Hotelli New York

elokuussa

Osaisiko joku vastikään New Yorkissa lomaillut suositella mukavaa hotellia Manhattanilta? Mielellään n. kolmen tähden tasoa oleva siisti, hyvässä kunnossa oleva ja keskitason hintainen hotelli.

13

1042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija-x

      Sheraton Tribeca ja HIlton Garden Inn Tribeca; uusia siistejä hotelleja, kävelyetäisyydellä Sohossa ja Tribecassa runsaat ostosmahdollisuudet, ravintolat ja baarit, hyvät kulkuyhteyden muualle Manhattanille ja Brooklynin puolelle.

    • ........

      Times Squaren lähistöllä (ei kuitenkaaan suurimmassa hälinässä) on Candlewood Suites. Todella tilavat huoneet (verrattuna tavallisiin kenkälaatikon kokoisiin suurimmassa osassa hotelleja siellä). minikeittiö kaikissa huoneissa. Pieni, mutta todella mukava, siisti ja toimiva hotelli. Kohtuuhintainen. Oltu kahtena vuotena samassa hotellissa ja jatkossa menemme tod.näk. myös.

      Sijainti perusturistille loistava. Todella paljon nähtävää ja tehtävää kävelymatkan etäisyydellä ja metrokin kulkee parin korttelin päästä.

    • oleyxd

      Komppaan edellistä! Just tulin takaisin viikon Nykin matkalta ja hotellina toimi edellämainittu Candlewood Suites. Hinta-laatu suhde enemmän kun kohdallaan ja myös palvelu oli loistavaa.

    • kerran käynyt

      Oltiin pari vuotta sitten Hiltonissa 42nd kadulla. Ei käytetty hotellin ravintolaa vaan syötiin aamiainen hyvässä lähipaikassa niin kuin siellä on tapana. Kyseessä oli Finnairin lento hotelli paketti ja hinta oli kohtuullinen viisi yötä 760eur/hlö.

      • Hello!!!

        Mitä kautta sinä löysit tuon matkan. Saatan lähteä suurin piirtein ex-tempore New yorkiin, kuten monta muutakin matkaa olen tehnyt. Takana on jotain 30 eri maata!.
        Ajattelin Berliiniäkin, mutta kaveri sanoi menevänsä sinne sukunsa kanssa, niin minä lähen jenkkilään???.
        Ei siellä o ainakaan liian kuuma kuten thaimaassa, josta on 4 reissun kokemus!!. 760€/5 yötä kuulostaa hyvältä.
        Olen tosin ajatellut, että mixei siellä vois tehdä laajemmankin reissun. En tosin tiedä hinnoista!!. Jos tyytyisi ekax New yorkiin.
        Oiskohan äkkilähdöissä infoo??


    • vaanpatu

      oltiin viime reissulla Club Quarter Hotelissa ihan ground zeron vieressä. varattiin hotelli hotwirein kautta ja hinta tais olla 116$ ennen veroja. hotellli on ns itsepalveluhotelli eli check in ja check out pitää hoitaa itse koneella. on siel henkilökuntaa paikalla jos tarvii apua. huone oli erittain siisti ja varsinkin kylpyhuone tuntui oleva hieman isompi. ja erittäin hyvänä plussana oli käytävillä saatava ilmaset vesipullot. niin jasieltä oli lyhyt matka Centry 21iin, ei tarvinut kantaa rouvan ostoksia ympäria kaupunkia :)

    • pettymys oli

      nyrkkisääntö on että alle 100 taalan huoneessa nukkuu myös rotat ja torakat sinun kanssa...valitse sen mukaan. Nyki on maailman likaisin kaupunki ja sen kyllä huomaa helposti.

    • InDaCity

      The New Yorker Hotel, hyvä hinta-laatusuhde mielestäni. Neljän tähden hotelli, hyvällä paikalla (empire staten lähellä), lyhyt matka times squarelle ja macysiin, metropysäkki lähellä. Elokuussa taas ! :)

      • mtaman

        Mielestäni New Yorker hotelli on nykyjään vähän ylihinnoiteltu. On kylläkin legendaarinen hotelli joka on vasta remontoitu joten huoneet on siistit ja sijaintihan on ok jos tykkää seudun ihmispaljoudesta.
        Mutta hieman ihmetyttää esim. miksei huoneisiin ole remontin yhteydessä laitettu tallelokeroita, vaan tallelokerot on edelleen vanhanaikaisesti vastaanotossa.
        Tämän vuoksi esim. minä tiputin hotellin pois vaihtoehdoista kun tässä jälleen hotellia kesäkuulle kuumeisesti etsin.


    • hoh hoijaa

      aivan hirveät..ei tallelokeroa huoneessa....aivan kamalaa. Kyllä kai nyt 100% turvallisempaa on että arvoesineet ovat respan kassakaapissa. Huoneissa olevat tallelokerot on vähän helppo kaapata vain syliin ja siinä se.....ne ei ole kassakaappeja .

      • hoh huh hoijaa

        Huomaa et "hoh hoijaa" ei oo itse Kanariaa ja Rhodosta pitemmällä käyny. Haluaisin nähdä hänet yrittämässä repiä seinään pultattua kassakaappilokeroa mukaansa.


      • mtaman

        No ei se nyt mitään kamalaa ole, vaan paljon toimivampaa kun tallelokero on huoneessa. Myös monesti noi vastaanoton tallelokerot on niin kapeita ettei niihin esim. kannettava tietokone sovi.
        Ja niin kuin tuossa toinenkin totesi, että ei sitä huoneessa olevaa tallelokeroa niin vain syliin oteta helposti.
        Ps. Mitäs tuumaat myös sellaisesta hirveydestä, että myös jääkaappi on hyvä olla huoneessa mihin menen?


    • Spende

      Hotel on Rivington. Mahtavat näkymät lower east sidelle.
      Ympärillä China town ja little italy. Eikä ole ruokapaikoista puutetta.
      Vähän kallis mutta kannattaa ottaa:
      High Floor Corner King with Balcony
      Located on Floors 9 - 20, these rooms offer CORNER VIEW floor to ceiling glass exterior walls and a balcony for stunning NYC views. Bathrooms in this room category feature exterior facing showers and luxury bath amenities by Davina. Each of these rooms also offer a premium Tempur-Pedic King bed and soft Frette sheets. Deluxe minibar, iHome stereo, complimentary WiFi, flat screen televisions and on-command movies, sports and news programming are all standard in our guest rooms.
      Floors 9-20
      Corner view
      Floor-to-ceiling glass exterior walls
      Balcony
      Bathrooms with exterior-facing showers
      Premium Tempur-Pedic king bed outfitted in soft Frette linens
      Deluxe mini-bar
      iHome stereo
      Flat-Screen TV
      Complimentary Wi-Fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      102
      3195
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3106
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      322
      1959
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1459
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1246
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      888
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      125
      817
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      757
    Aihe