kiihkoa

sanna

mietin miksi tänne tulin .ehkä se on kuitenkin syyllisyyttä,jonka haluan purkaa.
Mietin,voisinko kertoa ja tunnustaa miehelleni .
Se olisi kyllä avioliittomme loppu.
Tämä tapahtui viikko sitten ,ja en voi kieltää eikö se tuntuisi vieläkin.
Kylmät väreet käy läpi vartaloani muistellessani tuota tapahtumaa.
Kaikki lähti liikkeelle sätistä ,kun katselin noita nikiä ..22 cm,,20 6cm..mietin ettei tuommoisia ole edes olemassa .
aloitin juttelemisen yhden 23 cm 7 kanssa ..tuli ilmi että hän oli 22 v ,,ja läheltä kotoisin .
Ilta siinä vierähti hupaisasti ja housuni kostuivat huomaamatta .Olimme lopettelemassa kun hän kysyi haluatko puhua .Mietin ja kävin taistelua että uakaltaisinko .
Niin kävi kuitenkin että vastasin hänen pyyntöönsä ja soitin .
Toisessa päässä vastasi ihana ääni .Puhuimme ja puhuimme.
Teimme puh sex ,,ja tyydytin itseni siinä sauvvalla .
Seuraavana päivänä tapasimme hotellissa .
Vietin yön tuon nuorukaisen kanssa .Kysutte varmaan sainko ?Sain ja joka suunnasta ,ja paljon ,niin paljon että siemeniä tuli monta päivää vaikka pesin sen hyvin.Minut nuoltiin hellästi ja hyväiltiin ..mieleni kaipaa tuohon hetkeen..ja tiedän että se tapahtuu viellä uudestaan.
Ja se mitta piti muuten paikkansa .voi luoja miten hyvältä voi tuntua .
En tiedä voinko olla pettämättä ,tai mitä teen .en enään.
Tässä on kirjoitus vieheitä paljon ,,pyytää sitä anteeksi niiltä jota se haittaa .
minun oli vaan pakko purkaa itseä

4

10937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika17

      Halusit purkaa itseäsi? EIkö miehesi kanssa mene hyvin? En halua saarnata, mutta ensin pitää puhua asioista totaalisesti ennen kuin tulisi mieleenkään tehdä mitään tuollaista, ja jos silloinkaan ei tule mitään suhteesta, niin sitten avioero ja that's it.

      Mielestäni teit väärin, koska olit vielä avioliitossa, mikään ei ole tarpeeksi hyvä syy mennä pettämään kun ollaan avioliitossa. Ja avioliitossa tai ei, siinä pettää toisen luottamusta.

      Jos avioliitossasi menee ihan hyvin, mutta ainoastaan seksi ei pelaa, niin suoraan sanoen, sinusta ei ole avioliittoon, anteeksi vain.

      Ja sitten, sanoit "nuorukainen". En usko että 22v naiset sanovat 22v miestä nuorukaiseksi.
      Monta vuotta itse olet? Vaikka se ei muuta tilannettasi.

      Vastaus, pitäisikö sinun kertoa? Noh, älä missään nimessä mene kertomaan minkälaisten "nikkien" kanssa menit chattailemaan äläkä kehuilevasti kerro miehellesi, miten se tuntui hyvältä. Oikein olisi kertoa, mitä järkeä elää valheessa. Vai olisi se avioliittosi loppu? Mitä väliä? Menisithän aina "purkamaan" itseäsi, jos menee huonosti.

    • kovasti

      Sanna! Kirjoitusvirheitä oli paljon, mutta juttu sinänsä oli oikein hyvä, hekumallinen ja kiihottava... mutta vastasiko nimimerkki totuutta - ei tietysti ollut mitta mukana, mutta 7 cm on viinipullon läpimitta!?!

      • Anonyymi

        Ai! Eiks se ookaan ympärysmitta?


    • jaa

      kaljapullo on 6 cm paksu, viinipullo 7 cm.
      Viinipullo kauloineen on n. 22 cm.
      Mieti ens kerralla...

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe