3 vuotta toimineena rakennusalalla tuli yhtäkkiä verotarkastajat ja poliisit ja muut sisään ovesta paukkuen. nyt tarkastuskertomus johon pitäis antaa vastaus.mitä siihen osaa vastata kun lakimies hymähtelee ja kirjanpitäjä ei ehdi vastausta tekemään.voiko vastata ite vai onko vaara että tekeejotain väärin? poliisi kuulustellut jo vuosi sitten velallisen rikosasiasta ja verorikostakin ilmeisesti epäillään.piti tulla jatkokuulusteluja mutta eipä ole kuulunut?! verotarkastajat hölisee ihan hulluja.
verotarkastus ja rikosepäily
3
348
Vastaukset
- 87r676gg
Tuolta ainakin meidän firmalle löytyi apua. Verotarkastajien todettiin vieläpä syyllistyneen virkarikokseen kaiken hyvän lisäksi. Kaikki verotusesitykset kaatui hallinto-oikeudessa:
www.verotarkastus.com - harmaatalousonkivaa
poliisilla on tuhansia talousrikosjuttuja jonossa joten ollos huoleti.saattaa olla että tulee syyttämättäjättämispäätös.
omassa kokemuksessa en antanut vastinetta ensinkään ja sitten vasta paljastin kortit oikeudessa. hallinto-oikeudessa. joka purki päätökset. rahoja en saanut takaisin jotka olin maksanut koska siinä vaiheessa oli jo ulosottokin kimpussa toisesta asista. - hullua touhua
vastineita ei kannata laatia, ne torpataan samalla fraasilla joka kerta. kyselyt laitoin takkaan. tuomittiin sitten ja enpätiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. verot vanhenee viidessä vuodessa, mutta nyt on keksitty tämä oikeusprosessi, jossa lavastetaan rikos ja vahingonkorvaus ei vanhene koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011825- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4601169- 1701053
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837- 58831
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49776- 84773
- 51728
- 57691