suloiset koiranpennut

323232

meillä on mieheni kanssa yksi 3,5v koira joka tulisi kaikkien kanssa toimeen, ja haluaisin niin paljon sille kaveria jo aikuisesta leikatusta nartusta. n 2-4v, olen ajatellut että en halua enää koiranpentua vaan haluan sen aikuisena meille. olis ns. valmis pakettti. mut nyt nykyää ku käy puistoissa ni siel niin paljo pentuja luppakorvineen. siis ne on nii söpöjä, mut oon nii mukavuuden haluinen etten jakssa enää sitä pentuaikaa, mut on ne sulosia aina tulee puistossa kauhee pentukuume.... mut mun mies ei oikee lämpee toiselle koiralle, mitä tehä? ja se tietää että oon eläinrakas, aina ollu

2

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3:n hauvan perhe

      Mistäs tiedät koskaan varmaksi että tulee kaikkien kanssa toimeen? Pentua sinun ei ainakaan kannata ottaa, kun suoraan sanot ettet jaksa sitä rumbaa, mikä on ihan ymmärrettävää.. Itsekin manasin vielä puoli vuotta sitten, että ei enää ikinä pentua! Kas kummaa, tossa se jaloissa pyörii.

      Mikäs siinä on että miehes pistää vastaan? Keskustelkaa kunnolla, ehkä se vielä lämpeää ajatukselle. :)

    • 32323232

      ai tarkoitatko minun koiraa, että mistä tiedän tuleeko toimeen kaikkien kanssa? se käy päivittäin puistossa, ei tappeluita, antaa toisten jopa kiusata eikä hermostu, todella rauhallinen ja kiltti tapaus, ja päivittäin muutenki koira kavereita kavereiden ja siskojeni koirista saa. uudesta koirasta en sitä voisikaan tietää. siksi haluan leikatun koska en halua pentuja. uudesta koirasta kirjoitetaankin sopimus että koiralla kahden viikon koeaika. kesällä meillä oli 5kk tyttö seropi, mutta jouduttiin antaa takasin omistajalle koska se pennun leikki, eli näykkiminen ja hyppiminen meni liiallisuuksiin ja sai oman koiramme vuotamaan pahasti verta. ukkokin sanoi että häntä surettaa vaik tietääki et kysees pentu mut hän ei pysty katsoo ku pentu satuttaa koiraamme, vaikka se oliki vaan pennun normaalia käytöstä. en tiedä siitäkö se johtuuki ettei mieheni lämpee toiselle koiralle enää, jos se ajattelee et kaikki käyttäytyy meidän koiraa kohtaa... aikuinen koira sopisi meille hyvin, mut ei pentu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1778
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1251
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe