Ammatinvalintaa

Kiinnostaako?

Yksi hyvin työllistävä ala voisi olla tietokoneitten ja niitten apulaitteitten korjaus. Koneita on joka paikka väärällään ja ne ovat aina rikki, joten työmaata kyllä riittää.

Nyt tilanne on sellainen, että korjaajia ei kertakaikkiaan ole. Niinkin yksinkertainen asia kuin käyttöjärjestelmän asennus, vanhan ja yksinkertaisen W95:n, jos vähänkin tökkii niin asentajaa ei ole edes kaupunkipaikoissa. Ei rahallakaan. Sama juttu jos vaikka tulostin vähänkään reistailee, niin eipä löydy korjaajaa. Ei sitten mistään.

Työmaata olisi. Onko koulutusta? Ainakin Raahessa on jotain, mutta millaista?
Jos ala tuntuu kiinnostavalta niin tässäpä löytyy leipäpuuta koko elämän ajaksi. Sopii myös esimerkiksi liikuntarajoitteiselle.

Vinkkaapi elämäntyönsä jo tehnyt vanhus.

2

124

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En itse ainakaan...

No mieluummin kyllä vaikkapas lakimieheksi tai tohtoriksi. Palkka taitaa olla aika pientä näissä korjaushommissa.

• Kiinnostaako?

Lakimiehenä menestyy henkilö, jolla ei ole omaatuntoa. Tyypillisesti psykopaatti.
      Tohtorina (lääkärinä) pitää olla kanttia leikellä elävää ihmistä. Minulla sitä ei ole...
      Kädentaitoja vaativissa ammateissa ei tosiaan palkat hirveän suuria ole. Kaikki huijaukseen perustuvat ovat rahallisesti tuottavampia. Erityisesti mainitsemasi juristit, poliitikot ja muut nuljut.
      Itsekukin valintansa tekee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      365
      842
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      129
      551
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      547
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    Aihe