Miks tytöt tykkää homoista?

Tarviinvastauksia :D

Mä tässä oon tuumaillu, että miks tytöt tykkää homoista? Kun kerroin olevani bi, kaikki tytöt suurin piirtein hyppäsivät housuistaan. Mikä juju tässä on? Ja niin olen poika.

19

1085

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • @

      En nyt ihan ymmärrä? Mä tykkään niistä jotka on mukavia, vaikka kaikki kaveripojat onkin heteroja-kai? Kerran oon ihastunut poikaan, joka paljastui homoksi. No, ehkä homot on vaan rentoja tyyppejä niin niistä tykätään.

    • tyttö97

      Niil on hyvä maku. :DD no joo en tiä... D:

    • miina96

      Siks koska tytöt tykkää pojista, jotka pystyy kertoo asioita ja varsinki jos kertoo et on homo, nii sit saa tyttöjen keskuudessa ison suosion.

    • Homot ovat siis samalla aallnopituudella tyttöjen kanssa. Sukulaissieluja.

    • ilike ilike

      Musta on kivaa ku voi puhuu pojist homon kaa :) Kaikki heteropojat on kateellisia homokaverilleni, kun hällä on kauheasti tyttöj kaverina .

    • fgjjgfds

      Ois hirmu kiehtovaa olla homon kaveri :) Mieti nyt, puhutte pojista yhdessä ^^ Ja sitten voisi olla rennosti kaveripohjalla yhdessä ilman minkäänsorttisia ihastumia tms. (paitsi jos tietty itse ihastuisit ks. poikaan)

    • näin mie!

      Homot on just kivoi tyyppei!
      Niiden kaa voi jutella vaikka menkoista,
      ilman että ne heti ois kertoos toisille poikakavereilleen!

    • vapaudenkaipuu

      Höh.. hassu kysymys. Toiset tytöt tykkää homoista, toiset isoista miehekkäistä miehistä, toiset tavallisista miehistä, toiset tytöistä, ei tyttöjen mieltymyksiä voi lähteä tollee yleistämää, niinku ei poikienka.

      Ite en tykkää homoista, ne on liian.. homoja. Kaikki homot ketä tunnen on ollu niin sellasii ugh, voin olla niien kaveri mut en hämärimmissä unissanikaa haluis enempää :D:D Jos ihastun mieheen, mitä harvoin tapahtuu, ni sen pitää olla MIES. Myös sellaset babyface awaw-pojat on hyh.

      Miks pojat tykkää isotissisistä blondeista? Vois myös kysyä :D:D

      • Tarviinvastauksia :D

        Tarkotin lähiinä kaverimielessä. Siis meidän piireissä tytöt tykkää pyöriä homojen kanssa. Kaikki tytöt suunnilleen tappelee musta, että kuka saa olla mun kanssa eniten :D Oon tosin bi, mutta pojan kanssa yhdessä.


      • vapaudenkaipuu
        Tarviinvastauksia :D kirjoitti:

        Tarkotin lähiinä kaverimielessä. Siis meidän piireissä tytöt tykkää pyöriä homojen kanssa. Kaikki tytöt suunnilleen tappelee musta, että kuka saa olla mun kanssa eniten :D Oon tosin bi, mutta pojan kanssa yhdessä.

        Jaajaa!

        No yleisesti ottaen homot on enempi samalla aaltopituudella likkojen kanssa. Ja homojen kanssa on helpompi hengaa kaverimieles tiiätkö, ko ei oo vaaraa tavallaa et koko homma kaatuu ihastumisjuttuihin. Poikien kans yleensä käy niin nimittäin, mikä on vähä kurjaa ko ite pääsääntösesti tykkään tytöist.

        Joo, mut jotain sellast se on. Kaverikemiat kolahtaa homojen kans ehkä paremmi :D


      • vapaudenkaipuu kirjoitti:

        Jaajaa!

        No yleisesti ottaen homot on enempi samalla aaltopituudella likkojen kanssa. Ja homojen kanssa on helpompi hengaa kaverimieles tiiätkö, ko ei oo vaaraa tavallaa et koko homma kaatuu ihastumisjuttuihin. Poikien kans yleensä käy niin nimittäin, mikä on vähä kurjaa ko ite pääsääntösesti tykkään tytöist.

        Joo, mut jotain sellast se on. Kaverikemiat kolahtaa homojen kans ehkä paremmi :D

        Suurien rintojen tykkääminen saattaa johtua lapsi-iän kokemuksista jolloin iso rinta=paljon ruokaa ja se miellytti.

        Tai sitten koska miehillä ei ole rintoja niin he ovat kiinnostuneita tällaisesta kovin "oudosta" ilmiöstä kuten isot ulokkeet rintakehässä.

        Blondeista pitäminen on yleistystä (vai oliko kysymys sarkasmia?). Itse ainakin pidän enemmän bruneteista.


    • 11+4

      Oh god, kaikille mun kavereille tuli niin yllätyksenä että en ollut homot, koska a)hengailen vain tyttöjen kanssa b) olen pitkä, hoikka, huolehdin hiuksistani jotka ovat vähän homahtavat. Ja kaikki mun kaverit puhuu mulle menkoistaan, ja pojista.

    • oosulk

      Kai se on joku sellainen juttu, että homot ovat sinut naisellisen puolensa kanssa, joten tyttöjen mielestä on paljon helpompi ystävystyä heidän kanssaan. Lisäksi homolla ei ole takaa-ajatuksia, joten tytöt saattavat tuntea olonsa mukavammiksi heidän seurassaan.

      En tiedä, mutta vastasinpa kuitenkin.

    • ifsvlcd

      Tytöt tykkää homoista niiden naisellisen käytöksen takia.

    • -99

      ne on rentoi mu jokku on jotai sekoi kikattelijóita:D

    • ASIALLISIA !

      Tuntuu et ne tajuu paremmi tyttöi:D Niitte kans voi puhuu pojist ja saada samal pojan mielipiteen(: Aiva mahtavii ihmisii!(:

    • homojakin erilaisia

      kaikki homot on naisellisia? huhhuh mitä yleistämistä :D

    • kauhee lumppu

      Itse tykkään homoista. Oon kauhee lumppu ja haluun jutskaa siit miten joku jätkä jyysti mua ja sit niiku jutskataa siit..emmäätiä..olkaa ny hiljaa..menkää keittiiöö siit..

    • Anonyymi

      En ymmärrä yhtään miksi, itse olen tyttö ja homot pojat on mun lemppareita😭😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe