Matka itärannikolle

haga111

Tervehdys

Olen lähdössä reilun viikon kuluttua matkalle Usaan. Nyt tarvitsisin neuvoa viisaammilta ja olisi pari kysymystä.

Onko totta, että kaupoissa kassalla lisätään tuotteesen vielä vero? Jos esim. paidassa on hintalappu 50 taalaa, siihen lisätään kassalla vero jolloin oikea hinta on tyyliin 55-60 $?

Onko jollain tietoa merkkivaatteiden ostosta. Kyllähän esim. Hilfigerin kotisivulla näkyvät hinnat, mutta myydänkö merkkivaatteita (Gant, Boss, Diesel) vain niiden omissa liikkeissä ja pitävätkö kuinka paljon kotisivujen hinnat kutinsa?

Olisiko vielä jotain muuta mitä pitäisi tietää? NY:hyn ainakin mennään ja nähtävyyksistä ei tarvitse itse tällä reisulla huolehtia, mutta shoppailusta olisin kiinnostunut.

Kiitoksia etukäteen!!!

8

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,

Näinhän se menee että vero lisätään sitten kassalla tuohon hintalapussa olevaan hintaan.
      Kyllä noita merkkivaatteita myydään ihan tavarataloissakin esim. Macy`s.

• haga111

Osaisitko kertoa paljonko tuo vero on tuolla itärannikolla?

• sales tax
        haga111 kirjoitti:

Osaisitko kertoa paljonko tuo vero on tuolla itärannikolla?

8.875% = New York City (4.5%) and New York State (4.375%)

• Isbsoodkdbk

Paras ostoskeskus ikinä, Potomac Mills outlet mall, washingon dc:stä vähän etelään. Todella halpaan hintaan merkkivaatetta :) monessa paikassa olen äynyt eiä yhtään näin hyvää shoppailupaikkaa ole tullut vastaan!

• 4

Samanlaisia on USA pullollaan.

• Hugkhvkjbkn

Olkoon vaan mutta näin halpoja hintoja en ole yhdeltäkään muulta ostarilta vielä löytänyt. Toki en ole jokaisessa kapungissa taikka edes osavaltiossa käynyt mutta niistä missä olen, ehdottomasti lemppari!

• Corpcrop

Käyttäjä "4" varmaan viittasi siihen että outlet-ostareita on USA pullollaan. Toki jos vertaa normi-ostariin niin hinnat on halvempia.

Potomac on nykyisin Simonin omistama (ennen Mills), samoin kuin Premium Outletit. Millsit on Simonin portfoliossa yhdistelmä outlettia, perinteistä ostaria ja isompoa marketteja (vrt. Sawgrass Mills Floridassa).

• matkailija-x

Vero lisätään myös ravintoloissa, baareissa ja kuppiloissa listahintoihin. Kaikissa paikoissa, joissa on pöytiintarjoilu, maksetaan myös tippiä; 15-20%

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1205
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1115
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe