mun mutsi synty maalla ja valmistu lukion jälkeen merkonomiksi. sitten tuli lama ja se jäi työttömäks. sit se tapas mun faijan ja hankki mut ja mun siskon. mun faija oli alkoholisti ja löi mun mutsia ja sit mun mutsi jätti mun faijan. mun faija oli sairas ja teki sit itsemurhan. sitten mun mutsi muutti takas sen vanhemmille, sitten mun mutsi tapas toisen miehen ja hankki sen kanssa vielä toisen siskon. asuttiin koko perhe mun mutsin vanhemmilla kuusi vuotta rakentaen taloa. sitten muutettiin sinne taloon, asuttiin siellä vuos ja sitten tuli ero. talo jäi sille ukolle ja mutsi muutti takas vanhemmilleen lastensa kanssa. sit samalla mun mutsi ei kestäny mun siskoo ja anto sen huostaan ja toinen muutti isälleen, sit se hankki netistä vielä kolmannen miehen ja asutaan edelleen mun mutsin vanhemmilla. mitä mieltä ootte tästä?
mitä mieltä ootte mun mutsista?
6
291
Vastaukset
Heippa! No,äitisi on varmasti mielenkiintoinen persoona.. Hyvää jatkoa hänelle!
- Näin tässä eräs ....
Yhdyn tuohon edelliseen. Hän varmaan ihan upea ihmien, mutta jollakin tavoin herkkä ja heikko persoona. Hän on joutunnut elämän olosuhteiden riepoteltavaksi: lama ja epäonnistuneet ihmisuhteet. No lamalle ei mitään voi, mutta onko sattumaa vai jokin persoonallisuuden oikku, että jotkut vetävät kuin mangeetti puoleensa reppanoita ja alkoholisteja ym. En ole ammttilainen ja en tunne äitiäsi, mutta jotkain ailahtelevaisuutta ja pinnallisuutta äitisi elämänhistoria antaa ymmärtää.
Hänellä ei ole otetta ja vastuuta huolehtia jälikasvunsa hyvinvoinnista vaan tärkeämpää on hankkia hinnalla millä hyvänä uusi kumppani.
Kysyit mielipidettä ja tällainen tuli tälle raapustelijalle mieleen.
Hieman askarruttaa tuon nimimerkkisi "riivaaja"?- riivaaja
näillä palstoilla riivaan ihmisiä omilla ongelmillani.
- kkrkrkr3
´´Äitisi on varmasti mielenkiintoinen persoona''. Itselläni menisi ainakin hermot tuommoisella elämän tyylillä jne. '' Erotaan, muutetaan vanhemmille, uus mies , erotaan, taas vanhemmille.... ''
Ja laittoi oman lapsensa huostaan??
Ps: En oo mikää kukkahattutäti vaan ihan normi poika 22v.- riivaaja on riivattu
ehkä juuri siksi olenkin vähän riivattu tai erilainen.. normaalina en ainakaan myönnä itseäni!
- et ole riivattu
Sinunlaisista voi tulla kyllä todella ymmrtäviä ihmisiä. Noista lapsuuden kokemuksista voi sittenkin eheytyä ja sitten ymmärtää kovia kokeneitä lähimmäisiä.
Et kai sinä riivaa jos kerrot ja jaat kokemuksiasi toisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504