mitä mieltä ootte mun mutsista?

riivaaja

mun mutsi synty maalla ja valmistu lukion jälkeen merkonomiksi. sitten tuli lama ja se jäi työttömäks. sit se tapas mun faijan ja hankki mut ja mun siskon. mun faija oli alkoholisti ja löi mun mutsia ja sit mun mutsi jätti mun faijan. mun faija oli sairas ja teki sit itsemurhan. sitten mun mutsi muutti takas sen vanhemmille, sitten mun mutsi tapas toisen miehen ja hankki sen kanssa vielä toisen siskon. asuttiin koko perhe mun mutsin vanhemmilla kuusi vuotta rakentaen taloa. sitten muutettiin sinne taloon, asuttiin siellä vuos ja sitten tuli ero. talo jäi sille ukolle ja mutsi muutti takas vanhemmilleen lastensa kanssa. sit samalla mun mutsi ei kestäny mun siskoo ja anto sen huostaan ja toinen muutti isälleen, sit se hankki netistä vielä kolmannen miehen ja asutaan edelleen mun mutsin vanhemmilla. mitä mieltä ootte tästä?

6

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heippa! No,äitisi on varmasti mielenkiintoinen persoona.. Hyvää jatkoa hänelle!

    • Näin tässä eräs ....

      Yhdyn tuohon edelliseen. Hän varmaan ihan upea ihmien, mutta jollakin tavoin herkkä ja heikko persoona. Hän on joutunnut elämän olosuhteiden riepoteltavaksi: lama ja epäonnistuneet ihmisuhteet. No lamalle ei mitään voi, mutta onko sattumaa vai jokin persoonallisuuden oikku, että jotkut vetävät kuin mangeetti puoleensa reppanoita ja alkoholisteja ym. En ole ammttilainen ja en tunne äitiäsi, mutta jotkain ailahtelevaisuutta ja pinnallisuutta äitisi elämänhistoria antaa ymmärtää.
      Hänellä ei ole otetta ja vastuuta huolehtia jälikasvunsa hyvinvoinnista vaan tärkeämpää on hankkia hinnalla millä hyvänä uusi kumppani.
      Kysyit mielipidettä ja tällainen tuli tälle raapustelijalle mieleen.
      Hieman askarruttaa tuon nimimerkkisi "riivaaja"?

      • riivaaja

        näillä palstoilla riivaan ihmisiä omilla ongelmillani.


    • kkrkrkr3

      ´´Äitisi on varmasti mielenkiintoinen persoona''. Itselläni menisi ainakin hermot tuommoisella elämän tyylillä jne. '' Erotaan, muutetaan vanhemmille, uus mies , erotaan, taas vanhemmille.... ''

      Ja laittoi oman lapsensa huostaan??

      Ps: En oo mikää kukkahattutäti vaan ihan normi poika 22v.

      • riivaaja on riivattu

        ehkä juuri siksi olenkin vähän riivattu tai erilainen.. normaalina en ainakaan myönnä itseäni!


    • et ole riivattu

      Sinunlaisista voi tulla kyllä todella ymmrtäviä ihmisiä. Noista lapsuuden kokemuksista voi sittenkin eheytyä ja sitten ymmärtää kovia kokeneitä lähimmäisiä.
      Et kai sinä riivaa jos kerrot ja jaat kokemuksiasi toisten kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe