Onko täällä ketään oikeushallinnon tradenomiksi opiskelevaa tai jo valmistunutta? Itsellä harkinnassa tämä koulutus, joten kysyisnkin minkälaista teidän opiskelu on? Kuinka vaativaa?
Millainen työtilanne yleensäkin alalla on? Onko helppo löytää oman alan työpaikkoja? Ja jo valmistuneilta voisin kysyä sen verran, että minkälaisissa tehtävissä työskentelettte ja minkä verran saatte palkkaa?
Oikeushallinnon tradenomi
2
553
Vastaukset 2
- Turbulenssi-Emma
Opiskelen tradenomiksi ja suuntautumisvaihtoehtoina on taloushallinto, yrittäjyys, johtaminen ja viestintä sekä markkinointi. Oikeushallinnosta en ole koskaan kuullut, ehkä se on jossakin muualla, itse opiskelen Lahdessa. Taloushallinnon suuntautumisvaihtoehdon olen valinnut, se sisältää mm.liiketoimintaoikeutta, henkilöstöhallintoa sekä tietenkin runsaasti laskentatoimen ja kirjanpidon kursseja. Vaativaa on, välillä jopa liian vaativaa.
- Valmistunut
Olen valmistunut oikeustradenomiksi. Opiskelu oli ihan mukavaa ja leppoisaa. En kokenut sitä liian rankaksi. Työtilanteen pitäisi olla periaatteessa hyvä, sillä koulutus on suunniteltu työelämän tarpeeseen (eläköityminen yms, lisääntynyt koulutuksen tarve oikeushallinnon tehtävissä). Itse työskentelen yksityisellä sektorilla kaupan alalla, lähinnä hallinnon tehtävissä. En siis suoranaisesti "oman alani" hommissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091895- 1461400
- 1161336
- 1651333
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281106- 111892
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.225825- 59691
- 26645
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124635