mietin miksi tänne tulin .ehkä se on kuitenkin syyllisyyttä,jonka haluan purkaa.
Mietin,voisinko kertoa ja tunnustaa miehelleni .
Se olisi kyllä avioliittomme loppu.
Tämä tapahtui viikko sitten ,ja en voi kieltää eikö se tuntuisi vieläkin.
Kylmät väreet käy läpi vartaloani muistellessani tuota tapahtumaa.
Kaikki lähti liikkeelle sätistä ,kun katselin noita nikiä ..22 cm,,20 6cm..mietin ettei tuommoisia ole edes olemassa .
aloitin juttelemisen yhden 23 cm 7 kanssa ..tuli ilmi että hän oli 22 v ,,ja läheltä kotoisin .
Ilta siinä vierähti hupaisasti ja housuni kostuivat huomaamatta .Olimme lopettelemassa kun hän kysyi haluatko puhua .Mietin ja kävin taistelua että uakaltaisinko .
Niin kävi kuitenkin että vastasin hänen pyyntöönsä ja soitin .
Toisessa päässä vastasi ihana ääni .Puhuimme ja puhuimme.
Teimme puh sex ,,ja tyydytin itseni siinä sauvvalla .
Seuraavana päivänä tapasimme hotellissa .
Vietin yön tuon nuorukaisen kanssa .Kysutte varmaan sainko ?Sain ja joka suunnasta ,ja paljon ,niin paljon että siemeniä tuli monta päivää vaikka pesin sen hyvin.Minut nuoltiin hellästi ja hyväiltiin ..mieleni kaipaa tuohon hetkeen..ja tiedän että se tapahtuu viellä uudestaan.
Ja se mitta piti muuten paikkansa .voi luoja miten hyvältä voi tuntua .
En tiedä voinko olla pettämättä ,tai mitä teen .en enään.
Tässä on kirjoitus vieheitä paljon ,,pyytää sitä anteeksi niiltä jota se haittaa .
minun oli vaan pakko purkaa itseä
kiihkoa
4
11440
Vastaukset
- Poika17
Halusit purkaa itseäsi? EIkö miehesi kanssa mene hyvin? En halua saarnata, mutta ensin pitää puhua asioista totaalisesti ennen kuin tulisi mieleenkään tehdä mitään tuollaista, ja jos silloinkaan ei tule mitään suhteesta, niin sitten avioero ja that's it.
Mielestäni teit väärin, koska olit vielä avioliitossa, mikään ei ole tarpeeksi hyvä syy mennä pettämään kun ollaan avioliitossa. Ja avioliitossa tai ei, siinä pettää toisen luottamusta.
Jos avioliitossasi menee ihan hyvin, mutta ainoastaan seksi ei pelaa, niin suoraan sanoen, sinusta ei ole avioliittoon, anteeksi vain.
Ja sitten, sanoit "nuorukainen". En usko että 22v naiset sanovat 22v miestä nuorukaiseksi.
Monta vuotta itse olet? Vaikka se ei muuta tilannettasi.
Vastaus, pitäisikö sinun kertoa? Noh, älä missään nimessä mene kertomaan minkälaisten "nikkien" kanssa menit chattailemaan äläkä kehuilevasti kerro miehellesi, miten se tuntui hyvältä. Oikein olisi kertoa, mitä järkeä elää valheessa. Vai olisi se avioliittosi loppu? Mitä väliä? Menisithän aina "purkamaan" itseäsi, jos menee huonosti. - kovasti
Sanna! Kirjoitusvirheitä oli paljon, mutta juttu sinänsä oli oikein hyvä, hekumallinen ja kiihottava... mutta vastasiko nimimerkki totuutta - ei tietysti ollut mitta mukana, mutta 7 cm on viinipullon läpimitta!?!
- Anonyymi
Ai! Eiks se ookaan ympärysmitta?
- jaa
kaljapullo on 6 cm paksu, viinipullo 7 cm.
Viinipullo kauloineen on n. 22 cm.
Mieti ens kerralla...
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984