Haluatko kysyä jotain?
Olen mustalainen ja tienaan 55 000 euroa vuodessa
23
1024
Vastaukset
- Kiinnostaa
Missä hommissa?
- Ahkerax
No, ensinnäkin teen kolmea työtä. Aamulla jaan Hesaria. Päivällä oon töissä koulussa avustajana ja illalla sekä viikon loppuisin sitten siivoilen. Yksinäisellä ihmisellä ei muuta olekaan ku aikaa. Vähän naurattaa kun sukulaiset ei tiedä tästä mitään. Kyllä niitä olisikin tuossa jono ovella jos saisivat vihiä.
- Edellä
Ahkerax kirjoitti:
No, ensinnäkin teen kolmea työtä. Aamulla jaan Hesaria. Päivällä oon töissä koulussa avustajana ja illalla sekä viikon loppuisin sitten siivoilen. Yksinäisellä ihmisellä ei muuta olekaan ku aikaa. Vähän naurattaa kun sukulaiset ei tiedä tästä mitään. Kyllä niitä olisikin tuossa jono ovella jos saisivat vihiä.
Niin sitä pittää.
- aafaf
Ahkerax kirjoitti:
ahne
- Itiksen R.....
Ahkerax kirjoitti:
Unodit vielä mainita nuo sossusta tulevat louvot.
- Don Willie
Ahkerax kirjoitti:
Hyvä että menee hyvin.
- yx kaaje
Ahkerax kirjoitti:
Onnittelen ja kunnioitan. Olet ansainnut sen.
Onko työpaikoilla rasisteja?
- Näinkin voi elää
On työpaikoilla rasisteja...vaan antaapa olla. Kun ne muutaman vuoden kattelee tätä mun työtekoa niin siinä rasismit karisee. Rasisteja enemmän siellä on kyllä laiskaa porukkaa. Muuta ei tehdä kuin kätistään pienistä palkoista. Eipä haittaa. Työ ja tehtävien vaativuus on aina jossakin suhteessa.
- NälkäOn
tarjoatko mulle hampurilaisen?
- serkkusi.......
Serkku p.r...le, vippaa mulle vähän rahaa.
- vienon valtti
Paljonko saat asumis-ym. tukea?
- olarin kyy
onko sulla mersu työsuhdeautona? vai koulussa olet avustajana? odotin jo, että vanhuksia avustelet..
jos tosiaa oot mustalainen ja oot töissä, ni ei sulla kyl vissii oo kaikki mannet mersus? - anti manne
Minä olen valkolainen enkä tule näille palstoille valehtelemaan. Onko kysyttävää?
- hyvä hyvä
hienoa minä kaaleen miehenä toivotan sulle menestystä mut varo siotusneuvojia
- preguntamos
Paljoko kello?
- ahkeruusoniloni
Miepä olen tehny rasismista elinkeinon. Mie tehtailen rikosilmotuksija rasismista ja vaatin korvaksuja. Vimme vuonnakin hankin 85 000 euroo louvvoo verottomina korvauksina. Vaan ahkera pittää olla ja tehtä useita ilimotuksia päivässä, kun kaikki eivät jota tulokseen. Sen verran miekii relaan etää käyn kerran vuotessa koinulomalla karipijalla. On makijaa tämä kaaleen elämä kun sen ossaa oikein järjestää.
- AnneliKullaalta
Aloittaja, siinä saa jokusen yksinasuvan valkolaisvanhuksen piironginlaatikon aukoa että saa kokoon tuon 55000 euroa kokoon, oletko laskenut että montako?
- gunnar-b
Hai.Voit sie vipata miul 20€?Ihan varmast mie maksa takasii.
Joku mustalainen on töissä, en tiedä prosentti osuutta.
Millä aloilla mustalaiset työskentelee?
Mitkä ovat yleisimpiä ammatti nimikkeitä?
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882