HALOO VITOSETT!

kyssyyy

Meillä ei oo vielä ollu terkkari... mutmutmut, oon vitosella, eli keillä on OLLU vitosella terkkari ^^

17

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5 kans'''

      Mul oli myös koululääkäri siin damas mut ei ne ihan normaali mul ainaki ne vaa kurkkas boxereihi ja tuli sit iha erilline murrosikä tunti

    • oon kutosella nykyää

      se tulee varmaan myöhemmin ja se on oikeen koululääkäri. ja sit on sellasiii murrosikä tuntei mis terkka kertoo kaikkee....

    • vitosen käynyt

      ööh...no vitosel molemmil tytöil sekä pojil on ihan eriksee terveydenhoitajal sellain tunti mis kertoo kaikkee tytöille,et mitä niitten murrosijäs tapahtuu,yms ja pojille,et mitä sit niil,yms! Sitte yleensä on koko luokan kanssa esim ympän tunnil varmasti muutama kappale asiaa murrosijästä...ainakin oma luokkani katottii joku murrosikä videoki... että näin(:: Nii ja sitte on (ainakin meil oli) että terkkarin ja lääkärin kanssa oli lääkärin/terkkarin tarkastus!

      • 12wee tyttö

        Mie oon nyt vitosella,mulla oli tällä viikolla lääkärintarkastus,syksyllä oli terveystarkastus:)Meillä oli ne murrosikätunnit jo nelosella,mutta kaikilla minun kavereilla oli/on vasta vitosella:O


      • huono onninenhalukas

        onneks olkoo


      • Herranjumala
        12wee tyttö kirjoitti:

        Mie oon nyt vitosella,mulla oli tällä viikolla lääkärintarkastus,syksyllä oli terveystarkastus:)Meillä oli ne murrosikätunnit jo nelosella,mutta kaikilla minun kavereilla oli/on vasta vitosella:O

        Meillä tulee olee tssä toukokuussa ja oon vasta nelosella!! Ja yks nelosluokka kerto et siellä puhutaan seksistä ja tyttöjen ja poikien murrosiästä. Ja sit tytöt saa jonkun pakkauksen jossa on siteitä yms


    • 5 luokkalainen

      Mulla on ollu koululääkäri ja mun piti heittää kaikki vaatteet pois ja sit se tarkasteli mua sieltä sen täältä. Oli tosi ahdistavaa olla siinä ihan alasti jonkun vanhan ukon edessä. Se puristeli mun rintoja. Ja sitte se anto mulle semmosen tyttöjen pienen punaisen vihkon :) mut ei sen kummempia.

      • Hämmentynyt10

        Ai ihan kaikki...myös alushousut??


    • memememememememememe

      waraudu pahimpaan!!! Veli sai epilepsiakohtauksen, vaik ei ees sairasta epilepsiaa, ja itte melkei oksensin, tyttöjentunnill!!! silmät kii, korvat puolkii nii selviit.

      • Kullijölli

        Kattoo kullias vaa.


      • Olli
        Kullijölli kirjoitti:

        Kattoo kullias vaa.

        Olen 8 vee olli ja asun tynnyrissä, osaan myös lentää


      • uuuuuuuttttcc
        Olli kirjoitti:

        Olen 8 vee olli ja asun tynnyrissä, osaan myös lentää

        Vittu oot joku 50.v ja yrität olla kiva teini


    • 123579qwertyo

      kurkkaa housuihin ja kattoo kullin, ei mitään kummosempaa ja tekee normi tarkastuksen, jos oot poika ja lääkäri on nainen niin siin oli ainakin meillä joku toinen mieslääkärikin kattomassa et ei mitään pelkoa vaan lol!.

    • Sandraaa00

      terkkari tekee vanhan saman, ottaa pituuden painon näön kuulon...
      Lääkäri puhuu murrosiästä, päihteistä, seurustelusta...
      Pojilla JOISSAIN KOULUISSA katotaan kivekset, ei kuulemma ollu kauheeta vaan päin vastoin xD (kuulin luokan pojilta..)

      Tytöillä katotaan pulssi nivustaipeesta, eli vähän joutuu housunnappia raottamaan. Joissain koulussa saattaa vilkasta alushousuihin, huom, vilkaista. Voit aina sanoa jos sinusta jokin asia tuntuu epämukavalta etkä halua sitä.!

    • 11vPoika

      Olen 5 luokalla ja mull on ens viikol lääkärin tarkastus ja tiiän siitä kaks juttuu
      Siel ei oo pakko näytää omia Intiimi Alueita ja se liityy et kattookose et kuinka mont v oot.

      • tälläne mul.. :-(

        Mul oli n. Kuukausi sitten terkkari.. Voisin kertoo omastani.. Eka terveydenhoitajalla oli vaa kaikki perus, iha nössöä ku olin oottanu jännempää.. Lääkäri oli iha eri juttu.. Ekana se katto kaikki perus jutut.. Sit piti riisiutua vaa pikkarit sai jäähä ja rintsikat jos oli.. Piti mennä makaan sellaselle pöydälle.. Ja sit se otti pulssin nivustaipeesta.. Sit se katto karvotukse.. Huom. Vaa vilkas nopiaa..sit se näytti vähä yllättyneeltä ja sanoi.. Et mäpä haen tost viereisest huoneest naislääkäri ku se ite oli mies.. Sit ne tuli semmosta hirviää telinettä kantaen.. Olin vähä jännittyny ja kysyin et mihi ne sitä tarvi.. Sit se naine vastas et sut laitetaa siihe makaamaan ja laitaa jalat ja kädet nuihi rauta kehikkoihi ja sit tehää sulle intiimien alueiden tarkastus.. Sit kysyin et onko mun pakko mennä toho telineese ku rakastan tälläsii juttui nii sen vois tehä helposti ilmankin.. Sit se mies puolestaa sano et eiku siihe telineesee vaa nyt makaamaan ja heti paitsi ota eka rintsikat ja pikkarit pois.. Sit otin ku käskettii.. Menin siihe makaamaan.. Sit se nainen sano et säähä oot jo kehittyny.. Sit ne alko tekkee sitä tarkastusta.. Mies piti mun häpyhuulia levällään ja naisel oli sellane ihime puikko jolla se tunnusteli se oli aika kylmä mut se tuntu aiva taivaalliselta oikeesti! Aahh


    • 01 poik

      mul on toi tarkastus edes .......... mut onks toi edelline viesti trolli osaks tai provo?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe