Olisiko joku joka voisi neuvoa bronssi patsaan valmistuksesta.
Kaikki tiedot on tervetulleita vaikka lähde kirjallisuus
BRONSSI PATSAAN
6
963
Vastaukset
- minä
tiedä, mutta se kirjoitetaan PRONSSI. Ei bronssi. Ajattelin vain sanoa, ettet tee yhtä typerää virhettä uudelleen. :)
- sculptor
Pronsin valaminen on sen verran monimutkaista ja tarvii sellaiset resurssit, ettei ominpäin ole mitään mahdollisuuksia toteuttaa valua. suosittelen ennemmin kirjasin metallia jota voi valaa melkein kotikonstein
- meiski
eih PRONSI!!
ei kyllä BRONSSIkaan!!
ihan vaan PRONSSI.
kiitos (: - brr..
meiski kirjoitti:
eih PRONSI!!
ei kyllä BRONSSIkaan!!
ihan vaan PRONSSI.
kiitos (:kiitos asian tuntemuksesta, hanki elämä, mitä v---n väliä
- Teiski
meiski kirjoitti:
eih PRONSI!!
ei kyllä BRONSSIkaan!!
ihan vaan PRONSSI.
kiitos (:Arvoisa oikeinkirjoituksen opettaja. Missä koulussa opetetaan käyttämään kahta huutomerkkiä peräkkäin?
- kivaa on tv mariak.
Hei! itse teen veistoksia kansalaisopistossa ja saan mainiota opetusta. pitkäjänteistä puuhaa. Pronssivalun esihommat voi tehdä veistopiirissä ja opettajan ohjauksessa. valu valimossa. opettajilla paljon tietoa mutta se on alue mistä ei ole kirjallisuutta johtuen siitä että se on ammattitaiteilijoiden leipätyö.
terkuin mariakexi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643255Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433097- 422457
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002207- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271810- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 811132