On se saatana kun pitää suunnittelijoilla olla aivot narikassa. Suunnitella digiboksi, johon ei laita jatkuvasti yleistyvää usb-porttia, jolloin joutuu alkaa temppuilemaan adaptereiden ja antiikkisten johtojen kanssa, jotta saa maksukortin toimimaan. Montako näitä laitteita pitää ostaa ennen kuin saa toimimaan kaikissa tilanteissa? Asuntoa vaihtaa niin uuden tarvitsee, koska pitää olla kaapelidigiboksi.. sitten tarvitaan kasa johtoja kun pitää päivittää kun ei tietenkään voi ladata päivityksiä ilman tietokonetta.
Mieluummin jätän maksukanavat katsomatta ja palautan kortin kuin lähden ostamaan johtoja, joita en tule koskaan tarvitsemaan. Ei taida kenelläkään tutullakaan olla kivikautista tietokonetta ja nollamodeemikaapelia.
Boksien päivitys pistää vituttamaan.
vcxvcxvxcvxvx
1
105
Vastaukset
- en päivitä.........
Minulla on digi tv, jossa kabel ja antenni hd virittimet, ja tarkoitus on että tätä ei tarvitse koskaan päivittää, ja ehkä nuo päivitykset oli alkuajan ongelmia. Nyt kaikki osataan tehdä toimiviksi kerralla, ei tarvi asiakkaalla testauttaa tuotteita. Ainakin nyt kaikki toimii niinkuin kuuluukin, jopa USB tallennus kiintolevylle suoraan telkkarista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574