Saunassa kahden miehen kanssa

merja210

Oli kesäilta. Minä, mieheni ja hänen kaverinsa (joka oli juuri eronnut) päätimme lähteä iltauinnille ja saunaan. Olin jo rannalla, bikinit päällä valmiina juoksemassa veteen. Sukelsin veteen vaikka se olikin kylmää. Mieheni tuli perässäni ja nosti minut syliinsä kiihottavasti. Suutelimme ja huomasin hänen katseensa menevän tisseihini.
"Muista kulta, meillä on vieraita" kuiskasin mieheni (Jonaksen) korvaan. Tuo nyökkäsi. Myös Timo, mieheni työkaveri tuli veteen ja ui ympärillämme. Ihoni alkoi mennä kananlihalle ja kysyin mentäisiinkö saunaan. Tuo kävi heille ja siirryimme tilavan saunan puolelle. Nännini olivat kivikovat kylmästä vedestä. Timo huomasi sen ja naurahti:
"Ollaanko me noin komeita vai?". Punaisena pudistin päätäni ja heitin löylyä.
"Kuule vaan, Timo, ne näyttää paremmilta käsissä" mieheni heitti. Säikähdin kun hän tarrasi tissiini ja puristeli sitä. Huumorintajuisena naurahdin miehelleni ja toruin häntä.

"Saankos koittaa?" Timo kysyi. Nyökkäsin hyväksyvästi ja toinen käsi tarrautui toiseen rintaani. Oli aika kiihottavaa istua kahden miehen keskellä heidän hieroessa rintojani. Tunsin kuinka bikinieni alaosa alkoi kostua. Päätin yllättää miehet ja pitää hauskaa. Repäisin bikinieni yläosan pois. Nuo katsoivat minua kummastellen. Mieheni kysyi katseellaan käykö se jos pidetään hauskaa. Nyökäytin ja mieheni rupesi imemään rintaani. Hän otti minut syliinsä ja imi rintojani kunnolla. Timo katsoi ensin vierestä, mutta kyykistyi sitten jalkovälini eteen minun avatessani reisiäni. Hitaasti tuo veti alaosankin pois ja katseli näkymää.

"Heii! Mä ensin!" mieheni huudahti ja Timo istuutui lauteelle viereeni hieromaan rintojani. Mieheni kyykistyi eteeni ja rupesi nuolemaan ja sormittamaan. Hänen kielensä lipoi pilluani ja hän tunki kaksi sormeani sisääni ja liikutteli niitä. Rupesin huokailemaan ja Timo vetäisi uimahousunsa pois. Tartuin hänen kulliinsa ja otin sen suuhuni. Timo piti kättään päälläni ja painoi päätäni lähemmäs kulliaan. Miehenikin oli ottanut jo housunsa pois ja pani minua kunnolla. Sitten kävin ratsastamaan Jonaksen päälle ja häån kysyi tahtoisinko kahta miestä. Vastasin kiihottuneena joo. Timo työntyi anaaliini ja siinä minä olin kahden miehen kanssa.

13

40866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veljelle kans.

      Miulle kävi samoin. Tuo toinnen mies oman mieheni lisäksi on miun oma isoveli. Harrastetaan usein kolmen kimppaa. Veljeni on myös naimisissa. Hänen vaimo on aika tiukkapipoinen, eikä heillä kuulemma sekstailla kuin lapsen teko tarkoituksessa. No on veli saanut ainakin kolme kertaa vaimoltaan. On tyytyväinen kun me ollaan tällainen vapaamielinen pari, ettei hänen tarvii olla puutteessa. Sisko on kuulemma parasta hänelle. Ollaan joskus kahdenkin sängyssä veljen kanssa. Tietysti mieheni luvalla.

    • siis harrastat seksi veljesi kansa? ilmoita jos joku halua seksi tumma miehen kansa!olen turkilainen.

    • Olen haaveillut tuollaisesta...

      • hirsi kyrpaa

        Olen tanssi taitoinen ison 36.v soita erohKeastl
        0465201163


    • Veljelle Kans!

      Kyllä meillä veljen kaa on aina pientä kivaa keskenään. Vaikka kumpikin ollaan naimisissa tahollamme. Syytän hänen vaimoa, joka on se tiukkapipo joksi häntä edellisessä viestissä nimitin. Tässä vähän aikaa sitten veli oli meillä käymässä. Kun hän korjasi meidän dvd-laitteen, annoin hänelle palkan luonnossa meidän olohuoneen matolla. Siinä lesbofilmiä katsellessa meidän molempien halut kasvoi
      Pian olimme toistemme kimpussa pussailemassa ja riisumassa vaatteita pois. Aivan tajuttoman ihana kielensä käyttäjä toi veli on. Minä kuvittelin siinä filmin pyöriessä, että ne naiset nuolee minua. Sain ensimmäisen orgasmin kun veli kieletti minua.
      Sen jälkeen hän nussi takaapäin. Ihana paksu kyrpä hinkkasi minun klitorista mielettömällä rytmillä. Huohotin ja melkein huusin kun hän nai minulle voimakkaan orkun. Olisimme varmasti olleet pitempäänkin siinä matolla, mutta koululainen oli tulossa kotiin.
      Tosta veljen kielen käytöstä, että hän on ainut minun tuntemani mies joka nuolee jälkensä puhtaaksi. Jos hän nussii minua esim. tissien väliin ja laukee rinnoille ja kasvoille, niin hän suutelee ja nuolee kaikki omat nesteensä tisseiltäni ja kasvoilta pois. Harvinaista minusta, mutta ihanaa. Rakastan ja haluun hoitaa omaa isoveljeäni.

      • Anonyymi

        Oispa veli...


    • lolww

      Siis miten hurjia jotkut ihmiset voi olla!

    • puuhapete321

      Eiköhän toi ole vain vitsi :D

      • lolww

        Siis tarkotin tota veljen "hoito" hommaa... Sisäsiittonen paska.


    • seksi
    • nonniii ja mä jäin paitsi!!!

    • SaijaZL

      Oli varmasti ihabaa

    • Anonyymi

      Cuf8yfoyf9yfyfofoyf8yryf8foyf8yf8yr9yf9uf96r9yf9yf9yr96r96f69f96g9ufpugp😄🍿😉😇😙👍😘🫠🫶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️oj1aug1sgu1sut2eut2eugihefugeuteuheuheuhejgfhdjeejegscdhcuwh2eh2uheeu2eihdughuruedyeyts5yzuufhgijfrijcl4tikfijfr8u8urkr4ogojriu7hkqwuiykeg3o1u4kidjdkdkkdkdkeiieiwueuekwkiwuwueu rkjjejjjocuogoähfpjfjfojxojgpjgpkglgjfhfhfhgjgjgjfhgjfhgjgjgjfhgjoyxl ,hyvä i vejc wih owug owug 8wug puwg 9iwg 9uw ojsgou gw

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe