mombasa

lonkero5

safari on ehdottomasti kokemuksen arvoinen mutta mielestäni tuolla pitäisi olla vähintään pari yötä koska nähtävää riittää paljon.itsekin otin retken rantakauppiailta kokemus oli ok. mutta yksi yö oli liian lyhyt.terkut mukana olleille

2

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yes,please!

pari yötä,hah hah ei riitäkkään. Nähtävää on todella paljon. Safari on paljon erinlaisia eläimiä täynnä,että niissä menee jo katseltaessa viikko. Kunhan ensin tutkit mahallasi muurahaisia,niiden hampaat ja ruumiinrakenteen jne. Kirahvin kavion tutkiminen se vasta jännää onkin,ja sen leuan alta kutittelu. Sarvikuonon herättäminen päiväunilta on hommansa sinällään,sarvesta saa kiskoa oikein kunnolla että,otus edes vähän raottaisi silmiään. Käärmeitä ei kannata härnätä ollenkaan vaan heti ensikättelyssä tainuttettava,ja väännettävä tiukkaan umpisolmuun. Jos kuulet yöllä heinäsirkkojen siritystä,niin ota oma viulusi esiin ja soita niille sitä vastavuoroisesti kolme tuntia ilman turhaa taukoa. Tai sitten laita niille sirkoille soiman konsta jylhän mättähällä levy. Leijonia varten kannattaa varata ihan kunnollinen varreton katuharja,sillä saa kaikista parhaiten kammattua leijonan karvakaulurin siistiin kuntoon. Älä missään nimessä raaputa leijonan hampaita,sillä usein niissä saattaa olla reikiä,ja silloin peto voipi suuttua tosissaan. Siispä suosittelen safarireissulle aikaa ainakin kaksi kuukautta ja sekin meinaa olla liian vähän.

• lonkero5

helpottako?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4233
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2935
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2838
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2623
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      333
      2580
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2159
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1895
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe