valikoissa on joku ihme surina vasemmassa kanavassa vaikka en ole niihin mitään ääntä liittänyt. Täyttä skeidaa koko ohjelma.

    • kukkulankunku

      Kiitoksia vinkeistä, minunkin ongelmani ratkesivat noin minuutissa kun luin tämän jutun! =D

    • oma lukunsa

      tarve netti-yhteyteen. vittu ammun
      kaupassa myyvät ja täyden hinnan maksoin, 3:een kertaan.

    • Matson

      Matson

      Miksi minun Pincle studiossa on muokkausohjelmassa kaikki kuvat mustavalkoisia??
      En löydä selitystä jos joku jelppais

      Mv

    • Hermot menee

      Ostin PS 17 ja nyt olen polttamassa ensimmäistä elokuvaprojektia DVD:lle. Keskellä prosessia se jymähti paikalleen ja odotettuani 12 tuntia päätin peruuttaa polton. Onneksi on RW-DVD niin saa käyttää uudelleen. Nyt on viennin peruuttaminenkin kestänyt hyvän aikaa....

      Luin tuosta ketjun alusta samasta ongelmasta PS 15 käyttäjällä, ja pitääkin ilmeisesti kokeilla tuota pätkissä tekemistä. Harmillista, kun kyseessä ei ole mikään ilmainen ohjelma.

      Onko muillla PS 17 käyttäjillä samanlaista kokemusta?

      • Osta isompi mylly

        Joo ne on ihan toisenlaisia myllyjä, millä kokoillan elokuvaa HD-tasoisena purkitetaan, kuin sinun koneesi: siitä vaan loppuu potku kesken.


    • mryppy

      No niin ensinnäkin teiltä loppuu koneesta tehot, eli kone jaksaa kyllä tehdä lyhyen 5 -10min videon mutta pitempi takkuilee jo heti jo jos nuihinkin laittaa tehisteita liikaa niin se sulkee ohjelman kun kone ei yksinkertaisesti jaksa, ja minä tiedän sen koska omistan pinaclee 15.17.ja 20 studio ohjelmat ja koneen tehoja on nostettu huipuunsa niin jollaikin lailla toimii editointi noin 15min videoon asti, mutta sitten tökkii jo ja vielä sellainen juttu että nämä pinaclee editointi ohjelmat lakaa tökkiä jos uusi versio on ilmestynyt tai vuosi vaihtunut, tökkiminen alkaa noin kk kululttua, minulla alkoi tammikuun 20pvä kieppeillä nyt ei pysty lisäämään textitystä lainkaan videoon kun ohjelma lakkaa toimimasta, että sellaista pyrökratiaa näillä ohjelmilla.

      • finitos

        Joltain loppui jårki kolme neljä vuotta vanhoja juttuja kaivellessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe